Ööh... jotkut tykkää toisistaan ennen nussimista, toiset sen jälkeenkin?Miten se pano rakkauteen liittyy?
...no eihän sen tartte niin ollenkaan liittyä mutta aattelepa ite omalle kohdalle, kun noi kaksi - rakkaus ja paneminen- natsaa, niin tekeehän se paheksuttavan höpöä *yläpeukuttaa*Miten se pano rakkauteen liittyy?
Joo. Toi Pitsi oli ennestäänkin rajatapaus mut MummoPitsi on kyllä ihan käsittämätön....no eihän sen tartte niin ollenkaan liittyä mutta aattelepa ite omalle kohdalle, kun noi kaksi - rakkaus ja paneminen- natsaa, niin tekeehän se paheksuttavan höpöä *yläpeukuttaa*
...vai joko se mummous iski ihan dementiallakin *kuiskaa varovaisena ja laittaa juoksukenkiä varuiksi jalkoihinsa*
Mä oon niin vanha etten muista noista kumpaakaan osa-aluetta...no eihän sen tartte niin ollenkaan liittyä mutta aattelepa ite omalle kohdalle, kun noi kaksi - rakkaus ja paneminen- natsaa, niin tekeehän se paheksuttavan höpöä *yläpeukuttaa*
...vai joko se mummous iski ihan dementiallakin *kuiskaa varovaisena ja laittaa juoksukenkiä varuiksi jalkoihinsa*
Susta tulee semmonen poloven päällä hytkyttelijä ja korvaan laulaja, jolla on aina takataskussa hyviä juttuja ja salamiakkia ...ja semmonen, jonka kanssa mennään mato- ongelle vain olemaan tai saunaa hiljakseen lämmittämäänJoo. Toi Pitsi oli ennestäänkin rajatapaus mut MummoPitsi on kyllä ihan käsittämätön.
Mimmoinenhan minusta tulee jos joku jälkikasvustani päättää tehdä minusta vaarin?
...olitko sä Lapista lähtösin *vislailee*...on sillain mukavasti liioittelua havaittavissa...Mä oon niin vanha etten muista noista kumpaakaan osa-aluetta
Peppi ja Eemeli on jo tehty. Ovat nyt 15 ja 17- vuotiaat.Susta tulee semmonen poloven päällä hytkyttelijä ja korvaan laulaja, jolla on aina takataskussa hyviä juttuja ja salamiakkia ...ja semmonen, jonka kanssa mennään mato- ongelle vain olemaan tai saunaa hiljakseen lämmittämään
Eli susta tulee ihan hassusti pikkueemeliin tai pikkupeppiseen hurahtanut vaarinen ...ja se on oikein se <3!
...mää tarkotinkin niitä pikkusia vesseleitä ja voimapimuja ...kyllä niissäkin virtaa Pepin ja Eemelin verta ...Peppi ja Eemeli on jo tehty. Ovat nyt 15 ja 17- vuotiaat.
Aha.Joo, kotona taas, toimittajan tapaamisen jälkeen menin isäukolle ja olin siellä koko päivän, syötiin grillimättöö ja puhuttiin kaikenmailman paskajuttuja koko päivän.
Lähiaikoina tulee lehtijuttu, jossa on ilmeisesti kuvakin minusta
..duoda...eikä oo esim isovanhemmilla mitään saumaa saada vp: tä?Mitvit. Nyt se toinenkin amk lähetti kutsun pääsykokeisiin Muuten ihan jees, mut tulee vähän hankaluuksia lapsenvahdin saamise kanssa ko pitäis olla kuitenki yötä molemmilla reissuilla ja kaikki käy töissä eikä tarhaankaan voi lasta pukata pariks päiväks.. vittu. Tähänkö kosahtaa.
..huomentapäivääehtootahuomenta.
Milloin äiti pärjää niin pärjää poikakin.Mitvit. Nyt se toinenkin amk lähetti kutsun pääsykokeisiin Muuten ihan jees, mut tulee vähän hankaluuksia lapsenvahdin saamise kanssa ko pitäis olla kuitenki yötä molemmilla reissuilla ja kaikki käy töissä eikä tarhaankaan voi lasta pukata pariks päiväks.. vittu. Tähänkö kosahtaa.
Mä menen vasta aamulla. ellei sada kaatamalla.jos töihin lähtis kohta.
Äläs viitti siellä äristä ollenkaan...kuiteski oot tekevä mies paikallaan *yläpeukuttaa*jos töihin lähtis kohta.