harmi ettei ole tommosta ponttoonimersua mimmonen mun papalla oli aikonaanNiin lupaankin
harmi ettei ole tommosta ponttoonimersua mimmonen mun papalla oli aikonaanNiin lupaankin
No hah nyt? Oon kait ma sanonut etta talosta loytyy muutama rimputin ja rampytin...yksi nyt sattuu olemaan meikalaisen kitara, akustinen semmonen ...ei mikaan semmonen mista nyt enempi metelia pitas pitaa mutta mulle passeli ja naihin lahjoihin oikein riittavaMikäs kitara sinulla on???
täälläki on kitara, yamaha merkkinen. yhtään en vaan osaa soittaa.
EI siihen insinoorin taitoja tartte, joten ihan varmasti osaat...ja anteeksi nyt kaikilta insinooreilta, sammakko lipsahti, ootte osaavia ihmisia oikeilla paikoillaantäälläki on kitara, yamaha merkkinen. yhtään en vaan osaa soittaa.
En minäkään.täälläki on kitara, yamaha merkkinen. yhtään en vaan osaa soittaa.
Unikuvia tinkulaan *pus*Nonni...pakko mennä pyöriin jos vaikka vahingossa unikin tulis . Soikaa hyvin, öitä!
oiskohan noin?EI siihen insinoorin taitoja tartte, joten ihan varmasti osaat...ja anteeksi nyt kaikilta insinooreilta, sammakko lipsahti, ootte osaavia ihmisia oikeilla paikoillaan
Aikanaan duunissa kaveri kysyi: Lähdetäänkö duunin jälkeen kieretemään museoita - ja kierretään ne kaukaa!
Yleensa juuoiskohan noin?
en uso, mikäli palstaan on uskominen (ja miksei olisi) niin kansakunnan parhaimmat kyvyt löytyy lähäreistä ja kansankynttilöistäYleensa juu
osa on kylla niin vajaavolttisia että anna olla.anteeksi nyt kaikilta insinooreilta
ahaen uso, mikäli palstaan on uskominen (ja miksei olisi) niin kansakunnan parhaimmat kyvyt löytyy lähäreistä ja kansankynttilöistä
Taalla on jesari jossain jemma paikassa mutta yritan olla olematiosa on kylla niin vajaavolttisia että anna olla.
Oi etta, tommonen kokovartalolahjemallinen on ihan oikeesti ubersexy!Plääh.
Tossa on paremmin kalsarit mun tyyliä:
Vähän riippuu kenen päällä ne on.Oi etta, tommonen kokovartalolahjemallinen on ihan oikeesti ubersexy!
...tosin miehilla toi toimii niin paljon helpommin ja nopeemmin
Riippuu miten kantaa ja laita nyt hitoksiin se huono peili !Vähän riippuu kenen päällä ne on.
Ei mun päälläni mikään ole uberseksyä. Paitti uberseksy nainen.
Ja tarkoitin tietty tilannetta missä nainen tarttee apua kiivetessään puuhun.Riippuu miten kantaa ja laita nyt hitoksiin se huono peili !
...ja loytyihan sita ubersexya kun vahan potki
No kato, miten aateltiinkin ihan samaa asiaa!Ja tarkoitin tietty tilannetta missä nainen tarttee apua kiivetessään puuhun.