The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tossa ole mitn epäselvää.
Alempaa tossa on noudatettava.
Niinku taajamamerkin jälkeen maksiminopeus on 50. Jos sen jälkeen on 120 niin se ei auta jos et ole poistunut taajamasta.
Lisää sitä voidaan rajoittaa, joten taajamamerkin jälkeen voi olla vaik 30 - merkki jota on noudatettava.

Jos ihan juridisesti saivarrellaan, niin noi merkit eivät varmastikaan ole ihan samalla tasalla? Mittanauha kouraan.
Jos 120- merkki on sentinkin edellä niin sen sentin saa ajaa sataakahtakymppiä.
Mut jos se on sentinkin taaempana, niin se on uusi liikennemerkki jonka vaikutusalue just astui voimaan.

Tosta sais lakituvan täydeltä hauskaa vääntöä.

Höh,aamulla päivällä oli niin kaunis ja lämmin ilma,niin nyt sataa. ;)
Toisaalta hyvä kun sataa välillä, ei ainakaan kukat kuivu.:)

Tai oisivat tatuoituja punapäitä!
No ei se oo niin tarkkaa.

Mun mummoni osasi kiroilla paremmin kuin kukaan tuntemani. Oletan, että se johtui siitä, että oli 20 - 30- luvulla pohjammaalla pyhäkoulunopettajana?

Mutta tuossapa sinulle mummolaulu. Topi Sorsakoskeksi kutsuttu soitti aikanaan kitaraa tuossa bändissä, mutta en kuollaksenikaan muista minä vuosina, eikä taida soittaa tuossa.

• Tykkää
Reactions: famipala
Kunnon sadekuuro nyt niin koivun kukinnot valuvat viemäreihin. Sen puolesta saa mun puolesta paistaa sen jälkeen. Mutta. Mun etumus eikä yläselkä eivät saa saada aurinkoa hetkeäkään koko kesänä. Oon selaillut tässä yhden ja viidennenkin nettivaatekaupan ja voivoi. Puolipoolomekkoja kesähelteellä. Mä saatan sulaa ennen syksyä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä