Jokaisella on oma musamakunsaHirveetä schaissea.
Anteeksi mutta mun piti sanoa toi
Loppuvatkin vasta lähemmäs puoli kaksi.Noniin murmelit, viisut alkaa.
Ei mitään hajua noista kappaleista.Kai sitä vois kakkoselle kääntää.. Jos edes puolella silmällä/korvalla seurailis.
Pitäs olla joku suosikki, niin olis hupaisampaa.
Riittää, kun tätä ...taidepläjäystä... katsoo hetken.Loppuvatkin vasta lähemmäs puoli kaksi.
Amen - hyva niin. Ja onneksipa sita on tarjolla niin paljonJokaisella on oma musamakunsa
Joo, voi sanoa katsoneensa viisujaRiittää, kun tätä ...taidepläjäystä... katsoo hetken.
Se oli ihuna, kattista lainatakseni.toffosen ansiosta ma hurahdin pahasti tahan viisubiisiin
..tiiatko, mie oon niin monen monituisena yonseutuna tuota kuunnellut repeatilla unilauluna ...jarisyttavan kaunis viisu, en muuta sano <3Se oli ihuna, kattista lainatakseni.
Ah...italian kieli on mulle kylla heikkoutta ...jouduinkin tassa sita hiukan opiskelemaan..pitanee kattoa syksylla, josko vois lisaakin sita lueskella ja oppiaTässä toinen korvamato
..ja sielta tulla tupsahti oikein positiivisuuden pumaska ...tais olla liian aitelata viisuainesta aikaisemmin ...
On on...mun mielesta toi alkuperainen on parempi
Ymmärsi ainakin mitä lauletaan...mun mielesta toi alkuperainen on parempi
...joo mutta tarviiko sita aina lahtea alkuperaista vaantamaanYmmärsi ainakin mitä lauletaan