Jjep...tuota......kerta riittaa.
En makaan ymmarra, enka ymmartanyt.Jjep.
Mä en ymmärrä miestä joka lyö naista. (miehen fyysinen voima kun tuppaa olemaan hieman eri luokkaa kuin naisen, joten lopputuloksesta ei ole epäselvyyttä)
Mut en myöskään ymmärrä naista joka jää lyötäväksi.
Routamisun lätkäselostus muuten olis asia jonka tahtoisin kuulla...pitaa sita nyt vahan antaa toisellekin tekemisen iloa ...
Musta ei muuten olis ollenkaan latkaselostajaksi
...usko mua...et haluisRoutamisun lätkäselostus muuten olis asia jonka tahtoisin kuulla.
Mä oon ilmeisen pumpulissa pidetty kun mua ei ole lyöty, petetty (tietääkseni) eikä jätetty.Jjep.
Mä en ymmärrä miestä joka lyö naista. (miehen fyysinen voima kun tuppaa olemaan hieman eri luokkaa kuin naisen, joten lopputuloksesta ei ole epäselvyyttä)
...ja ma uskallan vaittaa etta. Se sun vaitetty ikiroutasessa oleva sydames halkes kylla . Ihanan pikkiriikkisesti. Ja tiiat itekin etta niin teki.Tänään exä kävi hakeen lapset viikonlopuksi, seisoskeltiin siinä ulkona puhumassa paskaa niin sitten tyttö tulee sisältä itkee ihan kauheesti, tuli MINUN syliin hakemaan lohtua. No oli juossut pöydän kulmaan, kipeetähän semmoinen tekee käsivarteen.
JOS minulla olisi sydän niin se olisi haljennut silloin
Tuntui niin hyvältä ja toisaalta tuntui pahalta että ei mennyt äitinsä syliin. Minun kuviteltu ikiroudassa oleva sydän vieräytti pari jääkuutiota siinä silloin.
Eipä asiassa tartte kattoa kuin tätä ketjua.En makaan ymmarra, enka ymmartanyt.
Mutta. Osui yhden ainoan kerran. Ensimmaisen ja viimeisen. En jaanyt
Tohon silloin aikanaan ripustauduin ja tuohon uskoin. Seka siihen, etta.Eipä asiassa tartte kattoa kuin tätä ketjua.
Mä veikkaan, että ruutilassa ei akkaa hakata.
Poikalainen taas on niin kiltti mies että ei edes osaisi.
Epekki taas osaisi, mutta veikkaan, että mielummin katkaisisi kätensä kuin käyttäisi sitä naisen lyömiseen.
Itsestäni en voi muuta sanoa kuin sen, että nukkumaluukussani ei hakata ketään lentämättä ikkunasta pihalle.
Maailma on täynnä miehiä joilla lyöminen ny ylipäänsä ei edes juolahda mieleen.
Kuva!Dippasin hiukset vihreessä värissä. Näistä tuli aika hauskan näköiset
Törkeetä.Perskuleen kaveri. Juteltiin kaheksan aikaan että mennään baariin. Muijasta kuulu mitään. Ei vastaa. Yksin oon täällä.
Naiset on pahempiaJjep.
Siisti asu! Tolla pärjäis varmaan luentosalin hajuvesipilvessä.Tässä juuri leikatut hiukseni
Olis lastensuojeluilmoituksen paikka kun ei vahdita lapsiaTänään exä kävi hakeen lapset viikonlopuksi, seisoskeltiin siinä ulkona puhumassa paskaa niin sitten tyttö tulee sisältä itkee ihan kauheesti, tuli MINUN syliin hakemaan lohtua. No oli juossut pöydän kulmaan, kipeetähän semmoinen tekee käsivarteen.
JOS minulla olisi sydän niin se olisi haljennut silloin
Tuntui niin hyvältä ja toisaalta tuntui pahalta että ei mennyt äitinsä syliin. Minun kuviteltu ikiroudassa oleva sydän vieräytti pari jääkuutiota siinä silloin.
Haistappa paskaOlis lastensuojeluilmoituksen paikka kun ei vahdita lapsia
Varmaan, paineilma tsydeemit. Ilma riittä noin puoleksi tunniksi, varmaan luentosalissa istuskelussa ylikkin sen.Siisti asu! Tolla pärjäis varmaan luentosalin hajuvesipilvessä.