Päi ja vää.
Kuka tulis ruoskimaan mut, tai edes lainais ruoskaa?
Enkä tarkoita mitään sexyleikkipiiskausta vaan selkä verille luuta myöten.
Lähdin nimittäin käymään aputeekissa ostamaan salvaa sitkeään taiveihottumaan. Aputeekki vaan on nurkkabaarin viereinen ovi. Ja nurkkabaarin ovella on tietty kitarasankari ja potkupallosankari röökillä, enkä ole heitä nähnyt vissiin kuukauteen. Joo tule ottamaan yksi ja vaihdetaan kuulumisia.
No, yksi. Sit suunta kohti nukkumaluukkua. Kakskyt askelta ja vieressä on terassi. Jossa istuu tusina joita en ole nähnyt kuukauteen. Jotka huutavat, että tule ottamaan yksi ja vaihtamaan kuulumisia. Ja olisin sika jos Mikon ja Matin seura äsken kelpasi, mutta heidän ei kelpaisi. Joten toinen.
Selkärankani on Etolasta, haukkukaa ja soimatkaa.
Mä tiedän, että yks tai kaks tuoppia ei mua tapa. Jos se vaan jää siihen. Mutta mä myös tiedän, että mun kohdallani toi on nuorallatanssimista ilman suojaverkkoa. Ja jos sille nuoralle lähden niin putoaminen kovaa ja korkealta on vain ajan kysymys. Suhteeni alkoholiin ei ole, eikä enää koskaan tule olemaan terve. Ei viinaa turhan vuoksi kutsuta miestä väkevämmäksi.
Ja mä tosiaankin olen äärimmäisen kyllästynyt juomiseen. Tahdon siitä kokonaan eroon. En kaipaa kahden viikon rännejä, en etenkään Juicen viidettätoista yötä, enkä ainakaan niitä aamuja milloin jallupullo on synonyymi aamiaiselle.
Tuli nähtyä kavereita joo, mut millä hinnalla? Enkä puhu rahasta. Tuli myös kaadettua bensaa niihin liekkeihin joita yritän sammuttaa.
Koittakaas arvata vitutuksen ja häpeän määrä.[/QUOTE
Saman ongelman kans painin, eikä tämä helppoa ole.. Totuttu tapa on se helppo tie, mutta on vaan oltava itselleen rehellinen ja taisteltava!