Mulla alkaa penkkiurheilu tos kahdeksalta.Päivää ketjuun. Penkkiurheilupäivä. Formulaa ja lätkää. Toki myös saunaa ja kylmää olutta.
Sitä ennen tarttee urheilla itte sevverran, että käy hakemassa jotain purtavaa lähikaupasta.
Mulla alkaa penkkiurheilu tos kahdeksalta.Päivää ketjuun. Penkkiurheilupäivä. Formulaa ja lätkää. Toki myös saunaa ja kylmää olutta.
..daa-a, mutta roikut menemaan pitkin ovenkarmiamä-en-laula.
Pää särkee kun itkeny koko päivän. Ei se helpota koskaan oli asiat miten vain.Se pitaa itkea just silloin kun silta tuntuu.
Usko pois, helpottaa se. Hiljaksiin.
Päivää ketjuun. Penkkiurheilupäivä. Formulaa ja lätkää. Toki myös saunaa ja kylmää olutta.
...loiventuu ja lientyy se. Nyt toki tuntuu tosi pahalta.Pää särkee kun itkeny koko päivän. Ei se helpota koskaan oli asiat miten vain.
Jossain vaiheessa helpottaa.Pää särkee kun itkeny koko päivän. Ei se helpota koskaan oli asiat miten vain.
Helpottaa se.Pää särkee kun itkeny koko päivän. Ei se helpota koskaan oli asiat miten vain.
...hierontasessiota sullekin tyrkkaisinPäivää
On niin kipiät jalat ja selkä.
Nyt tekis hieronta hyvää....hierontasessiota sullekin tyrkkaisin
No jep, varsinkin ton hermostoliiton osaltaNyt tekis hieronta hyvää.
..daa-a, mutta roikut menemaan pitkin ovenkarmia
mitäs sä siinä yökit.
Halaus, tulee kyllä ja helpottaa aikanaan. Välillä pitää ja tekee hyvää itkeä.Ei tästä tuu mitään.
Päivää, mitä sää oot touhunu viime yönä,ku on kipeet ?Päivää
On niin kipiät jalat ja selkä.
Olin eilen ja tänään töissä.Päivää, mitä sää oot touhunu viime yönä,ku on kipeet ?
Mokoma työOlin eilen ja tänään töissä.
...tiiatko, niin taitaa kuule tehda ja oikein isosti ja syli avoinna *hinkkaa sadekehaa ja vaikka ja mita kateen sattuvaa*
Tuolla olis hyvä hierojaNyt tekis hieronta hyvää.