Laita vaan. Me tiedetään, että sulla on!En laita.
Laita vaan. Me tiedetään, että sulla on!En laita.
Näytä mulle mies joka on kyllästynyt tisseihin niin mä näytän sulle... hänen hautakivensä.Eiks ne oo jo niin nähty?
Niinpä. Vastaaminen kesti kun käväsin suihkussa.Näytä mulle mies joka on kyllästynyt tisseihin niin mä näytän sulle... hänen hautakivensä.
PaheksunMeen ny. heips
Otitkohan jo toiseen kertaan ilta-annoksen, kun loppui tarinat?Mömmöjä viskasin kourallisen äsken suuhuni
On kyl paheksuttavaa!!!Perjantai ja ketju kakkossivulla?
Onko kaikki löytäneet sen kuuluisan "The Elämän" "The Ketjun" sijaan?
Eikä ees Herra Majuri paheksu!
Kiltti koira kun antaa siilinkin syödä.Sitten se mitä kaikki olette odottaneet. Normaalisti koiran olisin ottanut jo sisään mutta tuola se vielä pötköttelee ulukona. Vein äsken vähän lihhaa sille että ei tartte pelekkiä napuroita jyrsiä.
Niin! Kyllä! Itseteossa saatiin kiinni... SIILI! Röhönötti koiran ruokakupissa ja veteli hartauella koirannappuloita! Koira riepu katteli vain vieressä. On vissiin joskus mennyt liian lähelle nuuskimaan ja saanut piikeistä
Uskoisin noin koska kerran kun hoksasin siilen niin vasiten talutin koiran sen vierelle niin pyrki vain poispäin kun luulin että ois haistelemaan ainakin mennyt - en siis olisi antanut mennä niin lähelle että ois päässy puremaan.
Mutta ku sieltä ei saa sitä merianturaaTää kostetaan. Painutaan pohojammaalle savusaunaan,
Deal?
Mutta ku sieltä ei saa sitä merianturaa
Johtuu siitä, että siellä ei ole vettä muualla ko lähteissä ja tulvaojissa.
Sen lisäksi lakeuksilla on maailman matalimmat vuoret.
Mie vien vasta huomennaNiinpä. Vastaaminen kesti kun käväsin suihkussa.
Kohta vien tissit baariin.
Just kun päästiin moittimisen alkuun niin maailman ihastuttavin noita lennähti luudallaan paikalle.Terve teille.
Terve!Terve teille.
Suorastaan pölähdin paikalleJust kun päästiin moittimisen alkuun niin maailman ihastuttavin noita lennähti luudallaan paikalle.
Ruoka se miehen tiellä pitääiltapalan aika.
lainasin vähän sun keittoastiaa.Ruoka se miehen tiellä pitää