Boobabe
Naisten koruja ja hiushärpäkkeitä.mihin tämä maailma on menossa. naiset hitsaa ja sotii, miehet myy korvakoruja.
Mua vähän huvitti mutta ei haittaa.
Naisten koruja ja hiushärpäkkeitä.mihin tämä maailma on menossa. naiset hitsaa ja sotii, miehet myy korvakoruja.
Ja muutkin asiat.No...vois se olla joskus, etes sen yhden kerran, kivvaa kokeilla kuinka sujuu oman nimen kirjottaminen hankeen....
Tuiskun Anan tapasia poikia * öööhhh*....mutta muutoin homoilla on silmää kaikelle kauniille...tai ainakin niillä joita ite tunnenoliko semmosia tuiskun anan tapasia poikia?
...niin no *pyörittelee silmiään ja noloilee*...en mä kauheesti kyllä välittäs kun kiireessä pukiessa jäis kikulinpipuli vetskarin väliin * auuts, sattuu jo hajatelmakin*Ja muutkin asiat.
Kyllä mä tohon tarkoitukseen voin omaani lainata, jos pitää vain selvittää mimmoinen käsiala naisella on.No...vois se olla joskus, etes sen yhden kerran, kivvaa kokeilla kuinka sujuu oman nimen kirjottaminen hankeen....
Melkonen grafilogi vai-mikä-kummajainen-se-olikaan saa kyllä olla jos siitä holtittomasta suihkimisesta meinaa jotain tulkintojakin tehdä......kintuille menee kuitenkin harjoituksen puutteesta...Kyllä mä tohon tarkoitukseen voin omaani lainata, jos pitää vain selvittää mimmoinen käsiala naisella on.
Muutoinhan toi roikkuu tarpeettomana tossa vasemmassa lahkeessa eikä siitä eroonkaan pääse.
No aina ekat kerrat menee reisille mut kyl se siitä lähtee.Melkonen grafilogi vai-mikä-kummajainen-se-olikaan saa kyllä olla jos siitä holtittomasta suihkimisesta meinaa jotain tulkintojakin tehdä......kintuille menee kuitenkin harjoituksen puutteesta...
Mää ostin kaks pussia karkkia ja tultiin alastulolaan viettämään viikonloppuaKirahvinen !!!!!
Iiikkkk!!!! Niiin superia*yläpeukuttaa*!! Mikä mieletön vääryys ois ollut jos kutsua ei ois tullu, joten - *halaaruttaa ja pyörittää* anna palaa nainen!! Panikoi kaikessa rauhassa , koska toi jos mikä kertoo siitä että kutsu oli varsin mieluinen ja että.
Sä niin tuut näyttämään kokeissa kaikille kirahvin kikkelit!!
Sehän on muuten juhlanpaikkaa, nyt hommaat itelles ja puolikkaalle ainakin jotkut herkkujätskit
Nauti elostasi ja päivästäsi sydämesi kyllyydestäJos menis päikkäreille koht nii jaksaa taas illal..ja josko sit sihauttais kukkosen auki ja nauttis laatuilusta mies tuol laittaa venettä kesäkuntoon et ku helteet saapuu päästään vesille muksaa perjantaita kaikille
Kauhee tommoinen väsyttävä mies!Jos menis päikkäreille koht nii jaksaa taas illal..j
Juu nautin kyl on kyl ollu kiva huomata ja oppia mimmonen se normaali arki voikaan olla miehen kans vaiks ei täs ny yhteen muuttoja olekaan luvassa hetkiseen aikaan mut kuiteski hiljaa hyvä tuleeNauti elostasi ja päivästäsi sydämesi kyllyydestä
Heiii, muksaa juhlafiilistelyä sinne alastalolaan - atm moikka !Mää ostin kaks pussia karkkia ja tultiin alastulolaan viettämään viikonloppua
Oli kyl mieluisa yllätys, mut odottamaton. Avasin sähköpostin silleen et 'jaa katotaas ny miten kohteliaasti ne on muotoillu hylsyn' ja sit olinki et öö EISSAATANA ONKS TÄÄ TOTTA. Mut on kyl hyvä fiilis. Lukioki on aika hyvällä mallilla ja loppusuoralla, pari ruotsin kurssia ja preppaukset vielä niin se ois siinä. Ruotsin ope kehu mua just tos eilen, eli oon paras! Ei oo just nyt kauheesti valittamista.
Ja voipi olla et meikä on tavannu aika kivan pojanki täs joku viikko takaperin
No saattaapa olla et huominen menee sängyn puolel iltaan asti.. monesti yrittäny päästä ajois nukkuun nii tulee höpistyä niin kauan et huomaa olevan aamu 8..Kauhee tommoinen väsyttävä mies!
Teillä kahdella on koko loppuelämä aikaa hioutua entistä paremmin yhteen...joten ihan rauhassa vaan harjoittelette <3Juu nautin kyl on kyl ollu kiva huomata ja oppia mimmonen se normaali arki voikaan olla miehen kans vaiks ei täs ny yhteen muuttoja olekaan luvassa hetkiseen aikaan mut kuiteski hiljaa hyvä tulee
Joko saa onnitella?Mää ostin kaks pussia karkkia ja tultiin alastulolaan viettämään viikonloppua
Oli kyl mieluisa yllätys, mut odottamaton. Avasin sähköpostin silleen et 'jaa katotaas ny miten kohteliaasti ne on muotoillu hylsyn' ja sit olinki et EISSAATANA ONKS TÄÄ TOTTA. Mut on kyl hyvä fiilis. Lukioki on aika hyvällä mallilla ja loppusuoralla, pari ruotsin kurssia ja preppaukset vielä niin se ois siinä. Ruotsin ope kehu mua just tos eilen, eli oon paras! Ei oo just nyt kauheesti valittamista.
Kiraffilaan sylin täydeltä onnea.Mää ostin kaks pussia karkkia ja tultiin alastulolaan viettämään viikonloppua
Oli kyl mieluisa yllätys, mut odottamaton. Avasin sähköpostin silleen et 'jaa katotaas ny miten kohteliaasti ne on muotoillu hylsyn' ja sit olinki et EISSAATANA ONKS TÄÄ TOTTA. Mut on kyl hyvä fiilis. Lukioki on aika hyvällä mallilla ja loppusuoralla, pari ruotsin kurssia ja preppaukset vielä niin se ois siinä. Ruotsin ope kehu mua just tos eilen, eli oon paras! Ei oo just nyt kauheesti valittamista.
höpistyä mai ääsNo saattaapa olla et huominen menee sängyn puolel iltaan asti.. monesti yrittäny päästä ajois nukkuun nii tulee höpistyä niin kauan et huomaa olevan aamu 8..
Näin teemme ja turha sitä hötkyillä minkään kans..kaikki menee omalla painollaanTeillä kahdella on koko loppuelämä aikaa hioutua entistä paremmin yhteen...joten ihan rauhassa vaan harjoittelette <3
paheksuttavaa. nopea pano ja päätä tyynyyn. arki ei saa kärsiä rakkaudestaNo saattaapa olla et huominen menee sängyn puolel iltaan asti.. monesti yrittäny päästä ajois nukkuun nii tulee höpistyä niin kauan et huomaa olevan aamu 8..
No saattaa sitäkin vähä reunoilta ..mut ku molemmat yltiösosiaalisia nii ei paljo hiljast meinaa olla..höpistyä mai ääs
paneskellu ootte paheksuttavasti
paheksuttavaa. nopea pano ja päätä tyynyyn. arki ei saa kärsiä rakkaudesta
Joo.paheksuttavaa. nopea pano ja päätä tyynyyn. arki ei saa kärsiä rakkaudesta
Sanoisin että kyllä sulle nyt aurinko paistaa, mutta sanonkin että sä et ole tuohon helpolla päässyt vaan olet tehnyt töitä ihan perkeleesti. Varmaan tuntuu ansaittu onnistuminen sitä makeammaltaMää ostin kaks pussia karkkia ja tultiin alastulolaan viettämään viikonloppua
Miten se pano rakkauteen liittyy?paheksuttavaa. nopea pano ja päätä tyynyyn. arki ei saa kärsiä rakkaudesta