Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

KevätTähti, toivotaan oikein mojovaa ovulaatiota ensiluokkaisella munasolulla!

Haaveilija, mikä dpo siulla on? Värejä odotellessa...(y) (Edit, sehän lukikin edellisen sivun alussa).

Miulla on joku pesänrakennusvietti vahvana. Raivaan kahden makuuhuoneen tavaroita tulevaa remonttia varten. Nyt nämä on siis makuuhuoneena ja työhuoneena, mutta tulevaisuudessa työhuoneesta tulee toinen makkari pienelle nukkujalle. Näiden huoneiden remontti on odottanut inspiraatiota ja motivaatiota jo pari vuotta ja nyt se iski!

Tuossa räsymattoja yksin ikkunasta puistellessani huomasin että oon ehkä vahvempi kuin ikinä. Vitamiinit ja terveelliset elämäntavat tuovat tuloksia. :cool:

Viimeksi muokattu:
Täällä jotain vuotoa, oisko menkat alkamassa. Ei ole tuhruvuotoa niin kuin yleensä menkoissa, mutta luulisin, että eiköhän tämä sitä ole.

Ei kyllä harmita, koska en jaksanut uskoa, että olisi tärpännyt. Kierto oli 29 päivää jos menkat alkaa nyt.

Tykkään paljon siun asenteesta!
Olisi harmittanut jos olisi tullut ovis aikaisemmin, mutta mulle jäi huono fiilis myöhäisestä oviksesta.

Toki tässä manailee sitä, että keskenmenon takia yritys venyy ihan liian pitkäksi ja koko projekti... mutta elämä on. Uutta matoa koukkuun ensi kierrosta sitten :)

Niin ja kesäristiäiset tulee aina vaan lähemmäksi, kun ei tärppää, ihan jees sekin :sneaky:

Tänäänki väkisin meni silmät kiinni ennen peliä ja pelin aikana. Siis hirveesti vaan nukuttas.
Ylämahaan koskee nyt ja on semmonen vähä huono olo. Voi olla toi noro mikä meillä nyt jyllää ni iskemässä muhunkin. Todellaki toivon, ettei!!

Vielä pari-kolme päivää niin uskallan testata :)

ei tätä voi uskoa..ei vaan uskalla luottaa että kaikki menisi tällä kertaa hyvin..jos nyt ensin sais sen vahvemman plussan..vaikka plussahan se tuokin on..hetikö keskenmenon jälkeen muka tärppäs taas, eikai..apua..
Ymmärrän kyllä pelkos, oon vaan kuullu et keskenmenojen jälkeen usein tärppää hyvinkin nopeesti. Tai mullekki se lekuri sillon sanoi että no kohtahan me jo nähhään. Noh eipä oo nähty kun nyt on jo 7kk siitä..
Mä piän peukkuja ja lähettelen kaikkee mahollista et pysyy matkassa!! :love:

Pitkä teksti omaa napaa ja vinksahtaneita ajatuksia. Olen pahoillani.

Edellisessä raskaudessa mie ehin ostamaan jo huuto.netistä äitiyshaalarit, kun ne oli niin miun näköiset. Sit keskenmeno tuli just ennen kuin ehdin hakea haalarit postista. No, housut jäi sovittamatta ja työnsin ne lähetyspussissaan kaappiin. Nyt siivoan vaatekaappia Konmaria soveltaen ja nyt ajattelin uskaltaa ottaa ne esille ja sovitukseen. Ja arvatkaa mitä, nää on niin ihanat! Pehmeät, mukavat ja suloiset. :love::love:

Nyt on jo 9 päivää oletetusta ovulaatiosta ja kp vasta 19/28. Mie oon ajatellut rakentaa elämää vauvalle valmiiks ja jättää aikaiset testailut väliin. Jossain vaiheessa se vauva kuitenkin meillekin tulee. Ja nyt mie kuitenkin vaan odotan - menkkoja, vauvaa, jotain. Tätähän se on sittenkin kun tärppää. Odottamista ja toivomista että kaikki menee hyvin.

Ja jos nyt olisinkin raskaana, niin uskallan varmaan hengittää vasta kun varhaisultra on takana. Eli josko sitä viimeistään juhannusviikolla testais, jos menkkoja ei kuulu. Sit ois viikotkin varhaisultraa varten kasassa. Joka kerta kun käyn vessassa, ni odotan näkeväni vuotoa. Että näin vahva usko täällä on asioiden sujumiseen.

Kai se on minunkin tänne tultava höpöttelemään.
Eka vauva toiveissa, ollaan miehen kanssa tällaisia myöhäisherrännäisiä, kumpikin lähestytään vauhdilla 4kymppiä. Nyt ollaan soviteltu työvuoroja yhteen, kun kumpikin tehdään kolmivuoroa, tosin samassa sairaalassa, niin voi kai sitä käydä jossain komerossa sutaisemassa :D No ei nyt sentään.
Ajateltiin viime vuoden lopulla, että tulee jos on tullakseen, siis vauva, mutta ilmeisesti nälkä kasvaa syödessä. Melko nopeasti tärppäsikin, en edes älynnyt pariin kuukauteen, viime viikolla kkm ja lääkkeellinen tyhjennys. Seuraavasta kierrosta ajattelin alkaa tikuttamaan ovista, mitä en koskaan ole tehnyt. Minusta tuntuu, kierto siis lyhyt 21/23pv ja menkat pitkät 7/8pv, että ovis on jo menkkojen viimeisinä päivinä. Mutta tikutellaan ja ihmetellään sitä.

• Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tervetuloa sanzzes ja pahoittelut!! <3 Siltikin toivotan tärppionnea! Toivottavasti pian päästään plussanneisiin! :love:

Ihana piinamiina, anna vaan mielesi tehdä niinkuin haluaa, se vauva tulee kyllä, tai on jo tulossa! Musta on ihana lukea syvällisiä ajatuksia! :love:

Tänään kp23/27-30 dpo8

Heräsin taas krapulaiseen oloon ja hirveeseen kusihätään. Valkkaria taas jäi paperiin paljon! Hiukan pahaolo ja oliki masu normaalia löysempänä..

Ihanku rintojen sivut alkas kipeytyä kainaloiden puolelta. Nännejä ei arasta ei sitte yhtään. Mulla ei muuten yleensä normiraskauksissa ole rinnat olleet edes kipeet. Tuulimunassa aivan törkeen kipeet!!! Sillon sattu pelkkä paidan hipasu jos ilman liivejä oli. Saatikka mahallaan nukkuminen, auts!!

Maha tuntuu painavalta ja täydeltä ja vihloksii edelleen. Välillä menkkamaisesti.

Lihakset on välillä hapoilla, ihan niinku olis hirveen salitreenin käyny tekee ( viikon salitreenitauko loppumaisillaan ). Alaselkäki tuntuu jäykälle.

Pari päivää enää niin testaan ja todennäkösesti taas petyn!! :ninja:

• Tykkää
Reactions: piinamiina
Ompas tällä tekstiä kun hetkeen en oo päässy lukemaan. Paikkakunnista oli puhetta niin mää oon Oulun kuppeelta :)

Haaveilijalle iiiiiisot peukut että tuo viiva vahvistuu!!

Monella muullaki on niin piinalliset päivät menossa etteihän täältä malta kauaa olla pois jännäämästä :) Plussatuulia ystäväiset <3

• Tykkää
Reactions: Hantta81
Sanzzes, tervetuloa tänne! Hauskaa, että teillä tärppäsi noin nopeasti. Sehän tarkoittaa sitä että se voi käydä uudestaankin yhtä helposti. Oviksen tikuttelu on jännää puuhaa. Mie en oo kertaakaan onnistunut saamaan testistä plussaa, se hormokipiikki menee nopeammin ohi kuin mie ehdin testaamaan. Silti oon ovuloinut. (y) Pääasia on, että ite tietää missä vaiheessa kiertoa ite ovuloi, jos ei jaksa tai pysty hommailemaan joka toinen päivä koko kierron läpi.

Vauveli vanhalle, mikä tilanne? Miulla oviksen jälkeiset oireet on hellittäny. Enää on vain nenä tukossa.

Viime yönä nukuin muutaman tunnin ennen kun rupesin odottelemaan miestä viihteeltä kotiin. Sen jälkeen onkin saanut juosta pissalla ihan huolella. Tulit tuossa yöllä miun mieleen, kun mietin että taidan miekin odotella menkkoja. Jos menkat venyis kuitenkin tuonne kesäkuun puolelle, ni voisin sit heti soittaa hormonipolille IVF-lääkkeistä ja muusta. Siellä kun sovittiin, että kesäkuun kuukautisista aloitetaan, ellei kesätauko sitä estä.

Tervetuloa sanzzes ja pahoittelut!! <3 Siltikin toivotan tärppionnea! Toivottavasti pian päästään plussanneisiin! :love:

Ihana piinamiina, anna vaan mielesi tehdä niinkuin haluaa, se vauva tulee kyllä, tai on jo tulossa! Musta on ihana lukea syvällisiä ajatuksia! :love:

Tänään kp23/27-30 dpo8

Heräsin taas krapulaiseen oloon ja hirveeseen kusihätään. Valkkaria taas jäi paperiin paljon! Hiukan pahaolo ja oliki masu normaalia löysempänä..

Ihanku rintojen sivut alkas kipeytyä kainaloiden puolelta. Nännejä ei arasta ei sitte yhtään. Mulla ei muuten yleensä normiraskauksissa ole rinnat olleet edes kipeet. Tuulimunassa aivan törkeen kipeet!!! Sillon sattu pelkkä paidan hipasu jos ilman liivejä oli. Saatikka mahallaan nukkuminen, auts!!

Maha tuntuu painavalta ja täydeltä ja vihloksii edelleen. Välillä menkkamaisesti.

Lihakset on välillä hapoilla, ihan niinku olis hirveen salitreenin käyny tekee ( viikon salitreenitauko loppumaisillaan ). Alaselkäki tuntuu jäykälle.

Pari päivää enää niin testaan ja todennäkösesti taas petyn!! :ninja:
Sie et meinaa odotella menkkojen alkamispäivää? Miulla oli viimeeks menkkojen alkamispäivänäkin vain hailakka viiva testissä, ni nyt en varmaan uskalla testata ennen sitä vaikka sit onkin jo 17-19 dpo.

Aiemmin mie olin himotestaaja, mut nyt mie en enää uskalla testata. Ne testien viivat vetää vaan mielen niin matalaksi, kun sieltä ei koskaan tuu niitä tasavahvoja viivoja mihinkään testiin. :(

Sie et meinaa odotella menkkojen alkamispäivää? Miulla oli viimeeks menkkojen alkamispäivänäkin vain hailakka viiva testissä, ni nyt en varmaan uskalla testata ennen sitä vaikka sit onkin jo 17-19 dpo.

Aiemmin mie olin himotestaaja, mut nyt mie en enää uskalla testata. Ne testien viivat vetää vaan mielen niin matalaksi, kun sieltä ei koskaan tuu niitä tasavahvoja viivoja mihinkään testiin. :(
Noi himotestaajat on innostanu mutki himotestailee. Joku mussa haluaa tietää tuloksen mahollisimman aikaseen, kun taas osa on ihan et nounou. Kokemuksesta kylläkin mun testit on olleet menkkojen myöhästymisestä huolimatta hailakoita plussia. Siis alle viikon jos on ollu myöhässä. Sit viikko plussasta on ollu räikeen punanen. En oo aiemmin testaillukkaa sen jälkeen kun kaks viivaa tikkuun tullu. Nyt varmaan testaan sitä viivan vahvistumista ihan vaan ku muutki :ROFLMAO::whistle:

Tänään muute tein ovistestin et joko siinä näkys jtn raskauteen viittaavaa. Tyhmää I know, mut oli vissiinki susi koko testi kun muodosti + siis kontrolliviiva ja poikittainen viiva. Testiajalla. Sitte myöhemmin se viiva oli hävinny siitä ja vähän kuulti toinen viiva normaalilla paikalla.

Yhteistyössä