..taa on niin suuremmanluokan juonittelua nytkylla, etta oikein haijya tekkeeEihän siinä muu auta kun hakeen ollaan tulossa ja hyvää se välillä tekee
on mulla vaan kaverit...ei vais, parhaat evo <3
..taa on niin suuremmanluokan juonittelua nytkylla, etta oikein haijya tekkeeEihän siinä muu auta kun hakeen ollaan tulossa ja hyvää se välillä tekee
hus ulos hurmaamaan kaikki....joo, kiitti, nain se taytyy tehda vakisinkin ...
No mjauuuukjurrr........kerro vaan*rapsytirapsyti*No mutta Routamisu...
Hyvä kun juonivat välillä..taa on niin suuremmanluokan juonittelua nytkylla, etta oikein haijya tekkee
on mulla vaan kaverit...ei vais, parhaat evo <3
...mitakatah??!!...syotavaa???hus ulos hurmaamaan kaikki.
...oh....Hyvä kun juonivat välillä
Kivaa iltaa misukalle! *puspus*!!!!...okei...avaimet hukassa ja ei mulla ole viela...joo, ma poistun nyt. Pitakaatten hauskaa ja nauttikaa lauantai- illan huumasta
Uuuuuu........mutta tuituisaisai *vilkuttaa ja viskoo lentopusuja*
No pakko se on välillä käyvvä ettette pääse unohtaa mua.kas, lipsu purjehti paikalle venäjävoiton kunniksi
pikkasen lyhvemmät välit olis varmempiaNo pakko se on välillä käyvvä ettette pääse unohtaa mua.
Tulihan se lipsetti, en usko silmiäniNo pakko se on välillä käyvvä ettette pääse unohtaa mua.
Multitasking ei oikeen enää onnistu kun on viistoistanen toisessa kädessä ja toisessa crc.pikkasen lyhvemmät välit olis varmempia
Päivän orjatyön, hyvän ruuan, lätkäpelin ja päiväunien jälkeen ihminen paiskataan saunaan ja järveen.
Yleinen paheksunta on hyväksipAHEKSUN
ja hyvä paheksunta ei ikinä hukkaan mene. pahoja kumminkin siel puuhastelette.Yleinen paheksunta on hyväksi