Vapaus on paneskelua? Häh?Teillä on vapaa suhde, mutta ette kuitenkaan pane muita? Pidätte viikonloppuja erossa toisistanne ja kutsutte niitä "vapaaviikonlopuiksi" jossa ei kuitenkaan paneskella?
Siis miten tuo nyt eroaa normi suhteesta?
Vapaus on paneskelua? Häh?Teillä on vapaa suhde, mutta ette kuitenkaan pane muita? Pidätte viikonloppuja erossa toisistanne ja kutsutte niitä "vapaaviikonlopuiksi" jossa ei kuitenkaan paneskella?
Siis miten tuo nyt eroaa normi suhteesta?
Ihan vain siksi, että annat tilaa muille romanttisille kiinnostuksen kohteille, vaikka olet parisuhteessa. En minä parisuhteessa ollessani edes noteeraa muita miehiä, ajatus on täysin naurettava.
Nyt mäkin menin jo sekaisin siis mitä vapautta teillä on enemmän kuin muilla pariskunnilla jos sen vapauden tarkoitus EI ole muiden paneskelu?Vapaus on paneskelua? Häh?
Mikä tossa on siis ideana? Eikö muut ihmiset ole vapaita?Vapaus on paneskelua? Häh?
Saa vaikka paneskella jos haluaa. Mun mielestä se, että halutessaan saa paneskella, on vapautta. Ei se, että pitää paneskella koska niin voi tehdä.Nyt mäkin menin jo sekaisin siis mitä vapautta teillä on enemmän kuin muilla pariskunnilla jos sen vapauden tarkoitus EI ole muiden paneskelu?
Okei, ei tossa oikein mun mielestä kauheasti järkeä ole jos ette edes halua muita panna No ihan miten vaan.Saa vaikka paneskella jos haluaa. Mun mielestä se, että halutessaan saa paneskella, on vapautta. Ei se, että pitää paneskella koska niin voi tehdä.
Ja jos panette niin asiasta ette kerro, eli ihan normaali suhde tuo on eikä mikään "vapaasuhde" "vapaavikonloppuineen".Saa vaikka paneskella jos haluaa. Mun mielestä se, että halutessaan saa paneskella, on vapautta. Ei se, että pitää paneskella koska niin voi tehdä.
Ei oo tullut vielä sellaista vastaan, jota olisi halunnut.Okei, ei tossa oikein mun mielestä kauheasti järkeä ole jos ette edes halua muita panna No ihan miten vaan.
Tottkai ihan kuka vaan voi pettää ja on siihen vapaus. Kyse onkin siitä ettei niin tee jos se toista satuttaa. Ihan vapaatahtoisesti.Saa vaikka paneskella jos haluaa. Mun mielestä se, että halutessaan saa paneskella, on vapautta. Ei se, että pitää paneskella koska niin voi tehdä.
Kui sen nyt ottaa. Teen mä monia juttuja joita normimies ei puolisolleen sallisi.Ja jos panette niin asiasta ette kerro, eli ihan normaali suhde tuo on eikä mikään "vapaasuhde" "vapaavikonloppuineen".
Normaalissa suhteessa jos panee toisen kanssa se on pettämistä mutta vapaassa suhteessa ei koska sitäkin on lupa tehdä jos siltä tuntuu.Ja jos panette niin asiasta ette kerro, eli ihan normaali suhde tuo on eikä mikään "vapaasuhde" "vapaavikonloppuineen".
Sä et tainnut ihan ymmärtää.Tottkai ihan kuka vaan voi pettää ja on siihen vapaus. Kyse onkin siitä ettei niin tee jos se toista satuttaa. Ihan vapaatahtoisesti.
Ei petämiseen mitään lupaa tai vapautta tarvita. Se on jo, mutta teot tuo seurauksia joita sitten ihminen voi itse punnita miten ne seuraukset kantaa.
Nuo vapaasuhteet ovat ihan hölynpölyä. Selaisia ei olekaan On vain suhteita ja sitten on "suhteita".
Parisuhde on nimenomaan sitä, että rinnalle on löydetty jo kumppani, ja sen kanssa voikin yhdessä keskittyä tekemään monenlaisia asioita ja elää elämäänsä tässä suhteessa.
Muut suhteet ovat sitoutumattomia. Ja se tarkoittaa samalla, ettei kummankaan tarvitse sitoutua siihen ihmiseen eikä kunnioittaa hänen tunteitaan. JOs molemmille sopii käydä nusaisemassa ketä haluaa kyse ei suhteesta ole vaikka kuinka niin haluaisi vääntää.
Toista sattuu aina, ja jos ei satu, On koko juttu ollut ja onkin vain tyhjää tai kaverillista säätöä. Säätäjät taas eivät saa koskaan mitään pysyvää ja rakenteellista aikaiseksi.
Mitä väliä onko lupa vai ei jos siitä ei edes kotona mitään kerrota?Normaalissa suhteessa jos panee toisen kanssa se on pettämistä mutta vapaassa suhteessa ei koska sitäkin on lupa tehdä jos siltä tuntuu.
Mä oisin pannu, itse pidän yhenillanjuttuja hauskanpitona.Ei oo tullut vielä sellaista vastaan, jota olisi halunnut.
Viimeksi kinkybileissä vietin osan illasta ihan kivalta tuntuneen tyypin seurassa. Loppuillasta se alkoi vonkumaan. Ja lopulta suusta tuli kommentti "sun mies kuitenkin siellä tahollaan nai jotakuta toista naista, eikö sunkin siis kannattaisi".
Juu, EI kannattanut, yksin päätin vyöni viettää. Kostoksiko sitä naida pitäisi?
Itse et tainnut. Et voi puhua "vapaasta" suhteesta tai jostain "luvasta" JOkaisella on se jo.Sä et tainnut ihan ymmärtää.
Ei oo pettämistä eikä satuta kun siihen on lupa.
Mitä hauskanpitoa ois panna noin typerää miestä?Mä oisin pannu, itse pidän yhenillanjuttuja hauskanpitona.
En kyllä hyvässä suhteessa muita voisi paneskella joten siksi koen tuollaisen "vapauden" aika turhana. Siinä vaiheessa jos vieras muna alkaa maistumaan niin on aika laittaa lusikat jakoon.
Olen vaan yllättynyt ettette olekaan ihmisiä jotka pitävät seksiseikkailuja hauskanpitona jos tuolainen sopimus kerran on.
Itse et tainnut. Et voi puhua "vapaasta" suhteesta tai jostain "luvasta" JOkaisella on se jo.
Pettäminen on sitä että petetään toinen ihminen. Eli aiheutetaan PETTYMYSTÄ ihmiselle jolle sitä ei rakaudessa haluta aiheuttaa.
Joten vapaata suhdetta ei ole olemassa. On vain ihmisiä jotka kokevat pettyvänsä jos toista nussii, ja kumppanin pitäisi silloin tietää tämä.
Suhteessa kun opitaan tuntemaan se toinen. Mikä häntä satuttaa yms. Millä tavoin toista kunnioittaa eikä aiheuta pettymyksiä. Kunnioitus,
Jos osapuolet eivät pety toisen käytökseen, niin kukaan ei ole ketään pettänyt. Lupa on kuitenkin jo valmiiksi KAIKILLA.
Kyse on vain suhteen laadusta ja ihmisistä. Jos toista sattuu, on tapahtunut pettäminen. Ja tietoisesti.
Lupaa sellaiseen ei tarvita.
En kerro sulle mitään. Sä olet mielestäni varsin itsekäs ja on kusipäistä edes suunnitell moisia sallimatta myös toiselle. Häpeä!No nyt on pakko kysyä, että mite tuohon systeemiin on alkujaan päädytty? Kumman idea ja miten asia otettiin puheeksi? Uskoisin, että aika jäätäväksi menisi tunnelmat jos suhteen toinen osapuoli ei olisikaan samoilla linjoilla. Olen itse miettinyt jotain vastaavaa järjestelyä, koska kotona ei ole itselleni sitten niin minkäänlaista tilausta, mutta suht kevytkenkäinen työkaveri on jaksanut piirittää jo pari vuotta ja nyt jopa kuulemma eroamassa. Ainoa ongelma on, että omalle puolisolle en tietenkään sallisi moisia juttuja ja mulla ei sinänsä ole mitään tunteita häntä (työkaveria)kohtaan, eli pelkkää seksiä olis, mutta ihan jo oman mielenterveyden takia joku ratkaisu pitäisi saada aikaan, ennen kun alkoholi vie kokonaan voiton.
Ei voikaan. Siksi olisi parempi keskittyä purkamaan yhdessä sitä suhteen oikeaa ongelmaa ja keskustella, eikä mennä ehdottamaan korjauksena "syrjähyppyjä."Mitään "suunnittele". Tuo nyt vaan oli kärjistetty ja erittäin hypoteettinen esimerkki. En edes ole yhtään varma, pystyisinkö koko hommaan. Ilman ns. "lupaa" en ainakaan. Pointti oli, että miten tuollaista ylipäänsä voi edes ehdottaa toisen siitä loukkaantumatta?
Et ihan varmasti pystykän ellet pysty sit toiselle tarjoamaan jotain vastineeksi.Mitään "suunnittele". Tuo nyt vaan oli kärjistetty ja erittäin hypoteettinen esimerkki. En edes ole yhtään varma, pystyisinkö koko hommaan. Ilman ns. "lupaa" en ainakaan. Pointti oli, että miten tuollaista ylipäänsä voi edes ehdottaa toisen siitä loukkaantumatta?
Tuo selittää melko paljon. Tuskin kannattaa jaella tavallisille ihmisille ilosanomaa avoimesta suhteesta, koska jo teidän lähtökohdat yhdessäolollenne perustuvat näköjään seksin ympärillä pyörimiseen. Seksi pelkästään ei tunnetusti pitkälle kanna ja alkuhuuman jälkeen sitten pitääkin päästä niihin vieraisiin.Meillä ehkä tilanne on hieman erilainen kun alunperin tavattiin kinkyseksipalstalla ja ollaan kokeilut kimppaa ja muunlaisia juttuja.
Sama tuli heti mieleen, elämän tarkotus yhdyntä.. sissos sentään.NUSSIMA-NUSSIN NUSSIN-NUSSIN!! Näköjään teillä maailma pyörii nussimisen ympärillä.
Kun ei kuulosta ollenkaan sairaalta. Päinvastoin mielekkäältä ja "turvalliselta". Ei haittaa ollenkaan.Niin sen kuuluukin olla. Ei ihmisen kuulukaan nussia tuhansia kertoja kymmeniä vuosia samaa ihmistä. Kertoohan sen järkikin, se kuulostaa aivan sairaalta pelkkänä ajatuksenakin. Miettikää oikeesti että joku pariskunta nussisi viikottain esim kymmenen vuottakin, kuulostaako se ihan terveeltä.
Terveemmältä se kuulostaa, kuin et nussii puolituntemattomia tai aina uusia heiloja tunteitta miten nyt vaan sattuu pillu maistumaan.Niin sen kuuluukin olla. Ei ihmisen kuulukaan nussia tuhansia kertoja kymmeniä vuosia samaa ihmistä. Kertoohan sen järkikin, se kuulostaa aivan sairaalta pelkkänä ajatuksenakin. Miettikää oikeesti että joku pariskunta nussisi viikottain esim kymmenen vuottakin, kuulostaako se ihan terveeltä.