The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä mä tohon tarkoitukseen voin omaani lainata, jos pitää vain selvittää mimmoinen käsiala naisella on.

Muutoinhan toi roikkuu tarpeettomana tossa vasemmassa lahkeessa eikä siitä eroonkaan pääse.
Melkonen grafilogi vai-mikä-kummajainen-se-olikaan saa kyllä olla jos siitä holtittomasta suihkimisesta meinaa jotain tulkintojakin tehdä...:D...kintuille menee kuitenkin harjoituksen puutteesta...

tsuferaffi
Kirahvinen :)!!!!!

Iiikkkk!!!! Niiin superia*yläpeukuttaa*!! Mikä mieletön vääryys ois ollut jos kutsua ei ois tullu, joten - *halaaruttaa ja pyörittää* anna palaa nainen!! Panikoi kaikessa rauhassa , koska toi jos mikä kertoo siitä että kutsu oli varsin mieluinen ja että.

Sä niin tuut näyttämään kokeissa kaikille kirahvin kikkelit!!

Sehän on muuten juhlanpaikkaa, nyt hommaat itelles ja puolikkaalle ainakin jotkut herkkujätskit :)
Mää ostin kaks pussia karkkia ja tultiin alastulolaan viettämään viikonloppua :) :love:
Oli kyl mieluisa yllätys, mut odottamaton. Avasin sähköpostin silleen et 'jaa katotaas ny miten kohteliaasti ne on muotoillu hylsyn' ja sit olinki et EISSAATANA ONKS TÄÄ TOTTA. Mut on kyl hyvä fiilis. Lukioki on aika hyvällä mallilla ja loppusuoralla, pari ruotsin kurssia ja preppaukset vielä niin se ois siinä. Ruotsin ope kehu mua just tos eilen, eli oon paras! Ei oo just nyt kauheesti valittamista.

Ja voipi olla et meikä on tavannu aika kivan pojanki täs joku viikko takaperin :oops:

Mää ostin kaks pussia karkkia ja tultiin alastulolaan viettämään viikonloppua :) :love:
Oli kyl mieluisa yllätys, mut odottamaton. Avasin sähköpostin silleen et 'jaa katotaas ny miten kohteliaasti ne on muotoillu hylsyn' ja sit olinki et öö EISSAATANA ONKS TÄÄ TOTTA. Mut on kyl hyvä fiilis. Lukioki on aika hyvällä mallilla ja loppusuoralla, pari ruotsin kurssia ja preppaukset vielä niin se ois siinä. Ruotsin ope kehu mua just tos eilen, eli oon paras! Ei oo just nyt kauheesti valittamista.

Ja voipi olla et meikä on tavannu aika kivan pojanki täs joku viikko takaperin :oops:
Heiii, muksaa juhlafiilistelyä sinne alastalolaan :) - atm moikka :)!

Ja mä voin hyvin kuvitella sen tärinän, minkä toi uutinen aiheutti, pidä siitä kiinni kunnolla - oot sen ansainnutkin työlläsi ja panostuksella. Oot sä vaan hurja mimmi, ei kaikista olis ollenkaan sun kenkien täyttäjiksi :)

Awwwww...vai semmoistakin ihanaa juttua menossa, go for it *yläpeukuttaa*

Viimeksi muokattu:
Oli kyl mieluisa yllätys, mut odottamaton. Avasin sähköpostin silleen et 'jaa katotaas ny miten kohteliaasti ne on muotoillu hylsyn' ja sit olinki et EISSAATANA ONKS TÄÄ TOTTA. Mut on kyl hyvä fiilis. Lukioki on aika hyvällä mallilla ja loppusuoralla, pari ruotsin kurssia ja preppaukset vielä niin se ois siinä. Ruotsin ope kehu mua just tos eilen, eli oon paras! Ei oo just nyt kauheesti valittamista.

Joko saa onnitella? :rolleyes:

Kiraffilaan sylin täydeltä onnea.

Kuka ton kuvan laittoi, en ollut sielläpäinkään.

Sanoisin että kyllä sulle nyt aurinko paistaa, mutta sanonkin että sä et ole tuohon helpolla päässyt vaan olet tehnyt töitä ihan perkeleesti. Varmaan tuntuu ansaittu onnistuminen sitä makeammalta (y)

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä