The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noissa lätkäselostuksissa ja säännöissä on muutama juttu joita en ymmärrä.

- jotkut saa 2 min jäähyn perusteena mailasta kiinni pitäminen. Kuinka voi pelata jos ei pidä?

- selostaja kiljuu että siellä Laine ottaa miestä laidassa. Melko siveetöntä.

Selostaja toteaa että siitä tulee pitkä. Täytyykö jokainen koppiin tarjottu olut mainita?

Tänään exä kävi hakeen lapset viikonlopuksi, seisoskeltiin siinä ulkona puhumassa paskaa niin sitten tyttö tulee sisältä itkee ihan kauheesti, tuli MINUN syliin :love: hakemaan lohtua. No oli juossut pöydän kulmaan, kipeetähän semmoinen tekee käsivarteen.
JOS minulla olisi sydän niin se olisi haljennut silloin :love:
Tuntui niin hyvältä ja toisaalta tuntui pahalta että ei mennyt äitinsä syliin. Minun kuviteltu ikiroudassa oleva sydän vieräytti pari jääkuutiota siinä silloin.

Jjep.
Mä en ymmärrä miestä joka lyö naista. (miehen fyysinen voima kun tuppaa olemaan hieman eri luokkaa kuin naisen, joten lopputuloksesta ei ole epäselvyyttä)
Mut en myöskään ymmärrä naista joka jää lyötäväksi.
Mä oon ilmeisen pumpulissa pidetty kun mua ei ole lyöty, petetty (tietääkseni) eikä jätetty.

Väärin. On lyöty. Ei ukkokulta vaan yksi jonka kohtasin nuorna likkana työn puolesta. Kohtaamisen seurauksena murtui nenä ja tuli aivotärähdys. Olin kaupassa töissä ja opetin irakilaiselle että Suomessa on tapana maksaa ostokset ennen kaupasta lähtöä.

Tänään exä kävi hakeen lapset viikonlopuksi, seisoskeltiin siinä ulkona puhumassa paskaa niin sitten tyttö tulee sisältä itkee ihan kauheesti, tuli MINUN syliin :love: hakemaan lohtua. No oli juossut pöydän kulmaan, kipeetähän semmoinen tekee käsivarteen.
Tuntui niin hyvältä ja toisaalta tuntui pahalta että ei mennyt äitinsä syliin. Minun kuviteltu ikiroudassa oleva sydän vieräytti pari jääkuutiota siinä silloin.
...ja ma uskallan vaittaa etta. Se sun vaitetty ikiroutasessa oleva sydames halkes kylla :). Ihanan pikkiriikkisesti. Ja tiiat itekin etta niin teki.

Ihan luonnollinen ja jarkeen kaypa tilanne ja lohdutuksen hakemisen kohde. Totta kai sina, koska heidan kanssaan enempi olet tekemisissa :). Mutta ymmarran hyvin senkin, etta siina oli mukana ristiriitaisuus.

*halaaruttaa*

En makaan ymmarra, enka ymmartanyt.

Mutta. Osui yhden ainoan kerran. Ensimmaisen ja viimeisen. En jaanyt :)
Eipä asiassa tartte kattoa kuin tätä ketjua.
Mä veikkaan, että ruutilassa ei akkaa hakata.
Poikalainen taas on niin kiltti mies että ei edes osaisi.
Epekki taas osaisi, mutta veikkaan, että mielummin katkaisisi kätensä kuin käyttäisi sitä naisen lyömiseen.

Itsestäni en voi muuta sanoa kuin sen, että nukkumaluukussani ei hakata ketään lentämättä ikkunasta pihalle.

Maailma on täynnä miehiä joilla lyöminen ny ylipäänsä ei edes juolahda mieleen.

Eipä asiassa tartte kattoa kuin tätä ketjua.
Mä veikkaan, että ruutilassa ei akkaa hakata.
Poikalainen taas on niin kiltti mies että ei edes osaisi.
Epekki taas osaisi, mutta veikkaan, että mielummin katkaisisi kätensä kuin käyttäisi sitä naisen lyömiseen.

Itsestäni en voi muuta sanoa kuin sen, että nukkumaluukussani ei hakata ketään lentämättä ikkunasta pihalle.

Maailma on täynnä miehiä joilla lyöminen ny ylipäänsä ei edes juolahda mieleen.
Tohon silloin aikanaan ripustauduin ja tuohon uskoin. Seka siihen, etta.

Mua voi hyvana pitaa ilman nyrkkia. Ja etta rakkaus ja rakastaminen on kaunista.

Siihen uskon ja luotan ja tukeudun yha :)

• Tykkää
Reactions: epek
Mutta - mina damer och herrar :) - on tullut aika taman punoittavan villasukkamaakarin lahtea unikuvillensa :)

Kello vaikkajamita:alien: ja villina veikkaan etta heraan kuitenkin ennen kissanpierua ja ensimmaistakaan satakielen kujerrusta....eli ihan kohta :D

Huomenna kiirus ja puuharikas paiva edessa. Runsaasti hopotysta, tohotysta, sotkemista, sahlaamista, nauramista, ihmettelemista...elamista. Ja.

Oma annostus kaipausta ja ikavointia ja itkua. Elamista sekin. Kaunista ja kipeeta.

Vaan nyt taa lapalassynlaa- sossotys loppuu. Nuku hyvin, uneksi kauniisti ja heraa uuteen aamuusi levanneena :)*pus*

• Tykkää
Reactions: Kais ja epek
vierailija
Jjep.
Mä en ymmärrä miestä joka lyö naista. (miehen fyysinen voima kun tuppaa olemaan hieman eri luokkaa kuin naisen, joten lopputuloksesta ei ole epäselvyyttä)
Mut en myöskään ymmärrä naista joka jää lyötäväksi.
Naiset on pahempia :)
Törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin | Yle Uutiset | yle.fi
Nainen syyllistyy sen sijaan puolisonsa törkeään pahoinpitelyyn tai henkirikoksen yritykseen vähintään yhtä usein kuin mies.
Tilastokeskuksen mukaan mies on uhrina jopa hieman useammin kuin nainen, vaikka luvut ovatkin lähellä toisiaan.

Hyvää yötä ja kauniita unia murut :love:
Alkaa silmät jo lipsua kiinni,joten aika häipyä ketjusta untenmaille.

• Tykkää
Reactions: epek
vierailija
Olis lastensuojeluilmoituksen paikka kun ei vahdita lapsia :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä