The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
....vois muuten olla elo huomattavasti helpompaa jos oiskin mies :). Sitä ois järkevä eikä näin tuulellaan ja pumpullaan käyvä hörhö...tosin taitaisin silloin olla kuitenki joku Antti Tuiskun kaksoisveli, ja Anassa ei oo mitään vikaa- huippu tyyppi!

Mutta siis*nostelee villasukkia*...joku roti näissä tunnetiloissa, kits. Eilettäin kotiin ajaessa huomasin itkeväni ja ihan vain siksi kun edessäni avautui kaunis maisema auringonpaisteessa. Tänään mun ei tarttenu kuin ohimennen nähdä työpaikallani esikoinen, niin...johan pakahdutti*noloilee*

Vois edes joskus olla vaan viileenä.
 
...miten tää mun korviin kuulostaa siltä, että siellä valmistaudutaan vastaanottamaan sitä naapurin pulla- tätiä :)
Ei mitään pullatätejä, rupes vaan vituttaa, kun jatkuvasti oli jalan alla hiekkaa, kun täällä ei kukaan ole siiivonnu kuukauteen. Nyt kun kunto alkaa kestää jotenkin hitaasti touhuumisen niin mielellään sitä jotain tekeekin
 
Ei mitään pullatätejä, rupes vaan vituttaa, kun jatkuvasti oli jalan alla hiekkaa, kun täällä ei kukaan ole siiivonnu kuukauteen. Nyt kun kunto alkaa kestää jotenkin hitaasti touhuumisen niin mielellään sitä jotain tekeekin
Touhuamises kuulostaa niin hienolta :).

...ja nythän vois siis ihan hyvin tulla pullatäti kylään, kun ei hiekkakaan ärsytä jalan alla*toiveikkaana*
 
Et sinä sanonut mitään hölmöä eikä ole mitään syytä vaieta.

Mutta voin sanoa, että vieläkin silmää räpäyttämättä antaisin oitis vasemman käteni sinun kyvystäsi tuntea.
...varohan mies mitä toivot.

Tunne- Obelixina meneminen on...haasteellista ja toisinaan- usein- itteäni ärsyttävää, joten mietis vaan ympäristöä...

Osaiskin olla viilipyttynä :). Tai toimisin vaikka puolikkaalla pumpulla :)
 
En varo. Turhan monta vuotta meni kaukana sen pisteen takana missä mikään ei enää edes vituta. Hukkaan heitettyjä vuosia.
Vatuloinko :)?

Kun mun mielestä asia ei taas ole nuin, miten esität.

Ne eivät oo menetettyjä vuosia vaan siihen hetkeen ja tilanteeseen kuuluvia, välttämättömiäkin vuosia, mitkä ovat herätelleet sua tähän pisteeseen :) eli oppimaan ja huomaamaan eteenpäin menemisen voiman ja tarpeellisuuden. Ja mikään ei ole myöhäistä mitä tulee vittuuntumisen ajanjakson läpikäymiseen...asioille voi ja pystyy edelleen tekemään Jotain :).

Jos itse haluaa ja tahtoo :).
 
Ilta-aurinko<3

Mun tekis mieli mansikoita mutta en viittijaksa lähteä penkomaan pakastimen sisältöä.

Muuten, meijen omppupuut on ihan täynnänsä kukannuppuja, niitä on miljuuna vähintään, ja ekat ovat auenneetkin <3!

Saasnähdä kuinka käy....tuleeko perinteinen takatalvi myrskytuulineen vai - tuleeko isosti sanomista tuonnempana ja tien varteen omppukoria ohikulkijoille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä