Sade raikastaa ilman,ihana lähtee lenkille sateen jälkeen.Kyllä se sadekin tekee kesällä välillä hyvää. Sateen jälkeinen tuoksukin on kesällä ihan kiva. Varmaan myös helpottaa hetkeksi allergiasta kärsiviä.
Sade raikastaa ilman,ihana lähtee lenkille sateen jälkeen.Kyllä se sadekin tekee kesällä välillä hyvää. Sateen jälkeinen tuoksukin on kesällä ihan kiva. Varmaan myös helpottaa hetkeksi allergiasta kärsiviä.
Kunhan ei liikaa putkeen sadaSade raikastaa ilman,ihana lähtee lenkille sateen jälkeen.
Nopeusrajoitusmerkit kuuluisi olla oikealla puolen tietä tai molemmilla puolen samalla tasalla. Siis sama nopeusmerkkipä vielä eli tuossa on unohdettu vaihtaa vasemmanpuoleiseen kesärajoitusten alkaessa 120 lätkä, ei sen ihmeempää.Ei tossa ole mitn epäselvää.
Alempaa tossa on noudatettava.
Niinku taajamamerkin jälkeen maksiminopeus on 50. Jos sen jälkeen on 120 niin se ei auta jos et ole poistunut taajamasta.
Lisää sitä voidaan rajoittaa, joten taajamamerkin jälkeen voi olla vaik 30 - merkki jota on noudatettava.
Jos ihan juridisesti saivarrellaan, niin noi merkit eivät varmastikaan ole ihan samalla tasalla? Mittanauha kouraan.
Jos 120- merkki on sentinkin edellä niin sen sentin saa ajaa sataakahtakymppiä.
Mut jos se on sentinkin taaempana, niin se on uusi liikennemerkki jonka vaikutusalue just astui voimaan.
Tosta sais lakituvan täydeltä hauskaa vääntöä.
Sateella kastuu. Voin nauttia sateesta jos olen sisätiloissa mutta jos on jossain erämaassa ja sateessa alat tekeen asentoa niin kyllä se vain viduttaa. Kyllä sitä ne tulet saa ja laavun pystyyn mut mukavampaa se ois kesäyön auringossa.Sade raikastaa ilman,ihana lähtee lenkille sateen jälkeen.
Vastaleikatun nurmen tuoksua ei voita mikään.Kyllä se sadekin tekee kesällä välillä hyvää. Sateen jälkeinen tuoksukin on kesällä ihan kiva. Varmaan myös helpottaa hetkeksi allergiasta kärsiviä.
Mä kanssa kun ei oo jalkapallokentillä Dungaa. *huoh*Mä olen tullut vanhaksi.
Joskus muinoin kun katsoin jääkiekkoa, niin kentällä pyörivät nimet olivat edes etäisesti tuttuja.
Oliko punakoneessa muita pakkeja kuin Fetisof ja Kasatonov, vai pelasivatko nuo koko matsin?
Ja jos pitää löytää synonyymi sanalle "maalivahti" etkä osaa venäjää, kanadaa tai muutakaan ulkomaan hapatusta niin sanot vaan "Tretjak". Sillä siitä pääsee.
Muistini ulottuu Suomenkin plätkäjengissä niinkin pitkälle tulevaisuuteen kuin tupu-hupu-lupu- ketjuun ja sit oli joku Selänne.
Mut nykyään toi luistin ja etenkin se perkeleen kiekko liikkuu niin vikkelästi, että tarttisin töllöttimeeni hidastimen voidakseni seurata peliä. Puhumattakaan siitä, että kentällä vilisee mulle ihan uppo- outoja nimiä?
Mä olen tullut vanhaksi.
Tai formuloissa Sennaa.. (siis ei sitä surkeaa veljenpoikaa vaan aito!)Mä kanssa kun ei oo jalkapallokentillä Dungaa. *huoh*
Pikkuinen lämmin kesäsade ei minua ainakaan haittaa mutta kaatosade on inhottavaSateella kastuu. Voin nauttia sateesta jos olen sisätiloissa mutta jos on jossain erämaassa ja sateessa alat tekeen asentoa niin kyllä se vain viduttaa. Kyllä sitä ne tulet saa ja laavun pystyyn mut mukavampaa se ois kesäyön auringossa.
ja hikinen kulli se haisoo haisoo tralalalaaaVastaleikatun nurmen tuoksua ei voita mikään.
Paitsi savusaunasta tulevan naisen tuoksu.
ja hikinen kulli se haisoo haisoo tralalalaaa
Vastaleikatun nurmen tuoksu on kanssa kiva.Vastaleikatun nurmen tuoksua ei voita mikään.
Tottapa töriset, mut saivartelu on kivampaa.Nopeusrajoitusmerkit kuuluisi olla oikealla puolen tietä tai molemmilla puolen samalla tasalla. Siis sama nopeusmerkkipä vielä eli tuossa on unohdettu vaihtaa vasemmanpuoleiseen kesärajoitusten alkaessa 120 lätkä, ei sen ihmeempää.
Ja sateenkaaret kesälläPikkuinen lämmin kesäsade ei minua ainakaan haittaa mutta kaatosade on inhottava
Joo kesäyön aurinko on kyllä ihana jos sattuu olemaan hereillä viellä
En ole havainnut?Höm. Hikoaako kulli?
Luin tuosta kanssa aiemmin.epek
Jep,en toivo,että vettä sataisi vaikka viikkoo putkeen,päivä silloin tälläin riittäisiKunhan ei liikaa putkeen sada
Myrskyävän meren puhdas suolainen tuoksu. Silloin kerran kun mentiin Altavuonon yli myrskyssä niin se tuoksu on jäänyt mieleen ja vaikka uskoinkin silloin kuolevani niin ei se vähentänyt yhtään rakkauttani mereen.Vastaleikatun nurmen tuoksua ei voita mikään.
Toi oli hauskaepek
Luin tuosta kanssa aiemmin.
Känkkäränkkä husky hermostui, kun ei päässyt kylpyyn
Julkaistu: 10.5. 13:40
Omistaja kuvasi videon itsepäisestä huskysta.
Rumble-kanavan julkaisemalla videolla Zeus-niminen husky kiukuttelee, koska ei pääse lempipuuhiinsa kylpyammeeseen lotraamaan. Se on käynyt pitkin pituuttaan ja odottelee vettä tippuvaksi, mutta omistaja ei helly.
– Tämän takia sanotaan, että huskyt ovat itsepäisiä. Ne ovat fiksuja, mutta eivät juurikaan halua miellyttää omistajaansa. Zeus rakastaa leikkiä kylpyammeessa. Vaikka sen pitäisi lähteä lenkille, se ulvoo protestiksi, koska haluaa puljata veden kanssa.
http://www.iltasanomat.fi/lemmikit/art-2000001175905.html