Hitsi. Nyt alko testikuume nousta. Harmi ku on vaan pari tuntia pidätystä. Ei sillä vielä tuloksia varmaankaan saa...
Pikkasen nauran täällä ääneen.Voisitteko nyt kaikki herätä huomenna neljältä, oksentaa ja sen jälkeen kusasta tikkuun, kiitos Ja saada vielä plussatkin!
Juu on yks kaapissaOnko Hantalla testejä varastossa?
Ei helevetti.Voisitteko nyt kaikki herätä huomenna neljältä, oksentaa ja sen jälkeen kusasta tikkuun, kiitos Ja saada vielä plussatkin!
No en kyl ajatellut olla neljältä testaamassa. Paitsi kun sanon näin, ni sit varmasti olen. Alkaa taas lyömään sellaisen väsymyksen että oksat pois, mutta johan tähän aikaan saa ollakin.Ei helevetti.
Mää oon teitä kaks tuntia jäljessä kun asun täällä mualimalla eli oon varmaan viimeinen täällä huomenna.
Mie oon käynyt jo ilmoittamassa joulukuisten palstalla odotettavissa olevasta paluustani. Meillä laskettu aika on 6.1., mutta oon sitä mieltä että tää syntyy joulujen välissä. En mie kuitenkaan tuu synnyttämään spontaanisti, se on ollut tiedossa jo pari vuotta.Ainiin ja mun tuleva laskettu aika on 25.1.2017 koska minä aion olla raskaana! Näin kun on se laskettu aikakin nyt valmiina niin eihän tässä mikään mene pieleen. Täytän juurikin tammikuun puolen välin jälkeen 25v niin oikein hyvin menee!
Greippimehua olen muuten juonut yhden tölkin tässä parissa päivässä. Ostin tänään lisää. ei se olekkaan niin pahaa enää.
Jos menee 14 vrk oletetusta oviksesta ni tänään, jos on normaali kierto niin et tyhjennyksen eka päivä on kp 1 ni 4.5. Eli tässä sitä jännäillään.Ihanaa särki
Piinamiina ja hantta, peukut pystyyn että se plussa vielä tulee! Milloin menkkojen pitäisi alkaa?
Mäkin oon vielä täällä kun en uskalla siirtyy tonne odottajiinkaan. Pitäskö meidän porukan perustaa oma odottajien ketju kunhan plussa-aalto vie muutkin mukanaanKiitos naiset. <3 Nyt tosiaan monille plussia täällä niin voidaan jatkaa juttua odottajissa. Täällä on kyllä niin kiva jutella että haluun jäädä tähän ketjuun.