tää sopii mulle paremmin
- bumbumbum, Paaso da epekinen, tanaan olla hjuva kolmio...dolmio..solmio...no, paiva
tää sopii mulle paremmin
- bumbumbum, Paaso da epekinen, tanaan olla hjuva kolmio...dolmio..solmio...no, paiva
Oisit ollut kunnolla kele!Sain isännältäni .......
Turpaan
...eli sitkean elinvoimainen mies oottää sopii mulle paremmin
Juu vittum.. eiku just nuin!...eli sitkean elinvoimainen mies oot
Sori, läskisormet you know...korjattu...hävettää...Alapeukku*haukkoo henkeaan*
Ala
Peukku
*mokottaa*
( )
No joo ehkä huono vitsi niitä kohtaan jotka saa tosiaan turpiin ukoiltaan.Oisit ollut kunnolla kele!
Huono vitsi anteeksi koko universumilta ja Kaisilta ennenkaikkea.
Eika kun sulla on jo sormetkin liian timmina siella, etta net painaa nappiksia semmosella hartaudella ja hartiavoimalla etta nappiksen pinta- ala ei riitaSori, läskisormet you know...korjattu...hävettää...
Kits, suomennoksesta *viittaa yllaolevaan huudahdukseensa*GOAL!
Ite oot Olin vain niin tuohduksissani kaulakorusta ja meetwurstista, että lipsahti.Eika kun sulla on jo sormetkin liian timmina siella, etta net painaa nappiksia semmosella hartaudella ja hartiavoimalla etta nappiksen pinta- ala ei riita
Ihuna oot <3...eika ois tarttenu korjata, hoh sun kanssas
Ettakoha?Miehän oon Akmeelin sukua
Pikkusen noita
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/akmeelin-suku-elaa-yha-sompion-laidalla/74972/
Muinaisen Lapin noidista mahtavin oli Akmeeli: hän rummutti noitarumpuaan, lankesi loveen ja teki matkoja pitkin erämaita kalana, lintuna, hukkana tai vaikka tuulenpuuskana. Akmeeli tunnetaan myös saamelaisten, norjalaisten ja venäläisten kansanperinteessä.
Meleko monhen lovhen on tullu ittekki langettua
Mie voin hyvin kuvitella kylla tuon hertsaamisen...mutta nyt on toffolandiassa kaikki hyvinIte oot Olin vain niin tuohduksissani kaulakorusta ja meetwurstista, että lipsahti.
Mun rahoissa liian kallis ostettavaksi uusi tilalle, hieman nousi kärtsä korvista.
Niin oliNo joo ehkä huono vitsi niitä kohtaan jotka saa tosiaan turpiin ukoiltaan.
..tuota......kerta riittaa.No joo ehkä huono vitsi niitä kohtaan jotka saa tosiaan turpiin ukoiltaan.
wtf?Ettakoha?
...Achwell..Akmeell..
Yksi kerta on liikaa..tuota......kerta riittaa.
Joo ite siinä saa kärsiä kun haluaa auttaa naista hädässä hakkaavalta ukoltaNiin oli
Itse en tykkää yhtään semmoisesta toiminnasta,
Kerran heltsingissä The Rockista olin hoipertelemassa ulos niin ihan kaiken kansan nähden ukko laittoi ihan huolella eukkoansa turpaan. No miehän en semmosta sivussa kattele niin menin siihen ja vetäsin ukon laattialle, sit sivusilmällä näin et joku sen kaveri syöksyy päälle takaa niin äkkiä käännyin ja kerkesin ottaa pari askelta vielä siihen suuntaan ja osui & upposi. Sitten olikin muutama järkkäri päälläni jne.No se mitä luulin ukon kaveriksi olikin järkkäri, eli minkä kanssa niittasin maahan.Een tietenkään olisi niin tehnyt jos oisin tienny.
Loppujen lopuksi akanhakkaaja pääsi menemään ihan rauhassa hakkaamaan akkaansa ja mut polliisi sedät taluutteli maijan takaboksiin.
...aarimmaisen huono (BUUUU, sivuhuomautus - missa on Specsaverlasit tuomareille?!) aasinsillantekeleenkutale...Axell Foley tjtn ja ihuna Serge ja sen Achwell Ahmed Akmell- sonkotykset....wtf?
..tuota......saiJoo ite siinä saa kärsiä kun haluaa auttaa naista hädässä hakkaavalta ukolta
Onneksi ei oo tarvinnut koskaan pelätä,että turpiin saisi. Siinä tosin varmasti saisi mieskin osuman.
Niin riittää, no jotkut ottaa useemman kerran ikävä kyllä. Yhtään kertaa ei tarviis kyllä lyyvä..tuota......kerta riittaa.