The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No eihän sitä voi tällänen ku minäkin niin mistään tietää jos se kaukolämpö on tehty öljyllä. Pyh ja pah että on tääkin taas monimutkaista hommaa tälläselle joka ei ymmärrä tollasia.
Ei sun tarttekaan tietää muuta kuin sisältyykö lämmitys vuokraan vai ei.
Tai vaikka vesi. Joissain taloyhtiöissä se kun on kiinteä xE/lärvi niin se voi olla sisällä vuokrassakin. Jos taas on huoneistokohtainen laskutus, niin silloin yleensä ei sisälly vuokraan vaan maksat mitä käytät.
Semmoista vuokrakämppää missä käyttösähkö sisältyisi vuokraan ei ole tehtykään.
 
Piipahdin lähikaupalla. Rasvaton maito otti ja loppui. Otin samalla iltapalaksi 800g säilykepurkin bologneseraviolia joka ei tartte ko kaataa lautaselle ja lämmittää. Jos ei o hyvää, niin lisätään ketsuppia.

Terassi näkyi auenneen ja näytti olevan väkeä kuin pipoa. Vaan yksi on joukosta poissa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Yinksu
Yinksu
Ei sun tarttekaan tietää muuta kuin sisältyykö lämmitys vuokraan vai ei.
Tai vaikka vesi. Joissain taloyhtiöissä se kun on kiinteä xE/lärvi niin se voi olla sisällä vuokrassakin. Jos taas on huoneistokohtainen laskutus, niin silloin yleensä ei sisälly vuokraan vaan maksat mitä käytät.
Semmoista vuokrakämppää missä käyttösähkö sisältyisi vuokraan ei ole tehtykään.
Tossa oli muistaakseni et sähkö kulutuksen mukaan ja toi vesi 24 €
 
No tässä se menee kun en mä taida edes jaksaa mitään. Ei ole fiilistä kyllä mihinkään. Koko kesä meni pilalle kun mun osalta peruuntu kaikki suunniteltu jutut. Ja koska mä olen TAAS ainoa sinkku meijän piiris niin olen vähän niinku ulkopuolinen kaikista.
Nyt nainen!

Sä voit tehdä mitä vaan! Ei oo kukaan riippana. Sä et ole ulkopuolinen vaan se joka määrää mitä elämälläsi teet. SUN elämällä!
 
No tässä se menee kun en mä taida edes jaksaa mitään. Ei ole fiilistä kyllä mihinkään. Koko kesä meni pilalle kun mun osalta peruuntu kaikki suunniteltu jutut. Ja koska mä olen TAAS ainoa sinkku meijän piiris niin olen vähän niinku ulkopuolinen kaikista.
No kyl sitä kesaa kerkee suunnittelee myöhemminki. Mulla ei esim. oo kesäks muita suunnitelmia ko yhdet häät.
Ei kannata stressata tollasista ns. turhista asioista :)
 
Yinksu
Nyt nainen!

Sä voit tehdä mitä vaan! Ei oo kukaan riippana. Sä et ole ulkopuolinen vaan se joka määrää mitä elämälläsi teet. SUN elämällä!
Ei oo kukaan riippana ?? Ei toi ainakaan ollu mikään riippakivi! Mä olen ollu yksin ihan tarpeeks monta vuotta että anteeks nyt kauheesti jos oon oikeesti surullinen ja pettynyt että tässä kävi näin kun vihdoin löysin ihanan miehen! Mä olen ulkopuolinen koska kaikilla on miehet ja lapset ja kaikki mulla ei ole mitään. Ei yhtikäs mitään!

Olen pahoillani jos tää käy hermoille mutta mä otan nää jutut raskaasti en voi sille mitään. Jos rämmin itsesäälissä niin sitten rämmin.Voi jättää lukematta mun osuudet.
 
Ei oo kukaan riippana ?? Ei toi ainakaan ollu mikään riippakivi! Mä olen ollu yksin ihan tarpeeks monta vuotta että anteeks nyt kauheesti jos oon oikeesti surullinen ja pettynyt että tässä kävi näin kun vihdoin löysin ihanan miehen! Mä olen ulkopuolinen koska kaikilla on miehet ja lapset ja kaikki mulla ei ole mitään. Ei yhtikäs mitään!

Olen pahoillani jos tää käy hermoille mutta mä otan nää jutut raskaasti en voi sille mitään. Jos rämmin itsesäälissä niin sitten rämmin.Voi jättää lukematta mun osuudet.
Ei mun hermoille käy. Mä vaan haluaisin että sä pääsisit eteenpäin elämässäsi.

Syliin nappaisi ja rutistaisin pitkään ja perusteellisesti jos voisin. Tai saisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Onnellisen avioelämän salaisuus on mennä sänkyyn ennen kuin alkaa nukuttamaan.
Se on hivenen hankalaa tilanteessa, jossa toinen pääsee töistä samaan aikaan ku mulla alkaa työvuoro ja sitte mä nukun vielä ku se toinen lähtee töihin ja se nukkuu ku mä tuun töistä :D Ei auta, kun toisella ilta- ja toisella yövuoro.
Mut eipähä ehdi tappelee :D Lauantaina sit laatuaikaa :)

niihän mä just sanoin, vai oliko se jo eilen. :cautious:
Ei voi tietää, en oo huomannu moista kommenttia.
 
Ei oo kukaan riippana ?? Ei toi ainakaan ollu mikään riippakivi! Mä olen ollu yksin ihan tarpeeks monta vuotta että anteeks nyt kauheesti jos oon oikeesti surullinen ja pettynyt että tässä kävi näin kun vihdoin löysin ihanan miehen! Mä olen ulkopuolinen koska kaikilla on miehet ja lapset ja kaikki mulla ei ole mitään. Ei yhtikäs mitään!
.
Ei sun pidä luulla, että kelpaisit seuraan vain miehellä varustettuna.
Toisekseen, sun ei pidä luulla, että mies joka lähtee tolviisiä kävelemään olis mitenkään unelmamies.

Mr. Tinku lähtee kävelemään vasta kun olette tapelleet vuoden eikä tilanne korjaannu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä