Punaiset?Päevee. Uudet hiukset, parempi mieli
Kevät hiuksetPäevee. Uudet hiukset, parempi mieli
mulla taas on kuontalo ihan vimpan päälleKevät hiukset
Mun menny ihan kauheeks täs nyt...
töihin pitäis mennä parin tunnin kuluttua.
Ei käy kateeks. Tosin ei se herääminen aikasin aamullakaan mitään herkkua ole.töihin pitäis mennä parin tunnin kuluttua.
mä en pystyis minkäänlaisiin aamu/päivävuoroihin enää edes menemään.Ei käy kateeks. Tosin ei se herääminen aikasin aamullakaan mitään herkkua ole.
Mut eikös toi vaikeuta sitä seuraelämää? Kun toine on töis aamut/ päivät ja toine on yöt...mä en pystyis minkäänlaisiin aamu/päivävuoroihin enää edes menemään.
ei vaan jaksais.
mitä ihmeen elämää ja varsinki seuraelämää.Mut eikös toi vaikeuta sitä seuraelämää? Kun toine on töis aamut/ päivät ja toine on yöt...
No niin. Työ vienyt elämän ja seuran.mitä ihmeen elämää ja varsinki seuraelämää.
No eihä sitä tolla tyylillä ees saa ... Vai?mitä ihmeen elämää ja varsinki seuraelämää.
ihan totta, noin se menee.No niin. Työ vienyt elämän ja seuran.
ei tosiaankaan saa.No eihä sitä tolla tyylillä ees saa ... Vai?
Siinähän sinulle piristystä päivään kun kipaiset kampaajalla laittamassa ittellesi uuden kesäpään.Kevät hiukset
Ei jaksa nyt mitään ylipirteetä kampaajaa joka utelee kaikki asiat. Kyl täl pääl pitää vähintää viel kuukausi kestää ja punasta en laita, ei oo mun väri ja haalistuu hetkessä auringossa ihan kamalaksi.Siinähän sinulle piristystä päivään kun kipaiset kampaajalla laittamassa ittellesi uuden kesäpään.
Jos saan pyytää niin laita punaiset. Ja sit foto todisteeksi, ei me muuten uskota.
Toki. Entistä punaisemmat.Punaiset?
Mun hiukset kasvaa niin vauhdilla että pitää käydä usein piilottamassa harmaita. Nyt vaan piilotettiin tyvet ja tasotettiin, ensi kerran vetästään erisävyisiä punasia raitojaKevät hiukset
Kuuluuko läähätykseni sinne asti? Lääh!Toki. Entistä punaisemmat.
Kuuluu. Ja ikkunaa pitkin valuu jotain. Kun ei sada, sen täytyy olla kuolaa.Kuuluuko läähätykseni sinne asti? Lääh!
Eiks o kiva tietää, et kampaajarahat ei menneet hukkaan?Kuuluu. Ja ikkunaa pitkin valuu jotain. Kun ei sada, sen täytyy olla kuolaa.
On. Ja voin ilahduttaa nuorta kampaajayrittäjää että hänellä on taito hyppysissäänEiks o kiva tietää, et kampaajarahat ei menneet hukkaan?
Eiks se vaiva?ihan totta, noin se menee.
ei tosiaankaan saa.
joskus on muttei enää. tottumuskysymys ilmeisesti.Eiks se vaiva?