Mie hoksin mutten tykännytootteko muuten hogasseet että nykyään voi sanella tekstiviestin ja wassup-viestin
ite hoksin alkuviikosta ja hämmästyin suuresti
Mie hoksin mutten tykännytootteko muuten hogasseet että nykyään voi sanella tekstiviestin ja wassup-viestin
ite hoksin alkuviikosta ja hämmästyin suuresti
AppelsiinidaimiaKahvia ja appelsiini daimia . Appelsiini ja suklaa ei petä koskaan .
Hyvä elokuvaTunnin päästä alkais töllöttimestä "Luunkerääjä".
Kyllähän tota Angelina Jolieta vois kattella.
Joo-o. Ärrältä bongasin mokoman uutuuden.Appelsiinidaimia
Paheksun kaikkea nyt
Vaadit R- kiskalle klementiiniDajmia?Paheksun kaikkea nyt
Mä paheksun sun paheksuntaa.Paheksun kaikkea nyt
mä en pystyis minkäänlaisiin aamu/päivävuoroihin enää edes menemään.
ei vaan jaksais.
Just näin. Olisin mieluummin 12:00 - 21:00 töissäkuin vidu 07:30 - 16:30Mut eikös toi vaikeuta sitä seuraelämää? Kun toine on töis aamut/ päivät ja toine on yöt...
Melko lyhyet työpäivät sulla.Kouluikäisen vanhempana mää ainaski arvostan ma...pe & 8...15:30 ruunia.
Sitä mietin itsekinMelko lyhyet työpäivät sulla.
Kyllä mä meen mielummi aamuun ja pääsen ajois kun et olisin iltaa. Mä en sais mitään aikaseks jos mun pitäs mennä iltavukiin. Vaik mul mitää jälkikasvuu olekaan.Kouluikäisen vanhempana mää ainaski arvostan ma...pe & 8...15:30 ruunia.
Samoin. Joskin mie oon ihan vartin pidempään keskiverrosti . Erityisesti arvostan liukuvaa työaikaa .Kouluikäisen vanhempana mää ainaski arvostan ma...pe & 8...15:30 ruunia.
pitääki tulla pois vpn-tunnelista että näkyySyke alkoi kakkosella.
pitääki ottaa pää pois pe...stä että näkyy
Ennen jakso seurata ja on se nytki taustal mut ei jaksa keskittyä.Syke alkoi kakkosella.