Energiaa ja voimaa ? Harmi.Tuskin muistan sellaista.
Energiaa ja voimaa ? Harmi.Tuskin muistan sellaista.
Piiskaa tai nurkkaa..joo, tunnustan..oon haroilly toisaalla
Oon kuunnellu TVOFia ja sitten valiajoilla juutuupia...ja toki ipanoittenkin juttuja..jajajaja...
Mitas rankkua ma saan?!
..eli puukuurimeininkia, tuttua huttuaJos Kyöpelitär olis paikalla niin nurkkarankkuahan tosta tulis että heilahtais.
Nyt meni vähän ohi, mutta kiitosEnergiaa ja voimaa ? Harmi.
..meijen parvekkeella torottaa muuten maljakossa parit taman paasiaisen virpomisoksat, jotta niilla pjarsiille hoyhenet pollyten.......Piiskaa tai nurkkaa
Tai sit mulla meni ohi kai, mä en tiiä ennää mittäänNyt meni vähän ohi, mutta kiitos
Taisin saapua oikeaan aikaanJos Kyöpelitär olis paikalla niin nurkkarankkuahan tosta tulis että heilahtais.
Kohta kirmaat kuin villivarsa kesälaitumilla .Just noin, viime talvi oli elämäni rankin talvi ja nyt tuntuu jo siltä, että elämä alkaa taas voittamaan, voimistun päivä päivältä, sekä kunto kasvaa kohisten. Siitä on ainakin 1,5 vuotta, kun viimeksi olen tuntenut oloni näinkin hyväksi, kuin se nyt on, ajoittaisista kivuista huolimati
Riippuu mistä roikkuu.Taisin saapua oikeaan aikaan
Mie taidan siinä tapauksessa ängetä myösRiippuu mistä roikkuu.
Mulle tulee just nyt Tomppa Cruise kylään.
Kiitos köpsykkä.Tinkulle halaus ja voimia. Hetki kerrallaan nyt vain eteenpäin.
Miten mä nyt yhdistin ton peukuttamisem jonkun muun paneksumiseen?..mita jos ei tuukaan ollenkaan *peukuttaa talle*
...no tommosta hajatelmaa ma kylla paneksun..siis paHeksun, en osaa edelleenkaan kirjottaa totaMiten mä nyt yhdistin ton peukuttamisem jonkun muun paneksumiseen?
Ja sillon kun niitä oikeasti ois syytä pitää ei varmasti oo päälläPerkele että mua riipii noi jotka pitää motarilla sumuvaloa vain siksi että vähän ripsii vettä
Ai, siella oli menossa mukana huomiovaloilla kulkijoita...noo, hjuva etta edes autossa toimii sumuset, kun kuskilla ei niitakaan..Perkele että mua riipii noi jotka pitää motarilla sumuvaloa vain siksi että vähän ripsii vettä
Katothan olenko sielä päinkhäänTuu tänne.