Plussan jälkeen raskauttaan panikoiville: Moni täällä varmasti muistaa kohtaloni, kun menetin vauvani viikolla 22. Nyt jälkikäteen en suinkaan mieti, että olisi pitänyt nauttia raskaudesta vähemmän ja kulkea vaan selkä seinää vasten peläten tulevaa. Enemmänkin mietin, että olisi pitänyt koittaa ottaa vielä enemmän irti siitä ajasta. Mahdollinen pettymys ei ole yhtään sen helpompi, vaikka sitä olisi pelännyt ja siihen olisi näennäisesti valmistautunut. Toivottavasti muistan tämän seuraavassa raskaudessani. Alkuraskauden ultraan asti varmasti epäilyttää ja mietityttää, onko siellä oikesti ketään, mutta sen jälkeen haluaisin vaan antaa mennä. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän sen.
.
Lia minä itseasiassa lueskelin tarinaasi sillon kun kurkin tuota plussanneiden puolta ja itkin kertomustasi lukiessa. Tää oli ainakin semmonen asia, että mulla meni pitkään ajatellessa, että "eihän noin vain voi käydä!".
Asiaa sen enempää pyörittämättä, tieto lisää tuskaa ja se on fakta. En voi kun taikanappulasta alkaa nauttimaan tästä yht´äkkiä varsinkin kun takana on vastoinkäymisiä ja pitkään odottamista. Tiedän, että pitäisi nauttia, tottakai! Mutta sitten kun lukee muiden tarinoita tissien kipeydestä, raskauspahoinvoinnista, migreenit jääneet unholaan ja kaikkea mahdollista, ja huomaat, että itselläsi ei ole mitään noistakaan niin tottakai nostaa niskavillat pystyyn ja taas pelottaa.
Käyttäytyisin todennäköisesti samalla tavalla, jos voittaisin lotossa (not gonna happen..) mutta siis jos oisikin rahaa tilillä miljoona, niin odottaisin varmasti, että joku virhe tapahtunut veikkauksessa ja kohta ne lähtee sieltä. Pessimisti ei pety
Lugestroneista jos jollakin on akuutti pula ja niiden saatavuudessa on ongelmia niin mulla on 100mg lugeja 25kpl jäljellä ja lähetän ne ilmaiseksi jollekkin jos tarvitsee.
Löytys muuten
gonapeptyliä 6 ruiskua. Ovat ihan pirun kalliita ja jouduin ostamaan koko laakin, kun täällä eivät suostuneet niitä erottelemaan. On säilytetty jääkaapissa koko ajan.
Jos on haluja tai kiinnostusta, yksityisviestillä tarkempia tietoja. Mitenkään muuten mä en kai osaa nyt auttaa vaikka kovasti haluaisinkin