Toffonen*hihkuu*!Lisää kahvia
Onhan täällä joku toinenkin...vaikka kyllä multa tää yksin höpöttelykin onnistuu
Toffonen*hihkuu*!Lisää kahvia
Paheksun, sun juttua ei voikaan lukea kuin rekisteröityneet tilaajatHöh hööö
Ei ole ollut oikein aikaa tällä viikolla. Ylipitkiä työpäiviä, ulkomaisia vieraita jne. Ei ole edes ehtinyt nukkua riittävästi. Viime yön nukuin ja liikaa, väsynyt olo. Voihan vieteri. Onneksi ei ole kiirus minnekäänToffonen*hihkuu*!
Onhan täällä joku toinenkin...vaikka kyllä multa tää yksin höpöttelykin onnistuu
Onneksi tommonen lienee kuitenki aika spessua huttua eli nyt sijaa palautumiselle ja olemiselleEi ole ollut oikein aikaa tällä viikolla. Ylipitkiä työpäiviä, ulkomaisia vieraita jne. Ei ole edes ehtinyt nukkua riittävästi. Viime yön nukuin ja liikaa, väsynyt olo. Voihan vieteri. Onneksi ei ole kiirus minnekään
Se ei oo mun vika, kun lehti on rahanahnePaheksun, sun juttua ei voikaan lukea kuin rekisteröityneet tilaajat
Nåjåå, miten sen ottaa. Tää prokkis jatkuu kesäkuun puoleen väliin. Ahistaa, niin teknisten ratkaisujen hakeminen kuin ajankäyttökin. Tää on nyt vaan lapioitava päätökseen ja sitten paketti on kasassa.Onneksi tommonen lienee kuitenki aika spessua huttua eli nyt sijaa palautumiselle ja olemiselle
Mistä se juttu kertoi? Arvaan, että esteettömästä asumisesta.Se ei oo mun vika, kun lehti on rahanahne
Siitäkin ja kaupungin vuokrataloyhtiön haluttomuudesta kunnostaa piha asialliseksiMistä se juttu kertoi? Arvaan, että esteettömästä asumisesta.
Ei kait niitä kiinnostakaan kuin vuokra.Siitäkin ja kaupungin vuokrataloyhtiön haluttomuudesta kunnostaa piha asialliseksi
Muuttasin vuokralle viivana, mutta....no ei ne kaupunkien vuokrataloyhtiöt mitään hyvää tulosta tee
niiden tehtävänä on tarjota kohtuuhintaista asumista
Sateita tännekin. Täällä paistaa ja on kuuma. Vilkuttaa ***Hei, mun täytyykin käydä kaupassa eli lähden kattomaan miten tyhjinä hyllyt jo ovatkaan ....kesäasukkaat ovat nousseet maihin
Eih, hyvä juttu se vain on, uusia kasvoja ja vilskettä ja tapahtumaa...tälle paikalle tekee hyvää
Mutta nyt meen sateeseen - rentoa päivänjatkumoa sulle*vilkuttaa*
Paheksun syvästi moisen informaation julkista esittämistä .Noin kuin viime kesänäkin
Olitte takuulla ihania pikkunoitaopistolaisiaNyt ois tukka ojennuksessa ja tiedossa olisi täällä luutailua ystävän kanssa kenet olen tuntenut ensimmäisestä koulupäivästä. Awww kerrassaan .
Tottakai oltiin . Siulla ja tällä miun ystävällä on muuten sama syntymäpäivä .Olitte takuulla ihania pikkunoitaopistolaisia
Paheksutaan Misteriä .Söin liikaa pitsaa. Misterin vikahan tää tosin on ku se sen haki. *örp*
Vähitellen tässä. Osa jutuista tuntuu jo ihan kotoisilta, mutta välillä riittää paheksuttavaa niinku esim hele-vetin kylmät talot. Joo täällon nyt talviPaheksutaan Misteriä .
Miten oot kotiutunut?
Mokomaa rakentamista.Vähitellen tässä. Osa jutuista tuntuu jo ihan kotoisilta, mutta välillä riittää paheksuttavaa niinku esim hele-vetin kylmät talot. Joo täällon nyt talvi
täällä kans mökkiläiset tyhjää hyllyt. pitää ain aamusta kauppaan mennä.Hei, mun täytyykin käydä kaupassa eli lähden kattomaan miten tyhjinä hyllyt jo ovatkaan ....kesäasukkaat ovat nousseet maihin
Eih, hyvä juttu se vain on, uusia kasvoja ja vilskettä ja tapahtumaa...tälle paikalle tekee hyvää
Mutta nyt meen sateeseen - rentoa päivänjatkumoa sulle*vilkuttaa*
Kyl se tukkas sekoaa, kun mäntyihin paheksuttavasti törmäilet luudallais kaahaillessaisNyt ois tukka ojennuksessa ja tiedossa olisi täällä luutailua ystävän kanssa kenet olen tuntenut ensimmäisestä koulupäivästä. Awww kerrassaan .