"Pesukarhu on edelleen pesukarhu – Suomi-media lietsoi itsensä kiihkoon ja alkoi tietoisesti levittää tarinaa, joka ei ole totta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Olisi kiva olla kärpäsenä katossa ps:n puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa. Totaalinen kaaos ja sekasorto. Mitä nyt? Minne tästä?”
Lainaus vauva av-ketjusta.
Olisi ollut kiva olla kärpäsenä katossa demarien, vas.liiton, vihreiden ja kepun puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa silloin ne kun tajusivat jäävänsä oppositioon pitämään älämölöä.

Olisi ollut kiva olla kärpäsenä katossa demarien, vas.liiton, vihreiden ja kepun puoluetoimistossa ja eduskuntaryhmän tiloissa silloin ne kun tajusivat jäävänsä oppositioon pitämään älämölöä.
Se mikä ei tapa vahvistaa. Oppositiossa on yhtä hyvät oltavat kuten persuilla viime hallituskaudella. Oppositio vahvistuu ja tervehtyy. Kannatus kasvaa persujen kärvistellessä kohuissa ja kannatuslukujen romahtaessa pohjalukemiin.
Ei kukaan järkevä ihminen enää kehtaa tunnustaa kannattavansa persuja.
Lapsiparat joiden vanhemmat eivät vaihda vakaumustaan.
Minulle tulee kylmät väreet Mari Rantasesta.
Oulussa sanotaan, että pelekeetkö sinä polliisia. Minä pelkään ihan sairaasti sisäministeriämme. Silmien väripuheet väestönvaihtoineen ovat itse sarvipään aatoksia Aatu-vainaata matkien.

Se mikä ei tapa vahvistaa. Oppositiossa on yhtä hyvät oltavat kuten persuilla viime hallituskaudella. Oppositio vahvistuu ja tervehtyy. Kannatus kasvaa persujen kärvistellessä kohuissa ja kannatuslukujen romahtaessa pohjalukemiin.
Ei kukaan järkevä ihminen enää kehtaa tunnustaa kannattavansa persuja.
Lapsiparat joiden vanhemmat eivät vaihda vakaumustaan.
Minulle tulee kylmät väreet Mari Rantasesta.
Oulussa sanotaan, että pelekeetkö sinä polliisia. Minä pelkään ihan sairaasti sisäministeriämme. Silmien väripuheet väestönvaihtoineen ovat itse sarvipään aatoksia Aatu-vainaata matkien.

👍

Suomalainen vasemmistomedia on ollut täydessä hysteriassa jo monta viikkoa julkaisten varsinaisia mätäkuun juttuja.

Purra kirjoittaa Twitterissä:

"Kesäkuu loppuu ikävästi. Vilhelm Junnilan päätös on äärimmäisen raskas sekä hänelle itselleen että meille kaikille muille. Hän osoitti tänään juuri sitä suoraselkäisyyttä, josta olen oppinut hänet tuntemaan.

Vyörytys oli sellainen, että se olisi vahingoittanut Suomea ja perussuomalaista kansanliikettä.

Syytösten paineessa Junnilalla riitti voimaa nähdä kokonaiskuva ja asettaa Suomen etu kaiken muun edelle. Kiitos Vilhelmille. Hän osoitti olevansa päätä pidempi kuin moni häntä nyt kritisoinut taho.

Ikäväkseni näin, että syytösten joukossa vilisi väitteitä, joilla ei ollut minkäänlaista totuuspohjaa. Mutta se ei ollut ainoa ikävä asia.

Perussuomalaiset on valmis työhön Suomen hyväksi. Sitä ei kuitenkaan voi tehdä nyt nähdyillä tavoilla.

Pelisääntöjen on pidettävä ja hallituksen on toimittava yhtenäisesti.

Sanon tämän nyt niin painokkaasti kuin voin: tämä hallitus toimii yhdessä tai ei ollenkaan.

Kuten totesin jo muutama päivä sitten, tietyt tahot eivät lopeta. He ovatkin jo seuraavien perussuomalaisten kimpussa. Sisäministeri Mari Rantanen näyttää olevan paraikaa kyseenalaistamisen kohteena.

Hallituksen tulee olla yhtenäinen, mikäli se haluaa tällaisena jatkaa.

Perussuomalaisten kentälle haluan sanoa, että elämä ja politiikka eivät aina ole reiluja. Jatketaan työtä yhdessä. Tärkeintä on korjata maamme ongelmia ja antaa Suomelle toivoa. Kiitos teille kaikille."

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Perussuomalaisten alistuminen maalittamiseen on viimeinen niitti siihen arkkuun, että en enää äänestä heitä. Näköjään ovat antaneet kuohita itsensä ihan täysin. Miten se yksi täällä kirjoittaa, että perskeko kakkonen tulossa. Ihan sama mitä vaaditaan, Purra ei laita kovaa kovaa vastaan. Jatkossa pitää sitten äänestää avoimesti natseja, fasisteja, rasisteja tjms., että päästään tästä anteeksipyyntelyn kierteestä eroon ja puhumaan sen sijaan asiaa.

Yhteistyössä