Aamusta asti. Alkoi siis kun heräsin, eli 7 astiMitn kauan tuo on kestänyt?
En oo haravoinut kun en sitä pysty tekemään selän takia. Ihan vauvaa olen tässä 7 asti hoidellut. Niitä ei kaapista löydy mutta pitää juoda vettäOletko sä eilen tehnyt jotain mitä et yleensä tee? Haravoinut vaikka?
Jonkinlaiselta lihaskrampilta minusta kuulostaa. Ensiavuksi hörppisisin ison lasin vettä ja jos kaapista löytyy magnesiumia ja b-vitamiinia niin niitä myös.
Jos sulla on selkä jumissa niin se voi oireilla myös etupuolelle.En oo haravoinut kun en sitä pysty tekemään selän takia. Ihan vauvaa olen tässä 7 asti hoidellut. Niitä ei kaapista löydy mutta pitää juoda vettä
Mahahaava siis.Mulla tuli joskus vahvasta buranasta ( söin sitä kun oli hammas vedetty) ylävatsatulehdus ja se oli just tuollasilla oireilla. Jos ei yhtään helpota niin soita lekurille aika.
Hoby citysssä oli jokin jakso sitten tapaus, jossa sappitit oli tukossa ja suolistoa joutui leikkaamaan. Mikä jakso, en muista. Olisko tässä? Mistä ne sappikivet tulee?Mulla puhjennut mahahaava teki juuri tuollaiset oireet pari päivää ennen kuin aloin verta oksentamaan.
Moni kertoo sappikivien aiheuttavan samanlaisia oireita. Itselläni sappi on kuitenkin kunnossa, eikä ultratessa löytynyt sappikiviä tai muutakaan vikaa sapessa.