Näinhän me mennään eteenpäinkaada ittelles vaan.
Näinhän me mennään eteenpäinkaada ittelles vaan.
Mitähän jos nykypäivänä tehtäs biisi jossa kehutaan 7-vuotiasta elämän naista joka ei käytä rintsikoita ja vie järjen
Vastaushan on selvä.Mitähän jos nykypäivänä tehtäs biisi jossa kehutaan 7-vuotiasta elämän naista joka ei käytä rintsikoita ja vie järjen
...no täällä torpassa on yks seittemän vuotias elämän pikkunainen joka ei käytä rintsikoita ja näemmä vie järjen...rippeetkin...*punoittelee kuin Joe Dalton*Mitähän jos nykypäivänä tehtäs biisi jossa kehutaan 7-vuotiasta elämän naista joka ei käytä rintsikoita ja vie järjen
Täälä kaks järjen viejää...no täällä torpassa on yks seittemän vuotias elämän pikkunainen joka ei käytä rintsikoita ja näemmä vie järjen...rippeetkin...*punoittelee kuin Joe Dalton*
*laskee varpaitaan*
...ja mä en ehtiny vielä puhumaan tästä yhdestä myöhäismurkkuikäisestä joka vasta onkin hankala *huokaa syvään*Täälä kaks järjen viejää
Säälin jo heidän tulevia kosijoitaan.
Nimimerkillä: Todella Ylisuojeleva Isä.
Ehtoota!Iltoi!
Ja mä olen muuten ton seitsenvuotiaan kaunokais-biisin sanoituksia kanssa lähiaikoina ihmetellyt...
Ja ihmettelen kyllä sitäkin, että mikä hiivatti riivaa, kun zytrecit on nassussa ja sataakin ja silti kutittaa nokkaa niin pirskuleesti ja aivastuttaa. Aaaaaaa!
Onhan mullakin tossa murkkuikäinen poika vielä til ja hänen isoveljensä ovatkin jo aikuisia miehiä. Mitä tosin ei aina huomaa...ja mä en ehtiny vielä puhumaan tästä yhdestä myöhäismurkkuikäisestä joka vasta onkin hankala *huokaa syvään*
Äääh, äläkä puhu etes tuommosia *tuskanhiki kohos otsikkorajaan*....sen kuulustelulampun ääressä tulee pirun lämpsä olo...pah.
tuo on semmonen vaiva jota en usko sulle ihan vähässä kummassa ilmaantuvantibiksellä joku kassikarva nenässä kumminkin.
Aikuisena oleminen on ihan tylsää. Paitti seksi.Onhan mullakin tossa murkkuikäinen poika vielä til ja hänen isoveljensä ovatkin jo aikuisia miehiä. Mitä tosin ei aina huomaa
Mutta ei saakkaan olla liian aikuinen!
En miekään ole vieläkään!
Joo, ei ole kuule pelkoa siitä että liiaksi aikuinen olisin*noloilee ja punoittelee*...tämmönen joka ehtii yleensä ensimmäisenä pomppimaan kuralätäköissä ennen kuin edes tirpanakaan hoksaa sen lätäkön...Onhan mullakin tossa murkkuikäinen poika vielä til ja hänen isoveljensä ovatkin jo aikuisia miehiä. Mitä tosin ei aina huomaa
Mutta ei saakkaan olla liian aikuinen!
En miekään ole vieläkään!
Ei todellakaan. Puistattaa pelkkä ajatuskin.tuo on semmonen vaiva jota en usko sulle ihan vähässä kummassa ilmaantuvan
sama hommaEi todellakaan. Puistattaa pelkkä ajatuskin.
Tykkäisit kumminkin.sama homma
Mä oon aina sanonut että mun nuorimmaisesta tulee jollekin loistava ex-vaimoTäälä kaks järjen viejää
Säälin jo heidän tulevia kosijoitaan.
Nimimerkillä: Todella Ylisuojeleva Isä.
Pöö itellesi. Mä (me) tullaan ensi viikolla Keravalle.
Tämä selvä, maanantain keskiuusimaa lehdessä on todennäkösesti juttua meikäläisestäPöö itellesi. Mä (me) tullaan ensi viikolla Keravalle.
EiTykkäisit kumminkin.