Onhan siellä! Kuinkas pitkällä sie nyt oletkaan?Piinamiinalle tsempit piinaan
Piitu lähtee pian testiostoksille
Hoksasin että näinä päivinä alkaisi pienen sydän sykkimään jos tuolla joku olisi <3
Totta! Kertokaapa missä muualla voi nolostumatta puhua yhteen hengenvetoon kivuista, eritteistä, ärsytyksestä ja petihommista. Eläköön vertaistuki! Miehet ei oikeesti tiedä, miten paljon tää niiden elämää helpottaa. Kiitos, arvoisat naiset!Tsemppiä kaikille, tää on ihana ryhmä kyllä. Aina saa tukea ja saa kertoa kaikista niistä ällöttävistäkin asioista
Mulla jatkuu pään särky. Ja limaakin edelleen sellaista valkuaisen tyylistä. Olkaa hyvät mielikuvasta vaikka eilen touhuiltiin, aion taivutella tuon miehen vielä tänäänkin kunhan saan lapsen unille, on ollut kipeänä niin ei saa helposti nukkumaan :/
Mun mies sanoi jo kerran tässä vauvaoperaatiossa, että ei hän mikään kone oleTsemppiä kaikille, tää on ihana ryhmä kyllä. Aina saa tukea ja saa kertoa kaikista niistä ällöttävistäkin asioista
Mulla jatkuu pään särky. Ja limaakin edelleen sellaista valkuaisen tyylistä. Olkaa hyvät mielikuvasta vaikka eilen touhuiltiin, aion taivutella tuon miehen vielä tänäänkin kunhan saan lapsen unille, on ollut kipeänä niin ei saa helposti nukkumaan :/
Tänään rv 5+5.Onhan siellä! Kuinkas pitkällä sie nyt oletkaan?
Senkus roikut vaan ja tsemppaat meitä muita!Tänään rv 5+5.
Tuosta vertaistuesta ja tän ketjun hyvästä hengestä olen kiitollinen. Anteeksi että täällä vielä "roikun" mutta kun en oo vielä uskaltanu ilmoittautua tuonne odottavien porukkaankaan Ultran jälkeen sitten jos pieni näkyy. Mutta tykkään niin teistä pakkohan mun on kuulumisia käydä kurkkimassa <3
Mie kyl soitan kohta gynepolille. Pakko saada purkaa tätä epävarmuutta tutulle hoitajalle. Vuoto loppui taas ainakin pieneksi hetkeksi ja laatta meinaa lentää, vaikka tolkutan ittelleni et uus kierto alkoi jo.tintt@r@ eiköhän täällä saa olla niin pitkään kuin haluaa Se luo toivoa meihin muihin ja tsemppaa eteenpäin.
piinamiina valeraskaus ei tunnu olevan vain koirien yksinoikeus (en kyllä tiedä, onko muilla eläimillä valeraskautta...). Mää oon varmana ens viikolla niin raskaana kuin olla ja voi. Oon varmaan jo seuraavana päivänä oviksesta
Kannattaa soittaa ja purkaa tuntojaan! Sun kroppas härnää sua nyt kyllä ihan liikaaMie kyl soitan kohta gynepolille. Pakko saada purkaa tätä epävarmuutta tutulle hoitajalle. Vuoto loppui taas ainakin pieneksi hetkeksi ja laatta meinaa lentää, vaikka tolkutan ittelleni et uus kierto alkoi jo.
Huh, aikamoisia oireita sulla kyllä on ja hyvä että pääset lääkäriin.Jee! Tunnin päästä saan mielenrauhan. Pääsen lääkäriin päivystystapauksena, kun oireet on epätyypillistä minua. Saan sit rauhassa psyykata itteni uuteen kiertoon huomisen aikana.
Ja kollit kiehnää! Tulin yövuorosta ja mies heti kiehnäsi kun pääsin ovesta sisään, että joko on hymynaamaKesä tulee ja linnut laulaa
Hih, täällä sama homma. Aukasin eilen päällypaijan vetskarin ja sanoin miehelle että kato tätä järkkyä turvotusta niin mies sanoi virnuillen että nyt piiloon tuo kroppa, hän ei kestä vilaustakaan iik, meillä raskausaika on miehelle puutteen kuninkuusaikaa.Ja kollit kiehnää! Tulin yövuorosta ja mies heti kiehnäsi kun pääsin ovesta sisään, että joko on hymynaama
No ei täälläkään vällyt oo heilunu. Ei vaan oo pystyny. Kun kaikki ällöttää ja mahassa kiertää, ni ei siinä enää lisävauhtia kaipaa.Hih, täällä sama homma. Aukasin eilen päällypaijan vetskarin ja sanoin miehelle että kato tätä järkkyä turvotusta niin mies sanoi virnuillen että nyt piiloon tuo kroppa, hän ei kestä vilaustakaan iik, meillä raskausaika on miehelle puutteen kuninkuusaikaa.
Onneksi ei sentään pahempia. Nuo hormonit on kyllä ihan saatanasta. Itsellä oli vuosia sitten kokeilussa ehkäisykapseli ja siitä tuli niin hirveät raskausoireet että ei mitään rajaa. Pillereiden jälkeenkin kesti kuukausikaupalla ennen kuin kroppa asettui ja varsinkin mielialat heitteli ihan älyttömästi (tai sit oon muuten vaan v-mäinen ja syytän pillereitä ). Kyllä se vielä tasoittuu!Nonni. Nyt se on todistettu. Miun keho on sekaisin kuin seinäkello. Pillerit on ollu pois 4 kk ja siinä välissä on ollut vielä yksi kemiallinen raskaus. Lääkärikin oli sitä mieltä, että keho ei ole vaan vielä tasaantunut kaikesta myllerryksestä. Pitää nyt vaan antaa kropalle aikaa.