Milloin
Iitukka sinulla on muuten testauspäivä?
Minulla pe 13.5
Raskaustestejä on ostettuna kaksikin jo toooosi hyvissä ajoin, heti ensikäynnin jälkeen 2 kuukautta sitten
Ellen sitten mene verikokeisiin testaamaan. Tai tee kaikkia testejä
Rapu-76 Miten oli alkiot kehittyneet, pääsitkö siirtoon tänään? Muistin tänään töissäkin parissa vaiheessa, että siellä se Rapu ehkä juuri parhaillaan on siirrossa ja saa alkionsa
Voi kun meillä nyt kävisi hyvin molemmilla. Milloin sinä saat muuten Rapu tehdä testin?
Babyfever87: Kiva kun tulit kirjoittelemaan kuulumisia, kyselinkin tuossa sivu pari sitten teidän kuulumisia, joita ei ole vähään aikaan palstalla näkynyt. Ymmärrän täysin sinua tuossa, ettet halua tehdä sitä testiä, olen monissa asioissa juuri tuollainen
Mutta tee vain rohkeasti se testi! Entäs jos siellä se pikkuinen onkin tulossa niin olisihan se ihana tietää, ja jos tulos on negatiivinen niin sitten tiedät uutta yritystä viritellä. Toivotaan parasta sinne!
Agrafiina: Ihan hirmuisesti onnea pienestä tulokkaasta!!!
Käyhän jatkossakin kertoilemassa teidän kuulumisia täällä. Ihanaa kun tulee näitä onnistumisia, luo kovasti uskoa meille alussa oleville.
Joo taitaa olla klinikkakohtaisia nuo hinnat. Meillä olisi tanskalaisista pitänyt maksaa sellainen tonnin varausmaksu etukäteen plus siihen päälle ne simpat jotka oli sitten parisataa per olki. Varausmaksu on vain kerran maksettava. Suomalaiset on 700 per kerta.
Ajattelin silloin että sama se on ottaa suomalaisia, kalliita ne on kaikki
Ok, on kyllä hyvin erilaisia nuo käytännöt näköjään eri klinikoilla. Minusta tuon klinikan systeemi on hyvä, missä käyn, että 775 euroa on yksi satsi, ei mitään varausmaksuja tms ehtoja. Ja kun ajattelee tätä ivf-hoitoa niin sillä yhdellä 775 euron satsillahan tuli sitten monta alkiota, joten jos tästä tuoresiirrosta ei tärppää niin ei tarvitse uutta 775 satsia ottaa vaan käytetään nuo pakasteet.
Ajatelkaa minkä hinnan ne ottaa muutamasta millistä spermaa, tavarasta jota on joka toisen ihmisen haarojen välissä ja jota ne hyvin auliisti ovat joka suuntaan ruikkimassa
No enkä halua ajatella, olen niin kaino
Mutta kyllä on vastaavasti myös ne joka toisella ihmisellä olevat munasolutkin hintavia, että kallista tavaraa on nuo pienet jutut ihmisten sisällä
Tässä nyt ei minulla muuta ole raskaustestiin asti ohjelmassa, kuin työnnellä Lugesteron-kapseleita aamuin illoin
Ja tiistaina on vielä yksi piikin laitto vatsanahkaan eli alkion kiinnittymistä tukeva Gonapeptyl. "Kiva", kun tuo Lugesteron ilmeisesti aiheuttaa mulle tosi voimakkaita raskausoireita, kuten jatkuvaa koko viikonlopun kestävää pahoinvointia, selvää lämmön nousua, vatsa turvonnut niinkuin olisi raskausmahaa jo, tolkuton väsymys, ja rintojen turvotusta ja arkuutta on suuressa määrin. Meni viikonloppu vain makaillessa
Tänä aamuna kun pääsin töihin niin pää oli ihan sumussa ja huimasi niin, että piti istua hetki pukuhuoneessa, väsymys on edelleen tolkuttoman kova, mutta tuntuisi tuo kestopahoinvointi onneksi hellittäneen. Onko teillä muilla tullut jotain tuommoista Lugesteronista? No tässäpä sitä käydään jo etukäteen koko tuleva kirjo oireita läpi oikein supervoimakkana, tietää sitten mitä voi olla odotettavissa
Toivottavasti ei kyllä noin voimakkaita oireita tule missään vaiheessa.
Kerroinkin jossain vaiheessa, että olen jotenkin ihmeellisen optimistinen tämän hoidon suhteen ja ettei se ole kovin tapaistani, en tiedä miksi on niin optimistinen olo, yhä edelleenkin. Se alkiohan on pelkän pilkun kokoinen tuolla uumenissa ja niin pieni pilkkuhan voi helposti vain kadota, joten en edes itsekään ymmärrä tätä vallitsevaa optimismiani
Toivottavasti en putoa testauspäivänä korkealta, no saatte sitten kyllä kuulla jos niin käy, kuten myös ne iloisetkin uutiset
Tuskin maltan odottaa, että pääsisin kertomaan perheelleni, voin kuvitella miten perhe mahtaa yllättyä koska kukaan ei vielä tiedä tästä koko yrityksestäkään ja perhe on varmasti ajatellut, etten edes aio hankkia lapsia, koska en ole ikinä siihen suuntaan edes puhunut heidän kanssaan
Ja nyt mietin jo sitäkin, ettei niitä loppuja alkioita sinne pakkaseen viitsisi kaikkia jättää, että ehkä sitten parin kolmen vuoden päästä vielä toinen lapsi ja hyvä etten jo kolmattakin miettinyt, vaikkei ole vielä edes varmaa, että tuleeko sitä ensimmäistäkään
Täällä mennään siis
vähän laukalla