Ei tietenkään, monet kappaleet on kauniita vaikka sanoja/kieltä ei ymmärtäisikään....joo mutta tarviiko sita aina lahtea alkuperaista vaantamaan
Itse tykkään molemmista. Oli eka kerta kun kuuntelin tuon käännetyn version.
Ei tietenkään, monet kappaleet on kauniita vaikka sanoja/kieltä ei ymmärtäisikään....joo mutta tarviiko sita aina lahtea alkuperaista vaantamaan
Eka kerta toi mullekin oli, enkunkielinen versio eika loppupeleissa pahasti tehty ollenkaanEi tietenkään, monet kappaleet on kauniita vaikka sanoja/kieltä ei ymmärtäisikään.
Itse tykkään molemmista. Oli eka kerta kun kuuntelin tuon käännetyn version.
Siellä on märkää ja siellä on pirusti kotiloita. Ne valtasi tontin heti ku vähän ripsautti vettäPäivää, menkää pihalle
Mummojen ja eläkeläisten on hyvä paheksua, se pitää mielen virkeänäPaheksun selittelyjä
Oho. Ei vissiin onnistunut kumminkaan?Mäkin paheksun tänään. Joku kehveli on yrittänyt käyttää MUN luottokorttia vaikka se on mun kukkarossa. Aaaaaaaaaa!
En tiä miten noi systeemit toimivat. Varauksina olivat vasta ja kuoletin oitis kortin. Huomenna kuitenkin poliisilaitokselle rikosilmoitusta rukkaamaan. Ärsyttää moinen vaiva. Ja uusi korttihan maksaa sit kympin... Saattaa jäädä ottamatta.Oho. Ei vissiin onnistunut kumminkaan?