Boobabe
Oi joi..Mutta nyt leffan pariin. Napattiin Prismasta uusin Star Wars ja irtonamuja.
Huomiseen!
Oi joi..Mutta nyt leffan pariin. Napattiin Prismasta uusin Star Wars ja irtonamuja.
Huomiseen!
Tämä.Itellä yleensä mukana puhelin, pankkikortti ja tupakit.
Hyvin pärjää. Kerran jollakin työreissulla tulikin ns.vapaa ilta niin pankkikortilla selvis siitäkin, vaateostoksien kautta iltaelämään
Työvaatteissa ei ihan kehannu lähtiä.
Onneksi oli kesä niin ei tarttenut toppatakkia ostaa
Naisilla ny painaa jo käsilaukku. Jotenkin naiset onnistuvat tunkemaan käsilaukkuunsa enemmän tavaraa kuin mies autotalliin.Puhutaanko täällä mitä laukussa mukana? Mulla painaa laukku aina ku synti.... synnit painaa.
Naisilla ny painaa jo käsilaukku. Jotenkin naiset onnistuvat tunkemaan käsilaukkuunsa enemmän tavaraa kuin mies autotalliin.
ensimmäisenä jätät sen tiiliskiven pois sieltä laukusta.Puhutaanko täällä mitä laukussa mukana? Mulla painaa laukku aina ku synti.... synnit painaa.
Mistä sä sen tiesit että mulla on sellanenki siellä...ensimmäisenä jätät sen tiiliskiven pois sieltä laukusta.
Mistä sä sen tiesit että mulla on sellanenki siellä...
Mää tiesin tään...sä oot käyny mun laukulla
Kohta pompit kuin aropupu konsanaan.Päiväkahvin aika
villasukatLaukussa oma puhelin, työpuhelin, kotiavaimet, työavaimet, pastilleja, bussikortti, kynä, villasukat, huivi, kauppakassi, tupakat, nenäliinoja, sateenvarjo, vesipullo ja pieni meikkipussi missä huulirasvaa, huulikiilto, kampa, särkylääkettä jne. Lisäksi vielä välillä läppärilaukku työkoneelle. Kauhiasti kaikkea .
Mä keitin päiväteet. Meikäläisellä tähän aikaan hörpityt kahvit tuppaa viemään ne vähätkin unet.Päiväkahvin aika
Miun kahvihammas on niin veemäinen tapaus, että se ei anna nukkua jos ei tullut kahvia.Mä keitin päiväteet. Meikäläisellä tähän aikaan hörpityt kahvit tuppaa viemään ne vähätkin unet.
Monesti pelastaneet kylmyydeltä töissäkinvillasukat
Joudun vielä kissan ruoaksiKohta pompit kuin aropupu konsanaan.
Helsingissä puput ovat lakanneet pomppimastaKohta pompit kuin aropupu konsanaan.
Sitte hän nukkuu hyvin kun on masu täys...Joudun vielä kissan ruoaksi
Jos vika olikin sun päässäKuvastaa hyvin mun tän päivän duunia. Tässä juuri annoin indian pojille palautetta heidän tarjoamastaan "tuesta". Pään päältä vaan puuttuu ajatuskupla, Vi...n Helpdesk