tuli grillaaminen mieleen ja että sä raahaat niitä fileitä mukana koko päivän.Etta mitako?
Miten sa sitten ymmarsit ?
tuli grillaaminen mieleen ja että sä raahaat niitä fileitä mukana koko päivän.Etta mitako?
Miten sa sitten ymmarsit ?
eikö tuo vesisade jo riitä maan kasteluun.En menis ihan niinkään sanomaan. Tänään on itkuhanat ollu ja on edelleen ihan täysillä auki
...hyvin riippunnutta lihaatuli grillaaminen mieleen ja että sä raahaat niitä fileitä mukana koko päivän.
tuohon auttaa se että roikut ovissa ja laulat mikkihiiri merihädässä....hyvin riippunnutta lihaa
Nayh, mun omat selkafileet ovat jostain kummasta nyt pinkeina ja rouhimisen tarpeessa eli kiukkuilevat hiukan, mutta noooy hata, tossahan noi menee ja hiljaksiin sulavat
Sitähän se on...mun kyyneleet.eikö tuo vesisade jo riitä maan kasteluun.
...etta on oikein henk.koht. testattu juttutuohon auttaa se että roikut ovissa ja laulat mikkihiiri merihädässä.
Kevyttä jumppaa vaikka näin...hyvin riippunnutta lihaa
Nayh, mun omat selkafileet ovat jostain kummasta nyt pinkeina ja rouhimisen tarpeessa eli kiukkuilevat hiukan, mutta noooy hata, tossahan noi menee ja hiljaksiin sulavat
ahaaa, voisitko millään lopettaa kun vapaatkin alko just aamulla.Sitähän se on...mun kyyneleet.
Kevyttä jumppaa vaikka näin
mä-en-laula....etta on oikein henk.koht. testattu juttu
Oon tosi sori mutta en kyllä millään nyt kykene siihen, en vaikka haluisin.ahaaa, voisitko millään lopettaa kun vapaatkin alko just aamulla.
Ukot vaan ajaa ympyrää. pyhFormulat käynnissä ja täällä vain lätistään! Paheksun
Mulla ei ole semmoista kanavaa mistä formulat näkyis mutta eipä mua Tanskan ja Tsekinkään kohtaaminen innosta.Ukot vaan ajaa ympyrää. pyh
Jääkiekon MM-kisat: Tanska - Tshekki
ilman sitä sinäki ajelisit autolla mikä olis kuin suoraan 80 luvulta.Ukot vaan ajaa ympyrää. pyh
Jääkiekon MM-kisat: Tanska - Tshekki
Ei ne muut tuu. Nuorempi tytär on töissä ja poika laahustaa zombiena kun ei oo vielä tottunut ruttunaaman rytmiinOta akkia itelles kunnon palanen, silla ison tyton mukana voi samalla lehahtaa muu poppoo...ettei vaan ole teijen nuoriso- osastolla mitaan kaveruutta DeeDeen kanssa kamerakuvakulmineen kaikkineen
Se pitaa itkea just silloin kun silta tuntuu.Ei tästä tuu mitään.