Melko sitkeään on karva sit juurtunut kun ei lähde vaikka oon niistänyt ainakin kahdeksankymmentä kertaa.tibiksellä joku kassikarva nenässä kumminkin.
Melko sitkeään on karva sit juurtunut kun ei lähde vaikka oon niistänyt ainakin kahdeksankymmentä kertaa.tibiksellä joku kassikarva nenässä kumminkin.
Paheksun moista rahantuhlausta..tuhinaa...Parturiin meni 30€ ja muihin kauppoihin samalla reissulla loput, kerta kaupungille asti menin.
Olis tullu paljo halvemmaks jos oisin pysyny kotona
Millaisella paikalla hauta on? Auringossa vai varjossa? Kuiva vai kostea?Voiskos muuten sinisievikkin siemeniä laittaa haudalle, sopiiko tai jokin muu kukka siemenestä ?
Meinaan kyllä istuttaa karpaatienkelloja ainakin ja ehkä jotain muutakin.
Miksei vois, sinisievikkihan on suloinen . Tuleeko sun kaytya haudalla usein eli lahinna ton suorakylvon onnistuminen, kun kylvoksen pitas olla sopivan kostea...ja oletan etta itse hoidat hautaaVoiskos muuten sinisievikkin siemeniä laittaa haudalle, sopiiko tai jokin muu kukka siemenestä ?
Meinaan kyllä istuttaa karpaatienkelloja ainakin ja ehkä jotain muutakin.
Taitaa olla puoliauringossa, enemmänkin kuiva kuin kostea,on vähän ylempänä.Millaisella paikalla hauta on? Auringossa vai varjossa? Kuiva vai kostea?
Nätti on, ei pääse kovin usein käymään,ainakaan viikottain. Joo itse hoidan.Miksei vois, sinisievikkihan on suloinen . Tuleeko sun kaytya haudalla usein eli lahinna ton suorakylvon onnistuminen, kun kylvoksen pitas olla sopivan kostea...ja oletan etta itse hoidat hautaa
lähempänä taivastaTaitaa olla puoliauringossa, enemmänkin kuiva kuin kostea,on vähän ylempänä.
Jessus missä olet?Mutta. Koskapa tata nykya en ymmarra suuseksista mitaan niin hyvempi sauna, parempi mieli- patee muhun. Olen helppo...toisinaan
..sitten saattanee olla hiukan haasteellinen, vallankin kun/jos maa on viela kuivahkoa...koskapa pitas osata kastella sopivasti jotta menestyis ja kukkis kauniisti...Nätti on, ei pääse kovin usein käymään,ainakaan viikottain. Joo itse hoidan.
Kannattaa siinä tapauksessa kylvää vasta syksyllä ellet joka päivä voi käydä kastelemassa. Toki nytkin voi yrittää, pussillisesta siemeniä riittää kyllä kahteenkin koetukseen.Taitaa olla puoliauringossa, enemmänkin kuiva kuin kostea,on vähän ylempänä.
Ok, noista suorakylvykukista kun mulla ei ole kokemusta pahemmin...sitten saattanee olla hiukan haasteellinen, vallankin kun/jos maa on viela kuivahkoa...koskapa pitas osata kastella sopivasti jotta menestyis ja kukkis kauniisti...
Voi ollakin parempi kokeilla syksylläKannattaa siinä tapauksessa kylvää vasta syksyllä ellet joka päivä voi käydä kastelemassa. Toki nytkin voi yrittää, pussillisesta siemeniä riittää kyllä kahteenkin koetukseen.
Jessus missä olet?
"istuu jo autossa odottelemassa koordinaatteja"
Mmmm...toi herkku on synnillisen hyvaa kylla ..lampimana tarjottua vaniljapallon kanssa..uuuh...Raparperipiirakka. Namimaiskis.
Tsihauta kahvinkeiton lomassaKävin kaverilla ja käytiin myös saunassa
Nyt mietin keittääkö kahvia vai tsihauttaako. Tai sitten molempia
Kerro terkkuja multa!Penelope Cruz olis kohta tulossa kylään.
Tä?
Taalla, lallaspyy!
..joku tassa nyt mattaa...joko mulla on lukiharo tai sitten jotain muuta..