Moi taas, onpa taas tapahtunut.
Paljon onnea plussanneille, ja tsemppiä muille!
Hipsunpöpsy, tiedän ton tunteen mjtta hienoa että suunta on ylöspäin. Mulla itsellä toimi se, että lähdin tekemään pieniä muutoksia. Silloin niihintottui ja ne jäi arkeen. Ekaks pidin ruokapäiväkirjaa, mihin laitoin kaikki syömiset. Aika pian huomasin, mitkä on ne omat 'paheet', mulle,ei esim pulla maistu, mutta juustot taas kyllä. Sitten rupesin vähentämään niitä. En koskaan lopettanut herkkuje syöntiä, mutta vähensin. Aika pian siihen tottui ja helpotti, kun ei tullut kuitenkaan totaalikieltoa. Sitten mietin, että mikö on semmoinen kiva laji, jota voisi harrastaa. No mjlla se on vesijuoksu. Tehoa on helppo säädellä, ja vedessä olo kuluttaa paljon energiaa. Pääasia että tykkään siitä itse, jolloin motivaatio pysyy. Siitä se sitten lähti pikku hiljaa. Toivottavasti sullekin löytyy itsele sopivat tavat
Sitten omat hommat. Tässä odotellaan kuukautisia, ovat myöhässä koska ilmeisesti välikierrossa ovis myöhässä. Ottaa päähän tämä odottelu. Kun alkais niin pääsisin aloittamaan piikittelyt. Mulle lääkäri laittoikin reippaat 225 aloitusannokseksi puregonilla kun pieniä rakkuloita on niin vähän. Ja selvisi sitten että vaikka insseissä miehen tavara oli ollut pesun jälkeen priimaa niin ennen pesua sen laatu oli heitellyt paljonkin. Eli tuossakin ehkä osasyytä meidän ongelmiin.
Että ei tässä sen kummempaa. Flunssaa pukkaa, onneks on kohta (pitkä) viikonloppu.