Paistelin tossa just äsken possun ulkofilepiffejä, nam
Pidä hautaan asti kiinni siitä mikä sinulla on...no en nyt menis sanomaan*laskee varpaitaan*...olis tää elämä niin paljon helpompaa, jos oisin toisenlainen. Että sitä jääpuikkoa sais tähdätyksi pumppuunkin.
Vois muillakin olla helpompaa ja kivempaa mun kanssa, hankala kun oon.
Nainen!Sinä siellä murunen -missä sitä on luurailtu hätämitä?! Kainaloisena tietysti mutta mitä muuta? Opinnot loppusuoralla?Sä oot just täydellinen tuollaisena kuin oot
Nii, ja sää puhut ny vähän, mut asiaaSä oot just täydellinen tuollaisena kuin oot
Juu kainaloisessa ja opinnot 5viikkonen harjottelu ois viel..elokuus sit alkaa nii syyskuus valmistun tässä välil aina saanu tuurailla palkallisena nii opinnot vähä jäi vähäsemmälle sit. Mut nyt taas ei meinaa tottuu lojuun kotona, joten tanssikursseja katellu muutakin kuin sambaa..jos sit kilpatanssiin lähtis mukaan sais jotai muutaki itelle ku itekseen luisteluu pitkin pitäjiä Mitäs murulle?Nainen!Sinä siellä murunen -missä sitä on luurailtu hätämitä?! Kainaloisena tietysti mutta mitä muuta? Opinnot loppusuoralla?
...ja ite oot <3
No vois sitä olla tolkkupäisempi. Ei sillä, että suuresti välittäisin siitä mitä mieltä muut musta ovat - ihan vapaasti vaan vaikka mitä *yläpeukuttaa*- vaan.Pidä hautaan asti kiinni siitä mikä sinulla on.
Jos helppo elämä tarkoittaa jääpuikkoa sydämessä niin se on helposta elämästä liian kallis hinta.
Mä paistan kohta pitsaa.Paistelin tossa just äsken possun ulkofilepiffejä, nam
Lasketaanko tissuttelu sortumiseksi? Sit jos lopetat juomisen ja alat ryyppäämään, voidaan miettiäTän päivän kolmas jallu menossa eikä edes lätkämatsi ole vielä alkanut.
Mä kans just lähös hakeen lätkämatsia varten naposteltavaa saadaan sit poikien kans fiilistellä kunnollaMä paistan kohta pitsaa.
En vaan tiiä maltanko odottaa plätkämatsin alkuun.
Kukapa enkeli oisi....no en nyt menis sanomaan*laskee varpaitaan*...olis tää elämä niin paljon helpompaa, jos oisin toisenlainen. Että sitä jääpuikkoa sais tähdätyksi pumppuunkin.
Vois muillakin olla helpompaa ja kivempaa mun kanssa, hankala kun oon.
Kuules ny neitokainen.No vois sitä olla tolkkupäisempi...
Jeiii, hyva sina ! (piti tulla koneelle kun hilavitkuttimesta loppui sietokyky) Tosi mahtavaa etta oot paassyt kentalle tuurailemaan, se vain vahvistaa ja rakentaa omaa ammatti- identiteettia. Ja huisin pienesta on enaa kiinni....ja syyskuussa biletat sitten armottoman ansaitusti!Juu kainaloisessa ja opinnot 5viikkonen harjottelu ois viel..elokuus sit alkaa nii syyskuus valmistun tässä välil aina saanu tuurailla palkallisena nii opinnot vähä jäi vähäsemmälle sit. Mut nyt taas ei meinaa tottuu lojuun kotona, joten tanssikursseja katellu muutakin kuin sambaa..jos sit kilpatanssiin lähtis mukaan sais jotai muutaki itelle ku itekseen luisteluu pitkin pitäjiä Mitäs murulle?
No piru viekoon, en etes enkeliksi tahdokaan.....rasittavaa ois se ainainen sadekehan hinkkaaminen...Kukapa enkeli oisi..
Ja kyllä mä olen vahvasti sitä mieltä, että jos ei sun kanssa pärjää, syyllinen löytyy lähinnä peilistä
Niinku mä sanoin, niin pikkupoika mun sisälläni huutaa.Lasketaanko tissuttelu sortumiseksi? Sit jos lopetat juomisen ja alat ryyppäämään, voidaan miettiä
Eiku ihan vakavissaan, eihän tuo ihan raitistumiselta kuulosta
Tahto on jo hyvä alku. Eikä kompastuksilta voi välttyä. Nyt kun vaan päätät sulkea jallun.Niinku mä sanoin, niin pikkupoika mun sisälläni huutaa.
Ei mun juomisessani ole mitään järkeä.
Mutta mulla on maali. Raitis elämä. Sitä kohti mennään kompastellekin.
Mä tahdon, että lapseni haudallani (jos tulevat paikalle) voivat todeta, että isä ei kuollut juoppona.
Paistelin tossa just äsken possun ulkofilepiffejä, nam
Punaviinipataa naudanlihasta. Ei ole nimeä, on oma resepti.Mä paistan kohta pitsaa.
En vaan tiiä maltanko odottaa plätkämatsin alkuun.
Ma oon ollut onnekas , kun nuita ihania ihmisia, rakkaita, sielunsiskoja ja -veljia, on tupsahtanut esiin vaikka ja mista...yleensa mun huomaamatta. Mun eka poikakaveri tarttui vahingossa parhaan likkakaverin luota, se kun sattui olemaan sen veli...kundi rupes pyoriin ja viihtyyn meidan seurassa hyvin eli liikuttiin kolmistaan eika mulla ollut hajuakaan aikoihin mistaan "viritelmista" ennen kuin lahestulkoon mulle vaannettiin eraassakin autotallissa rautalangasta mallia, mika on kundilla homman nimena . Hieno ihminen, lammolla muistan yha...aikoihin en ole nahnytkaan joten oispa hienoa tavata jossain ja paivittaa tiedot ja muistella menneita nauraenTuossa kun vierailija kirjoitti, että nettiseura ei kelpaa, niin missäs olette ihmisiä/puolisoitanne tavanneet?
Ex- rouvakultani mä tapasin kapakassa
Yhden tyttöystävän mä tapasin junassa eikä kyseessä ollut ravintolavaunu.
Yhden tyttöystävän mä tapasin kun hän oli myymässä kukkia torilla.
Kuinkas muilla?
Kutittaa leuan alta, josko irtoais pieni hymy
Ihan rohkeesti ja reippaasti vain sielta esiin ...tuituisaisai
ei yleensä irtoa vaikka kutittasit mistä.josko irtoais pieni hymy
Noyp. Sa oot syntynyt onnellisten tahtien alla, kun olet loytanyt rinnallesi ihmisen, jonka kanssa olet saanut kasvaa neitokaisesta aikuiseksi ja jopa ihunaksi mummoksi asti <3!Mulla on vissiin ollut tylsä elämä kun oon löytänyt vain yhden poikaystävän
Pakko myöntää kyllä. Tuo ukkokulta on monia asioita mutta tylsäksi sitä ei pääse moittimaanNoyp. Sa oot syntynyt onnellisten tahtien alla, kun olet loytanyt rinnallesi ihmisen, jonka kanssa olet saanut kasvaa neitokaisesta aikuiseksi ja jopa ihunaksi mummoksi asti <3!
Tylsyys on tuosta kuules kaaakana !