The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia ja aurinkoista sellaista :)

Ei kyllä pitäs nukkua sillein, että oon aivan koomassa ja tossaan liian pitkäänkin...menee hävikin piikkiin kaunis varhainen aamu.

Iso mukillinen kahvia ja myöskin teetä, jos tässä käynnistyis...vinkeet vinkit ottaisin vastaan mitä teen jumiivien selkäfileiden kans, ovat makuisina, en tykkää...kohta laitettava venyttelyt kehiin ja avattava paikkoja.

Ja sitten pihamaalle....kattomaan mimmonen kotilovaellus sitä täällä on*inhotuspuistatus*...

...eli aukaisemaan äänihuulia :D

Pyykkikone aloitti taas urakkansa, siunattu vehje! Mieti oikeesti jos ei tota olis, niin tässä talossa en ehtis mitään muuta tekemäänkään kuin peffa pystyssä nyrkkipyykkiä pesemään...poishuonoa :)

Mä lähden happeilemaan, jos saisin samalla hävitetyksi selästä tota jäkitystä. Pari kirittäjääkin taitaa lähteä messiin eli höpötystä ainakin riittää :)

Pehmeetä sunnuntaita sulle :)

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja Kais
Huomenta ja päivää, ihanaa ja leppoisaa sunnuntaita jokaiselle murulle :love:

Hijas ja leppoisa sunnuntaiaamu ollu,yheksään asti isännän vieressä köllöttelemässä,kunnes Minttu herätti ei kovin hellästi tassutellen kainalossa.

Aamupirtelö naatittu ja kahveetkin hörpätty terassilla.:love:

Pyykkikone aloitti taas urakkansa, siunattu vehje! Mieti oikeesti jos ei tota olis, niin tässä talossa en ehtis mitään muuta tekemäänkään kuin peffa pystyssä nyrkkipyykkiä pesemään...poishuonoa :)

Mä lähden happeilemaan, jos saisin samalla hävitetyksi selästä tota jäkitystä. Pari kirittäjääkin taitaa lähteä messiin eli höpötystä ainakin riittää :)

Pehmeetä sunnuntaita sulle :)
Toivottavasti selänlihakset pehmiää. Mukavaa sunnuntaita. Kyllä noi pesukoneet on käteviä. Harmi kun pyykit ei osaa yksin mennä koneeseen ja laittaa pesuaineita ja konetta päälle :sneaky::D

Huomenta! Olen reipas tekemään kotitöitä. Vahdin tässä samalla tiski- ja pyykkikonetta etteivät karkaa kesken suorituksen :coffee:
Parit verhot täytyisi silittää ja ripustaa, yökkis.
Kuka hakis säkin multaa että pääsen istuttamaan kukkaset o_O

• Tykkää
Reactions: Kais
Mie taijan justnytkohta muuttaa jonnekin melko likelle Bermudan kolmiota, mika sais sitten nielasta taman eukon kadotukseen kokonaan.

Tanaan on naemma hyva uliuli- paiva. Yksi kun aloittaa niin toinen tulee kaikuna perassa ja kolmas....

Mutta tiiatko mita? Joko oon tullut sokiaksi tai sitten ne viela lymyilevat jossakin mutta eipa tarvinnut joikata eika kiekua pihamaalla, ei nakynyt kotilon kotiloa(y). Sen sijaan perhosia liiteli,jes, ja paasin kunnolla ihastelemaan orastavia hennon pinkuraisia omppupuun kukannuppuja <3

Selkafileetkin roikkuu viela menossa mukana :D, eikohan ne tassa vetreenny...tai sitten huomenissa oon kaikkee muuta kuin sulavaliikkeinen :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä