The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
..sulla taitaa purkautua nyt aika rajusti taa eroahdistus*halaaruttaan*

Ootsa saanut nukutuksi? Syodyksi? Jos mahdollista niin puhu - puhu ja puhu ja puhu ulos pahaa oloasi tai ihan mita vaan....mutta pikkuinen, mikaan muu ei ole varmaa kuin se, etta elama jatkuu ja menee eteenpain. Aurinko nousee. Ja vaikka nyt tuntuu aika isostikin silta, etta se luja maa on sun jalkojes alta kadonnu, niin siella se on.
Oon syöny ja nukkunu mut tänää en ja ensyönä tuskin nukunkaan.

Olen...mut silti mietin.
Niinku mä just sanoin, niin sinä voit vapaapäiville suunnitella vaikka minkälaista tekemistä. Semmoista toisarvoisempaa tai ei niin aikataulukriittistä.
Että jos kaveri soittaa vaikka terassille, niin siitä ei tarvitse kieltäytyä sanoen, että voi kun mä just sinä lauantaina päätin siivota vaatekaapin. Mut jos kaveri ei soita tai peruu, niin sit sinulla on se lauantai aikaa siivota vaatekaappi.

Mä saan mitä todennäköisemmin kuuden viikon sisällä keuhkotulehduksen. Ei hajuakaan, mitä se tarkoittaa, en viitsinyt tutkia toivossa etten saakaan. Kymmenen vuoden syklillä mä tulen todennäköisesti sairastumaan joko rinta- tai keuhkosyöpään, sepelvaltimotautiin, tai johonkin muuhun sydäntautiin, käytännssä on myös varmaa että ennenpitkää mulle tulee kilpirauhasen vajaatoiminta.

Jos miettisin noita, voisin samantien jäädä aamulla sänkyyn, vetää peiton pään yli ja kuolla.

En kuitenkaan viitsi pilata loppuelämääni moisten miettimisellä.

• Tykkää
Reactions: Kais ja epek
Mä saan mitä todennäköisemmin kuuden viikon sisällä keuhkotulehduksen. Ei hajuakaan, mitä se tarkoittaa, en viitsinyt tutkia toivossa etten saakaan. Kymmenen vuoden syklillä mä tulen todennäköisesti sairastumaan joko rinta- tai keuhkosyöpään, sepelvaltimotautiin, tai johonkin muuhun sydäntautiin, käytännssä on myös varmaa että ennenpitkää mulle tulee kilpirauhasen vajaatoiminta.

Jos miettisin noita, voisin samantien jäädä aamulla sänkyyn, vetää peiton pään yli ja kuolla.

*halaaruttaan*
Ei me tommosia viitita miettia ja murehtia ollenkaan etukateen, muruseni :). Paiva kerrallaan jokaisesta hetkesta nauttien, ja paivaan mahtuu hurjasti kauniita ihmeita ja asioita <3

Mun mies saattaa joku päivä sokeutua ja kuuroutua kokonaan joku päivä ja mulla on iso riski sairastua rintasyöpään, mut paha niitä ruveta etukäteen murehtimaan. Voi olla ettei noin käy koskaan. Niin ku ei sullekkaan ehkä.

• Tykkää
Reactions: -tibis
Mun mies saattaa joku päivä sokeutua ja kuuroutua kokonaan joku päivä ja mulla on iso riski sairastua rintasyöpään, mut paha niitä ruveta etukäteen murehtimaan. Voi olla ettei noin käy koskaan. Niin ku ei sullekkaan ehkä.
*halaan*

Mista ei ole viela mitaan mustaavalkoisella, sita ei mietitakaan. Nyt ollaan tassa nain :) - ja se on hyva ja enemman kuin riittavaa <3

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä