The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..no en nyt menis sanomaan*laskee varpaitaan*...olis tää elämä niin paljon helpompaa, jos oisin toisenlainen. Että sitä jääpuikkoa sais tähdätyksi pumppuunkin.

Vois muillakin olla helpompaa ja kivempaa mun kanssa, hankala kun oon.
Pidä hautaan asti kiinni siitä mikä sinulla on.

Jos helppo elämä tarkoittaa jääpuikkoa sydämessä niin se on helposta elämästä liian kallis hinta.

Nainen!Sinä siellä murunen :)-missä sitä on luurailtu hätämitä?! Kainaloisena tietysti mutta mitä muuta? Opinnot loppusuoralla?

...ja ite oot <3
Juu kainaloisessa ja opinnot 5viikkonen harjottelu ois viel..elokuus sit alkaa nii syyskuus valmistun :) tässä välil aina saanu tuurailla palkallisena nii opinnot vähä jäi vähäsemmälle sit. Mut nyt taas ei meinaa tottuu lojuun kotona, joten tanssikursseja katellu muutakin kuin sambaa..jos sit kilpatanssiin lähtis mukaan sais jotai muutaki itelle ku itekseen luisteluu pitkin pitäjiä :) Mitäs murulle? :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Pidä hautaan asti kiinni siitä mikä sinulla on.

Jos helppo elämä tarkoittaa jääpuikkoa sydämessä niin se on helposta elämästä liian kallis hinta.
No vois sitä olla tolkkupäisempi. Ei sillä, että suuresti välittäisin siitä mitä mieltä muut musta ovat - ihan vapaasti vaan vaikka mitä *yläpeukuttaa*- vaan.

*huokaa syvään*

Mutta oishan se varmaan lähimmille ja merkityksellisimmille ihmisille hiukan helpompaa sietää meikäläistä, joka on välistä (usein) liian rasittava hepulikohtauksissaan ja puheripuleissaan ja innostuksissaan. Ois siistii olla viileesti cool...:D

Jotain rajaa sais olla tässä ympäristön saastuttamisessani ja toisinaan jopa itteänikin ärsyttävässä happyhappyjoyjoy- fiiliksissä...mie oon varmaan tehny Obelixit, tipahtanu pahasti päälleni johonkin "aivot vissiin on mutten osaa käyttää niitä joten mennäänpä sydän edellä puuhun"- liemeen :D...

Että se niistä taikavoimista.

..no en nyt menis sanomaan*laskee varpaitaan*...olis tää elämä niin paljon helpompaa, jos oisin toisenlainen. Että sitä jääpuikkoa sais tähdätyksi pumppuunkin.

Vois muillakin olla helpompaa ja kivempaa mun kanssa, hankala kun oon.
Kukapa enkeli oisi..

Ja kyllä mä olen vahvasti sitä mieltä, että jos ei sun kanssa pärjää, syyllinen löytyy lähinnä peilistä

• Tykkää
No vois sitä olla tolkkupäisempi...
Kuules ny neitokainen.

Äläkoskaanikinä edes yritä olla muuta kuin olet.

Se ei olisi Routamisu, niin kuka se olisi?

Routamisu ei pääse eroon itsestään vaikka hyppäisi viemäriin. Sieltäkin hänet olisi hajun perusteella helppo tunnistaa ja sanoa, että sinä et kuulu tänne.

Mä en kauheesti asioista tiedä, mutta sen mä tiedän, että maailmassa on mies joka on ikänsä odottanut omaa Routamisuaan. Just tommoista.

Eikös me hetki sitten koitettu tota tolkuttaa tinkuliinille?
TÄH?

Juu kainaloisessa ja opinnot 5viikkonen harjottelu ois viel..elokuus sit alkaa nii syyskuus valmistun :) tässä välil aina saanu tuurailla palkallisena nii opinnot vähä jäi vähäsemmälle sit. Mut nyt taas ei meinaa tottuu lojuun kotona, joten tanssikursseja katellu muutakin kuin sambaa..jos sit kilpatanssiin lähtis mukaan sais jotai muutaki itelle ku itekseen luisteluu pitkin pitäjiä :) Mitäs murulle? :)
Jeiii, hyva sina :)! (piti tulla koneelle kun hilavitkuttimesta loppui sietokyky) Tosi mahtavaa etta oot paassyt kentalle tuurailemaan, se vain vahvistaa ja rakentaa omaa ammatti- identiteettia. Ja huisin pienesta on enaa kiinni....ja syyskuussa biletat sitten armottoman ansaitusti(y)!

Kilpatansseilu - aaahhahaa :D ma kirjotin ekax kimppatansseilu - kuulostaa iiikk!- hienolta. Mene ihmeessa, pitaa sita elossa olla syketta ja elamysta...muillakin tasoilla kuin kainaloisena, vaikka se tarkeinta ja ihaninta onkin <3

Mitas mulle. Murusena tosiaan menen - toisinaan enempi, toisinaan vahemi - palaset hakusessa ja kartta meikalaisen taidoilla nurinpainkin...mutta nailla mennaan eli hektista on! Duunin puolesta tuli yllaripyllareita ja ihme kaanteita ja vastuualueita ja projektia mutta tykkaan :). Vaikkakin paivat on pitkia ja illat liian lyhkasia...mutta ipanat on ihania <3, heita ja heidan viisuttaan en voi olla ihmettelematta.

Eli lyhyesti :D - pyyhkii hyvin. Joskus keikuttaa mutta ma keikutan takas. Vesi on kiva elementti <3

Lasketaanko tissuttelu sortumiseksi? Sit jos lopetat juomisen ja alat ryyppäämään, voidaan miettiä

Eiku ihan vakavissaan, eihän tuo ihan raitistumiselta kuulosta :(
Niinku mä sanoin, niin pikkupoika mun sisälläni huutaa.
Ei mun juomisessani ole mitään järkeä.

Mutta mulla on maali. Raitis elämä. Sitä kohti mennään kompastellekin.

Mä tahdon, että lapseni haudallani (jos tulevat paikalle) voivat todeta, että isä ei kuollut juoppona.

Niinku mä sanoin, niin pikkupoika mun sisälläni huutaa.
Ei mun juomisessani ole mitään järkeä.

Mutta mulla on maali. Raitis elämä. Sitä kohti mennään kompastellekin.

Mä tahdon, että lapseni haudallani (jos tulevat paikalle) voivat todeta, että isä ei kuollut juoppona.
Tahto on jo hyvä alku. Eikä kompastuksilta voi välttyä. Nyt kun vaan päätät sulkea jallun.

Tuossa kun vierailija kirjoitti, että nettiseura ei kelpaa, niin missäs olette ihmisiä/puolisoitanne tavanneet?

Ex- rouvakultani mä tapasin kapakassa
Yhden tyttöystävän mä tapasin junassa eikä kyseessä ollut ravintolavaunu.
Yhden tyttöystävän mä tapasin kun hän oli myymässä kukkia torilla.

Kuinkas muilla?
Ma oon ollut onnekas :), kun nuita ihania ihmisia, rakkaita, sielunsiskoja ja -veljia, on tupsahtanut esiin vaikka ja mista...yleensa mun huomaamatta:barefoot:. Mun eka poikakaveri tarttui vahingossa parhaan likkakaverin luota, se kun sattui olemaan sen veli:eek::D...kundi rupes pyoriin ja viihtyyn meidan seurassa hyvin eli liikuttiin kolmistaan eika mulla ollut hajuakaan aikoihin mistaan "viritelmista" ennen kuin lahestulkoon mulle vaannettiin eraassakin autotallissa rautalangasta mallia, mika on kundilla homman nimena :). Hieno ihminen, lammolla muistan yha...aikoihin en ole nahnytkaan joten oispa hienoa tavata jossain ja paivittaa tiedot ja muistella menneita nauraen :)

Yhdesta kaverista tuli jotenkin himmeesti poikakaveri:rolleyes::oops:, kun tuli hengailtua mp- kerhossa polisemassa ja biljardia pelaamassa...

Sitten tuli kapakkakohtaaminen...tosin sain jalkikateen kuulla, etta mut oli "huomioitu" lukiossa silla silmalla o_O:confused:..mista tuli pitempaa matkantekoa ja mika sitten paattyi miten paattyi...

Ja. HD tuli elamaani juuri silloin kun vahiten toivoin ja halusin. Mutta tulikin koko universumin tahtiplanteettavoimallaan...siina ensikohtaamisessa oli sellaista sahkoa ja kipinaa ennen ensimmaista sanaakaan, minka myos muut paikalla olijat huomasivat :) <3

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä