The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itellä yleensä mukana puhelin, pankkikortti ja tupakit.
Hyvin pärjää. Kerran jollakin työreissulla tulikin ns.vapaa ilta niin pankkikortilla selvis siitäkin, vaateostoksien kautta iltaelämään :D
Työvaatteissa ei ihan kehannu lähtiä.
Onneksi oli kesä niin ei tarttenut toppatakkia ostaa :D
 
Itellä yleensä mukana puhelin, pankkikortti ja tupakit.
Hyvin pärjää. Kerran jollakin työreissulla tulikin ns.vapaa ilta niin pankkikortilla selvis siitäkin, vaateostoksien kautta iltaelämään :D
Työvaatteissa ei ihan kehannu lähtiä.
Onneksi oli kesä niin ei tarttenut toppatakkia ostaa :D
Tämä.
En o koskaan reissuun lähtiessäni murehtinut tuliko matkaan hammasharjaa, kalsareita, aluspaitoja, dödöä tms puutteita jotka paikkaa lähimmässä marketissa parilla lantilla.
Passi, lompakko ja puhelin kun on matkassa niin pärjää.
 
Avaimet, puhelin, bussikortti, lompakko. Siinä ne tärkeimmät. Lisäksi mulla on yleensä kalenteri, kynä, mikrokuituliina laseille, nenäliinoja, käsivoide, huulivoide, kangaskassi ja kuulokkeet. Puolukkapäivien lähestyessä on kans kuppipussukka ja särkylääkettä. Ja sadepäivinä sateenvarjo. Joskus on kans mukana tupakit ja hiusharja silloin, kun juoksen suoraan suihkusta ulos harjaamatta hiuksia. Oon mä aika hyvin oppinu vähentää. Ennen oli menkkapussukka ja sateenvarjo aina mukana. Sekä vesipullo. Eikä mulla koskaan kestä kaivella tavaroita laukusta, kun kaikille on oma vakiopaikkansa.
 
Laukussa oma puhelin, työpuhelin, kotiavaimet, työavaimet, pastilleja, bussikortti, kynä, villasukat, huivi, kauppakassi, tupakat, nenäliinoja, sateenvarjo, vesipullo ja pieni meikkipussi missä huulirasvaa, huulikiilto, kampa, särkylääkettä jne. Lisäksi vielä välillä läppärilaukku työkoneelle. Kauhiasti kaikkea :eek:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä