V
vierailija
Vieras
Sun mielestä laskuja ei tarvitse maksaa?Sanoma on ottanut todella alhaiset keinot käyttöön sabotoidakseen Orpon hallituksen työtä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun mielestä laskuja ei tarvitse maksaa?Sanoma on ottanut todella alhaiset keinot käyttöön sabotoidakseen Orpon hallituksen työtä.
Missä kohtaa mä niin sanoin?Sun mielestä laskuja ei tarvitse maksaa?
Vasemmistoliitto on näemmä joukkomurhapuolue.Miksi kommunistiksi julistautunutta Anna Kontulaa ei eroteta vasemmistoliitosta?
Kuuluvatko kymmenien miljoonien ihmisten murhat täten vasemmistoliiton arvopohjaan?
Sanoma on ottanut todella alhaiset keinot käyttöön sabotoidakseen Orpon hallituksen työtä.
Vasemmistoliitto on näemmä joukkomurhapuolue.
”Olisi kiva olla kärpäsenä katossa ps:n puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa. Totaalinen kaaos ja sekasorto. Mitä nyt? Minne tästä?”Olen kuulevinani ininää..
Sun kannattaisi jutella lääkärin kanssa näistä sun ininöistä.Olen kuulevinani ininää..
Olisi ollut kiva olla kärpäsenä katossa demarien, vas.liiton, vihreiden ja kepun puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa silloin ne kun tajusivat jäävänsä oppositioon pitämään älämölöä.”Olisi kiva olla kärpäsenä katossa ps:n puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa. Totaalinen kaaos ja sekasorto. Mitä nyt? Minne tästä?”
Lainaus vauva av-ketjusta.
”Olisi kiva olla kärpäsenä katossa ps:n puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa. Totaalinen kaaos ja sekasorto. Mitä nyt? Minne tästä?”
Lainaus vauva av-ketjusta.
Sun kannattaisi jutella lääkärin kanssa näistä sun ininöistä.
Ööö sun mielestä on alhaista saada toinen maksamaan laskunsaMissä kohtaa mä niin sanoin?
Se mikä ei tapa vahvistaa. Oppositiossa on yhtä hyvät oltavat kuten persuilla viime hallituskaudella. Oppositio vahvistuu ja tervehtyy. Kannatus kasvaa persujen kärvistellessä kohuissa ja kannatuslukujen romahtaessa pohjalukemiin.Olisi ollut kiva olla kärpäsenä katossa demarien, vas.liiton, vihreiden ja kepun puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa silloin ne kun tajusivat jäävänsä oppositioon pitämään älämölöä.
Se mikä ei tapa vahvistaa. Oppositiossa on yhtä hyvät oltavat kuten persuilla viime hallituskaudella. Oppositio vahvistuu ja tervehtyy. Kannatus kasvaa persujen kärvistellessä kohuissa ja kannatuslukujen romahtaessa pohjalukemiin.
Ei kukaan järkevä ihminen enää kehtaa tunnustaa kannattavansa persuja.
Lapsiparat joiden vanhemmat eivät vaihda vakaumustaan.
Minulle tulee kylmät väreet Mari Rantasesta.
Oulussa sanotaan, että pelekeetkö sinä polliisia. Minä pelkään ihan sairaasti sisäministeriämme. Silmien väripuheet väestönvaihtoineen ovat itse sarvipään aatoksia Aatu-vainaata matkien.
Eikö olisi saanut julkaista?Suomalainen vasemmistomedia on ollut täydessä hysteriassa jo monta viikkoa julkaisten varsinaisia mätäkuun juttuja.
Eikö olisi saanut julkaista?
Kuinkahan usein tuonkin lauseen olet tänne kirjoittanut... vaihda jo levyä ja lakkaa kyselemästä tyhmiäKuka niin väittää?
Kuinkahan usein tuonkin lauseen olet tänne kirjoittanut... vaihda jo levyä ja lakkaa kyselemästä tyhmiä
Sinä aloitit tyhmien kyselemisen.Kuinkahan usein tuonkin lauseen olet tänne kirjoittanut... vaihda jo levyä ja lakkaa kyselemästä tyhmiä
Ei niitä saatavia lehtien sivuilla saa perittyä.Eikö olisi saanut julkaista?
Palstapesu tykkää myös pesukarhuista. Hengenheimolainen. Jaksamista hänelle näinä vaikeina aikoina.
Niin, kuka on siis sanonut, että ei saisi julkaista?