Yinksu
Enkä kysy etkä ole! Nih!mutta olen mä silti. kysy keneltä vaan.
Enkä kysy etkä ole! Nih!mutta olen mä silti. kysy keneltä vaan.
saisko tuon uudemman ikämerkinnän jotenki kaikkiin papereihin samalla ?Enkä kysy etkä ole! Nih!
Ööö...joo....saisko tuon uudemman ikämerkinnän jotenki kaikkiin papereihin samalla ?
hienoo, paljonko laitetaan ikää ?Ööö...joo....
Mils sitä multa kysyt... Ihan niinku tykkäät laittaa sovitaan vaikka nii .hienoo, paljonko laitetaan ikää ?
jos laitetaan sitte jotain alle 40 v.Mils sitä multa kysyt... Ihan niinku tykkäät laittaa sovitaan vaikka nii .
Tuollainen tulee pakolliseksi kaikillesaisko tuon uudemman ikämerkinnän jotenki kaikkiin papereihin samalla ?
Ihminen on vanha kun asiakaspalvelijat alkaa teititellä. Mä olen ollut vanha jo 15 vuottaHöpsis,et oo vanha viellä
Mä teitittelen usein alle kolmekymppisiäkin. En jaksa miettiä, minkä ikäinen milloinkin on kyseessä.Ihminen on vanha kun asiakaspalvelijat alkaa teititellä. Mä olen ollut vanha jo 15 vuotta
OllaanLeffa loppui. Ollaanko täällä vielä hereillä?
Mille alettais?.
Ollaan
Hyvä kysymys . Nukkua pitäisi, mutta kun ei nukuta .Mille alettais?
onneks ei pidä ja nukuin päivällä 4 tuntia niin ei edes nukuta.Hyvä kysymys . Nukkua pitäisi, mutta kun ei nukuta .
Saat hoitaa miun huomisen reissun miun puolesta. Siulla on paremmat unet alla .onneks ei pidä ja nukuin päivällä 4 tuntia niin ei edes nukuta.
Mä joutaisin kans.Saat hoitaa miun huomisen reissun miun puolesta. Siulla on paremmat unet alla .
ei oo enää aamulla.Saat hoitaa miun huomisen reissun miun puolesta. Siulla on paremmat unet alla .
Käy miun kotikylillä hakemassa yksi "paketti".Mä joutaisin kans.
Mulla on kyky selvittää sotkut ja sotkea selvät asiat.