toimii.saunaan välillä jos alkais henki kulkemaan höryssä.
toimii.saunaan välillä jos alkais henki kulkemaan höryssä.
Kuumeessa ei saa saunoa .
aina saa saunoaKuumeessa ei saa saunoa .
Pienessä kuumeessa saa saunoa. Mulle teki hyvää kun oli paha yskä ja vähän kuumetta.Kuumeessa ei saa saunoa .
Mielummin höyryhengitystä. Sydän on ihan liian kovilla kun on kipeänä saunoo.Pienessä kuumeessa saa saunoa. Mulle teki hyvää kun oli paha yskä ja vähän kuumetta.
Mä en ollut silloin kotona. Yleensä en harrasta saunomista. Mä en koskaan istu kauaa saunassa.Mielummin höyryhengitystä. Sydän on ihan liian kovilla kun on kipeänä saunoo.
haaa, mä olen kuulema sydämmetön.Mielummin höyryhengitystä. Sydän on ihan liian kovilla kun on kipeänä saunoo.
tabascoa kuumalle pannulle.Wasabimauste tai wasabipähkinät aukaisee hengitystiet.
Mulla ainakin auttoi.
Nää, ei vielä.Kaikki nukkumassa?
oliko vaikee ajaa.Nää, ei vielä.
Sain äsken kokeilla tätä:
Aika vaikeeta aluksi.oliko vaikee ajaa.
Miten onnistui?Nää, ei vielä.
J.Sparrowta kattomassa * kohentaa villasukkiaan*Kaikki nukkumassa?
Aika hyvin.Miten onnistui?
...että ei tullut tilausta pitämättömille sairaslomilleAika hyvin.
tarttis ostaa moinen. lupasivat 20 km latauksella. baarireissulla tulee 18 km. kotimatka pilkun jälkeen kyl hiukan pelottaa.Nää, ei vielä.
Hassu, pilkun jälkeenhän se menee taidolla ja tuurilla notkein lantein...sitä ennenhän se on liika jäykkää toimintaa....tarttis ostaa moinen. lupasivat 20 km latauksella. baarireissulla tulee 18 km. kotimatka pilkun jälkeen kyl hiukan pelottaa.