The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onneksi tommonen lienee kuitenki aika spessua huttua eli nyt sijaa palautumiselle ja olemiselle :)
Nåjåå, miten sen ottaa. Tää prokkis jatkuu kesäkuun puoleen väliin. Ahistaa, niin teknisten ratkaisujen hakeminen kuin ajankäyttökin. Tää on nyt vaan lapioitava päätökseen ja sitten paketti on kasassa.
Ihana mies oli tehnyt viikkosiivouksen ja sanoi, että nyt istut sohvannurkkaan ja relaat ja juot kahvia.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
no ei ne kaupunkien vuokrataloyhtiöt mitään hyvää tulosta tee

niiden tehtävänä on tarjota kohtuuhintaista asumista
Muuttasin vuokralle viivana, mutta....
...vuokrat ovat törkeitä
...asuntojen kunto ei useimmiten vastaa käsitystäni mukavasta asumisesta
Esim kolmio hyvällä alueella noin 1600 euroa. Eikä ole edes kalkeimmasta päästä. Kuka noita hintoja pystyy maksamaan?

Hei, mun täytyykin käydä kaupassa eli lähden kattomaan miten tyhjinä hyllyt jo ovatkaan :D....kesäasukkaat ovat nousseet maihin :D

Eih, hyvä juttu se vain on, uusia kasvoja ja vilskettä ja tapahtumaa...tälle paikalle tekee hyvää :)

Mutta nyt meen sateeseen :) - rentoa päivänjatkumoa sulle*vilkuttaa*

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hei, mun täytyykin käydä kaupassa eli lähden kattomaan miten tyhjinä hyllyt jo ovatkaan :D....kesäasukkaat ovat nousseet maihin :D

Eih, hyvä juttu se vain on, uusia kasvoja ja vilskettä ja tapahtumaa...tälle paikalle tekee hyvää :)

Sateita tännekin. Täällä paistaa ja on kuuma. Vilkuttaa ***

täällä kans mökkiläiset tyhjää hyllyt. pitää ain aamusta kauppaan mennä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä