Marino muuten on koko mun elinikäni ollut yks parhaista kitaristeista ja muusikoista koskaan.Pyh..
Marino muuten on koko mun elinikäni ollut yks parhaista kitaristeista ja muusikoista koskaan.Pyh..
Nyt on. Vaikkei routamisukkaa korvaakaan.Täs ketjussa ei muuten ole ole ollut huvää musiikkia sen jälkeen kun routamisu lähti palsta- tauolle.
Korjasin typonMarino muuten on koko mun elinikäni ollut yks parhaista kitaristeista ja muusikoista koskaan minun mielestäni.
Tämmöistä musiikkia samurait kuunteli varmaan kun olivat haaleassa kylvyssä ja tekivät seppukun eli viilsivät mahansa auki. Varmaankin siksi että tuli automaattisesti valittua pienempi paha..Nyt on. Vaikkei routamisukkaa korvaakaan.
No tuitui ko siellä ollaan taas niin ilosella mielellä Onks miesmenkat, edellisestä livepillun näkemisestä liian pitkä aika vai mistä toi hurmaava positiivisuus taas kumpuaa? Pusipusi.Tämmöistä musiikkia samurait kuunteli varmaan kun olivat haaleassa kylvyssä ja tekivät seppukun eli viilsivät mahansa auki. Varmaankin siksi että tuli automaattisesti valittua pienempi paha..
Kaikki osui ja upposNo tuitui ko siellä ollaan taas niin ilosella mielellä Onks miesmenkat, edellisestä livepillun näkemisestä liian pitkä aika vai mistä toi hurmaava positiivisuus taas kumpuaa? Pusipusi.
Yötä ne kuunteli, tai mitä tahansa suomalaista "viihdemusiikkia".Tämmöistä musiikkia samurait kuunteli varmaan kun olivat haaleassa kylvyssä ja tekivät seppukun eli viilsivät mahansa auki. Varmaankin siksi että tuli automaattisesti valittua pienempi paha..
Tarkennus kohta kakkoseen, liian pitkä aika on jos on kerennyt nukkua välissäKaikki osui ja uppos
1. check
2. check
3. mustaa huumoria
Cheekin levyihinhän nuo jo kuuluukin?Apteekissa pitäs myydä itsemurhapakkauksia.
Sisältö: Yön (tai minkä tahansa suomenkielisen bändin tai artistin) cd, terävä partakoneenterä/veitsi yms jolla saa nahkan auki, pilleripurkki rauhottavia ja paperiarkki+vahaliitu.
Aikanaan mä soitin bändissä jonka basistilla tosiaankin oli menkkaoireita, vaikka oli mies. Menkkamatiksi me häntä kutsuttiin mut ei tieteskään avoimesti ainakaan niinä päivinä.No tuitui ko siellä ollaan taas niin ilosella mielellä Onks miesmenkat, edellisestä livepillun näkemisestä liian pitkä aika vai mistä toi hurmaava positiivisuus taas kumpuaa? Pusipusi.
Lisätään pakettiin vielä ranteeseen liimattava tarra, johon on merkattu optimaalinen viiltelykohta.Apteekissa pitäs myydä itsemurhapakkauksia.
Sisältö: Yön (tai minkä tahansa suomenkielisen bändin tai artistin) cd, terävä partakoneenterä/veitsi yms jolla saa nahkan auki, pilleripurkki rauhottavia ja paperiarkki+vahaliitu.
Varmasti.Cheekin levyihinhän nuo jo kuuluukin?
Cheekin levyihinhän nuo jo kuuluukin?
Eikö empaattinen ihminen yleensä jätä viestin läheisilleen, miksi halusi lähteä.mitä niillä paperiarkilla ja vahaliidulla kuuluu tehdä?
ei Suomessa oo empaattisia ihmisiäEikö empaattinen ihminen yleensä jätä viestin läheisilleen, miksi halusi lähteä.
Kyllä tota pakettia pitäs vielä kehitellä, ennen kun olis valmis tuote. Tämä tarra esim. olis hyvä lisä siihen, paperilla olevien ohjeiden lisäksi.Lisätään pakettiin vielä ranteeseen liimattava tarra, johon on merkattu optimaalinen viiltelykohta.
Ja iltaa. Yksi vapaapäivä ja unirytmi sekaisin. Huomenna pitäisi jaksaa taas töihin.