Tervetuloa vaan seuraksi häpeämään...aarimmaisen huono (BUUUU, sivuhuomautus - missa on Specsaverlasit tuomareille?!) aasinsillantekeleenkutale...Axell Foley tjtn ja ihuna Serge ja sen Achwell Ahmed Akmell- sonkotykset....
antenniantenniantenni...lahtee hakemaan nurkkapaikkaa...
Ma punoitan jo valmiiksi (WUHUUUU!!)Tervetuloa vaan seuraksi häpeämään
Tuu tähän viekkuun, yhdessä tää menee helpommin.Ma punoitan jo valmiiksi (WUHUUUU!!)
Tasahan ma oon jo ...otatko muuten jatskia*tarjoo ei- kissa- laatuista herkkua*Tuu tähän viekkuun, yhdessä tää menee helpommin.
Kiitos kiitosTasahan ma oon jo ...otatko muuten jatskia*tarjoo ei- kissa- laatuista herkkua*
nyt saa kun kiraffi ei nääSe Peli Mista Taalla Ei Saanut Ainakaan Kovin Suureen Aaneen Hehkuttaa....
lääh, otatteko mut siihen keskelle?Tuu tähän viekkuun, yhdessä tää menee helpommin.
Oisko pitänyt "lääh" jättää kirjoittamatta?lääh, otatteko mut siihen keskelle?
Yritan pysya kuosissani....nurkkarankkua pukkaa muuten overiksi asti...nyt saa kun kiraffi ei nää
*tarjoaa kuolakuppia*lääh, otatteko mut siihen keskelle?
kaitsulassa ne on arvot kohillaan, siellä mies on sentään isäntä talossanSain isännältäni .......
Turkinpippurikarkkeja
Mä meen nyt nukkumaan, myöhästyitlääh, otatteko mut siihen keskelle?
Viimeksi tanaan puhuttiin, etta varsin naa mahtavat junnut, uudet lupaukset ja tekijat, ovat isoissa saappaissa ja avainasemassa naissa peleissa ...jos saisivat sita intoa ja kepeaa luistinjalkaa tartutetuksi koko joukkueeseenToi maalinteon taito on ihan oma taiteenlajinsa.
Jari Kurrilla se oli hanskassa. Ei häntä turhan takia laitettu Väinön tutkapariksi.
Tossa ny on nuori poika avausottelussaan tehnyt jo kaksi maalia. On muuten kova suoritus.
Unikuvia *pus*Mä meen nyt nukkumaan, myöhästyit
Täällä! Peliä toisella silmällä...Unikuvia *pus*
..jainkos ma nurkkaan yksin
Mä voin tulla sinne kulmaan taklaan sutUnikuvia *pus*
..jainkos ma nurkkaan yksin
pukkaa suihkukomennusta....poishuonohommanen....paitti etta ma oon kettera liikkeissani, joten...siinahan yritat*haastaa*Mä voin tulla sinne kulmaan taklaan sut
Ei se nyt ainakaan emäntä oo,ni pakko olla isäntäkaitsulassa ne on arvot kohillaan, siellä mies on sentään isäntä talossan