Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Töppönen_, ihan kuin siella viivanalku nakyisi. Toivottavasti vahvistuu. Parissa paivassa varmaan nakyy jo ihan kunnon viiva. Noi hcg:t tuplaantuu joka 48h viikolle 4 saakka, ja sen jalkeen joka 48-72h.

Ovistestit voi nayttaa vahvoja (ei plussaa) viivoja melkeen missa vaiheessa kiertoa tahansa. Ma hammastelin itsekin taannoin, kun tuli vahvaa viivaa ihan vaaraan aikaan kuusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
  • Tykkää
Reactions: Töppönen_
http://aijaa.com/7CR36u

Livenä näkyy tossa DPO 5 jotain pientä väriä. Tänään sit aamulla haalemapi vahvemmasta pissasta eli olisko joku hentoinen yritys pienellä alulla ollut. Ja kyllä, toooosi aikaisin aloitettu mut kun on hätänen niin on hätänen. Hupinsa kullakin. :rolleyes:
Älä ainakaan noihin luota. Rfsu ei tee kovin hyviä r-testejä. Joku muu testi näyttäis selkeää viivaa niin noi jotain haamujen esi-äitiä.
 
Mä kun en kahdella edellisellä kierrolla oo testaillut, niin päätin oikein yllättää itseni eli dpo 6 :eek::ROFLMAO:

http://aijaa.com/FdugLY

http://aijaa.com/1ZxGW2

http://aijaa.com/QNRH8X One Step

Mihinkäs se hätäpeppu housuistaan pääsis
Ihan ku siellä jotain pilkistelis sinullakin! :barefoot: Muistelenko oikein, että teilläkin alkanut yritys viime elokuussa? Mekin siitä asti jännäilty.

Nyt tehdään oikein rynnäkkö helmikuisiin :love:
 
Älä ainakaan noihin luota. Rfsu ei tee kovin hyviä r-testejä. Joku muu testi näyttäis selkeää viivaa niin noi jotain haamujen esi-äitiä.
En luota! Tommonen paketti sattu oleen kaapissa. En hoksinu ees kattoa ovatko menny jo vanhaksikin. o_O Oon saanu esikoisestaki apteekin omalla tässä vaiheessa selvän viivan ja nää on näyttäny selkeää negaa. Oon tänään aatellu käyä hakemassa apteekin oman ja postissa on tulossa pari testiä mut neki oli iha outoja, että saa nähä.
 
Noniin, ultrassa käyty. Koko viime yö kärvistelty kivuissa ja vuodettu. Aamu huipentu vielä siihen, että kun ennen gyneä kävin pissalla, tuli pönttöön isö ruskea klöntti, ei tullu yllätyksenä sitten tulos ultrasta. Eli spontaani keskenmeno juuri nyt meneillään, nyt vaan särkylääkettä naamaan ja toivotaan että tyhjenee kokonaan itsestään. Epäili tuulimunaa kun ei koskaan sikiötä ilmestynyt, nyt oli jo raskauspussi pienentynyt. Itkettää, mutta toisaalta helpottunut olo kun sai päätöksen asialle. Ja kyllä se fiilis ettei ole raskaana ja oireettomuus mulla tällä kertaa piti paikkansa, kyllä sen vaan näköjään itse tuntee.

Mites, oletteko tämän kokeneet jättäneet yhden kierron väliin ennen uutta yritystä? Vai jatkaneet heti yritystä? Mietin kun mulla on tällä viikolla kuukautisten aika että riittääkö että nyt vuodan ja sit vois jatkaa normaalia elämää sen jälkeen..
 
Noniin, ultrassa käyty. Koko viime yö kärvistelty kivuissa ja vuodettu. Aamu huipentu vielä siihen, että kun ennen gyneä kävin pissalla, tuli pönttöön isö ruskea klöntti, ei tullu yllätyksenä sitten tulos ultrasta. Eli spontaani keskenmeno juuri nyt meneillään, nyt vaan särkylääkettä naamaan ja toivotaan että tyhjenee kokonaan itsestään. Epäili tuulimunaa kun ei koskaan sikiötä ilmestynyt, nyt oli jo raskauspussi pienentynyt. Itkettää, mutta toisaalta helpottunut olo kun sai päätöksen asialle. Ja kyllä se fiilis ettei ole raskaana ja oireettomuus mulla tällä kertaa piti paikkansa, kyllä sen vaan näköjään itse tuntee.

Mites, oletteko tämän kokeneet jättäneet yhden kierron väliin ennen uutta yritystä? Vai jatkaneet heti yritystä? Mietin kun mulla on tällä viikolla kuukautisten aika että riittääkö että nyt vuodan ja sit vois jatkaa normaalia elämää sen jälkeen..
Voimia ❤ me ollaan alotettu aina heti yritys, ei kuulemma mitään esteitä oo ollut kun ei oo jouduttu kaapimaan. Jos sulla on kauheesti keskenmenoja ollut (anteeksi, en muista kun on niin paljon teitä) ni kannattaa miettiä aspiriinia, toki kannattaa lääkäriltä sitä ensin kysyä.
 
Noniin, ultrassa käyty. Koko viime yö kärvistelty kivuissa ja vuodettu. Aamu huipentu vielä siihen, että kun ennen gyneä kävin pissalla, tuli pönttöön isö ruskea klöntti, ei tullu yllätyksenä sitten tulos ultrasta. Eli spontaani keskenmeno juuri nyt meneillään, nyt vaan särkylääkettä naamaan ja toivotaan että tyhjenee kokonaan itsestään. Epäili tuulimunaa kun ei koskaan sikiötä ilmestynyt, nyt oli jo raskauspussi pienentynyt. Itkettää, mutta toisaalta helpottunut olo kun sai päätöksen asialle. Ja kyllä se fiilis ettei ole raskaana ja oireettomuus mulla tällä kertaa piti paikkansa, kyllä sen vaan näköjään itse tuntee.

Mites, oletteko tämän kokeneet jättäneet yhden kierron väliin ennen uutta yritystä? Vai jatkaneet heti yritystä? Mietin kun mulla on tällä viikolla kuukautisten aika että riittääkö että nyt vuodan ja sit vois jatkaa normaalia elämää sen jälkeen..
Otan osaa :( ❤
Mä oon yhden kkm jatkanut heti tyhjennyksen jälkeen. Eka kkm oli rv 15+5 niin vaati vähän kauemmin sulattelua. Syksyisen km jälkeen olin leikkauksen jälkeen (poistettiin toinen munanjohdin) niin raato ettei uusi raskaus houkutellut. Helmikuisen spotaanin km jälkeen ei pidetty kyllä varsinaisesti taukoa.
Eli mikäli itsestäsi tuntuu että jaksat yrittää niin go for it. ❤
 
Voimia ❤ me ollaan alotettu aina heti yritys, ei kuulemma mitään esteitä oo ollut kun ei oo jouduttu kaapimaan. Jos sulla on kauheesti keskenmenoja ollut (anteeksi, en muista kun on niin paljon teitä) ni kannattaa miettiä aspiriinia, toki kannattaa lääkäriltä sitä ensin kysyä.
Voimia Veeruli :(❤

En päässyt viime raskaudessa yhtä pitkälle kuin sinä, mutta heti alettiin yrittämään uudestaan. Laskin kierron siitä päivästä alkavaksi kun kunnon vuoto alkoi.
Kiitos <3

Okei hyvä, täytyy nyt toivoa että tyhjennysvuoto alkaa nopeesti ja sitte tulis perään kuukautiset, ni sit vaan uutta putkeen. :) sillai me vähän ajateltiinkin, että jatketaan vaan normaalisti tästä eteenpäin.
 
Voimia ❤ me ollaan alotettu aina heti yritys, ei kuulemma mitään esteitä oo ollut kun ei oo jouduttu kaapimaan. Jos sulla on kauheesti keskenmenoja ollut (anteeksi, en muista kun on niin paljon teitä) ni kannattaa miettiä aspiriinia, toki kannattaa lääkäriltä sitä ensin kysyä.
Kiitos <3

Joo eiköhän mekin tästä vaan sit jatketa normaalisti eteenpäin :) tää oli ensimmäinen keskenmeno, yks onnistunu raskaus ennen sitä, lapsi syntyny -09. Meillä on ollu niin hirvee tää kevät sairasteluiden osalta viimiset 2kk, hedelmöittymisen aikaan lapsella influenssa ja mulla kans, nyt lapsi ollu x2 oksennustaudissa ja mies parhaillaan. Et jotenki oli sellanen olokin et mahtaako tästä mikään selvitä mun mahassa hengissä. Ja alusta asti oli kovin epävarma olo muutenkin koko raskaudesta, varsinkin kun niitä oireita ei alkanut tulemaan.
 
Kiitos <3

Joo eiköhän mekin tästä vaan sit jatketa normaalisti eteenpäin :) tää oli ensimmäinen keskenmeno, yks onnistunu raskaus ennen sitä, lapsi syntyny -09. Meillä on ollu niin hirvee tää kevät sairasteluiden osalta viimiset 2kk, hedelmöittymisen aikaan lapsella influenssa ja mulla kans, nyt lapsi ollu x2 oksennustaudissa ja mies parhaillaan. Et jotenki oli sellanen olokin et mahtaako tästä mikään selvitä mun mahassa hengissä. Ja alusta asti oli kovin epävarma olo muutenkin koko raskaudesta, varsinkin kun niitä oireita ei alkanut tulemaan.
Meilläkin on nykyisen miehen kanssa -09 syntynyt tyttö. :)
 

Yhteistyössä