on siinä meillä emäntäMua ei kiinnostain vappuna mennä mihinkään, mutta on pakko ku tallilla on bileet ja meille tulee vieraita. Tosin pääsee cruisailee
menee talleille biilettämään ja ruisaamaan ja jättää vieraat vahtimaan lapsia
on siinä meillä emäntäMua ei kiinnostain vappuna mennä mihinkään, mutta on pakko ku tallilla on bileet ja meille tulee vieraita. Tosin pääsee cruisailee
Mua ei kiinnosta kyl kans yhtikäs mikään. Oliha tos suunnitelma mut mä en nyt sit tietty sinne mene tietyistä syistä. Peitto korville siis ja piiloon pahaa maailmaa.Mua ei kiinnostain vappuna mennä mihinkään, mutta on pakko ku tallilla on bileet ja meille tulee vieraita. Tosin pääsee cruisailee
Ei sun tarttekaan tietää muuta kuin sisältyykö lämmitys vuokraan vai ei.No eihän sitä voi tällänen ku minäkin niin mistään tietää jos se kaukolämpö on tehty öljyllä. Pyh ja pah että on tääkin taas monimutkaista hommaa tälläselle joka ei ymmärrä tollasia.
Eiku ne vieraat tulee sinne bileisiin kanssa Siks ne meille tuleekin yöks, ku ovat Tampereelta, nii ei tarvi kuskeja sun muita miettiä sitte.on siinä meillä emäntä
menee talleille biilettämään ja ruisaamaan ja jättää vieraat vahtimaan lapsia
No onneks tässä on viikko vielä aikaa ihmetellä, eikä kotona olemisessakaan mitään vikaa ooMua ei kiinnosta kyl kans yhtikäs mikään. Oliha tos suunnitelma mut mä en nyt sit tietty sinne mene tietyistä syistä. Peitto korville siis ja piiloon pahaa maailmaa.
no nymmääki ymmärrän, ne on tanpereelta...Eiku ne vieraat tulee sinne bileisiin kanssa Siks ne meille tuleekin yöks, ku ovat Tampereelta, nii ei tarvi kuskeja sun muita miettiä sitte.
No tässä se menee kun en mä taida edes jaksaa mitään. Ei ole fiilistä kyllä mihinkään. Koko kesä meni pilalle kun mun osalta peruuntu kaikki suunniteltu jutut. Ja koska mä olen TAAS ainoa sinkku meijän piiris niin olen vähän niinku ulkopuolinen kaikista.No onneks tässä on viikko vielä aikaa ihmetellä, eikä kotona olemisessakaan mitään vikaa oo
Mulla on 22 yksiö neliöö ja vesi kuuluu vuokraan 277,20€/kk rivitalossaOikeesti?! Jessus! Mulla on nyt vissii 32 ja kaikkine maksuineen eli vuokra vesi ja autopaikka niin alle 400€ Autopaikasta jos luopuis ni säästäis hiukan mut en luovu koska muuten autoo ei sais ikinä parkkiin.
Tossa oli muistaakseni et sähkö kulutuksen mukaan ja toi vesi 24 €Ei sun tarttekaan tietää muuta kuin sisältyykö lämmitys vuokraan vai ei.
Tai vaikka vesi. Joissain taloyhtiöissä se kun on kiinteä xE/lärvi niin se voi olla sisällä vuokrassakin. Jos taas on huoneistokohtainen laskutus, niin silloin yleensä ei sisälly vuokraan vaan maksat mitä käytät.
Semmoista vuokrakämppää missä käyttösähkö sisältyisi vuokraan ei ole tehtykään.
Nyt nainen!No tässä se menee kun en mä taida edes jaksaa mitään. Ei ole fiilistä kyllä mihinkään. Koko kesä meni pilalle kun mun osalta peruuntu kaikki suunniteltu jutut. Ja koska mä olen TAAS ainoa sinkku meijän piiris niin olen vähän niinku ulkopuolinen kaikista.
No kyl sitä kesaa kerkee suunnittelee myöhemminki. Mulla ei esim. oo kesäks muita suunnitelmia ko yhdet häät.No tässä se menee kun en mä taida edes jaksaa mitään. Ei ole fiilistä kyllä mihinkään. Koko kesä meni pilalle kun mun osalta peruuntu kaikki suunniteltu jutut. Ja koska mä olen TAAS ainoa sinkku meijän piiris niin olen vähän niinku ulkopuolinen kaikista.
WORD!Nyt nainen!
Sä voit tehdä mitä vaan! Ei oo kukaan riippana. Sä et ole ulkopuolinen vaan se joka määrää mitä elämälläsi teet. SUN elämällä!
Ei oo kukaan riippana ?? Ei toi ainakaan ollu mikään riippakivi! Mä olen ollu yksin ihan tarpeeks monta vuotta että anteeks nyt kauheesti jos oon oikeesti surullinen ja pettynyt että tässä kävi näin kun vihdoin löysin ihanan miehen! Mä olen ulkopuolinen koska kaikilla on miehet ja lapset ja kaikki mulla ei ole mitään. Ei yhtikäs mitään!Nyt nainen!
Sä voit tehdä mitä vaan! Ei oo kukaan riippana. Sä et ole ulkopuolinen vaan se joka määrää mitä elämälläsi teet. SUN elämällä!
Ei mun hermoille käy. Mä vaan haluaisin että sä pääsisit eteenpäin elämässäsi.Ei oo kukaan riippana ?? Ei toi ainakaan ollu mikään riippakivi! Mä olen ollu yksin ihan tarpeeks monta vuotta että anteeks nyt kauheesti jos oon oikeesti surullinen ja pettynyt että tässä kävi näin kun vihdoin löysin ihanan miehen! Mä olen ulkopuolinen koska kaikilla on miehet ja lapset ja kaikki mulla ei ole mitään. Ei yhtikäs mitään!
Olen pahoillani jos tää käy hermoille mutta mä otan nää jutut raskaasti en voi sille mitään. Jos rämmin itsesäälissä niin sitten rämmin.Voi jättää lukematta mun osuudet.
Onnellisen avioelämän salaisuus on mennä sänkyyn ennen kuin alkaa nukuttamaan.Yks yövuoro olis vielä. Huomenna näkis sitte ukkostaki, muutenki ko nukkumassa.
niihän mä just sanoin, vai oliko se jo eilen.Ei kannata stressata tollasista ns. turhista asioista
Se eteenpäin tapahtuu ehkä joskus jos tapahtuu, tästä on vielä niin vähän aikaa että en mä kykene nyt ajattelee mitään elämää eteenpäin hybä jos huomiseen taas jaksan.Ei mun hermoille käy. Mä vaan haluaisin että sä pääsisit eteenpäin elämässäsi.
Syliin nappaisi ja rutistaisin pitkään ja perusteellisesti jos voisin. Tai saisin.
Se on hivenen hankalaa tilanteessa, jossa toinen pääsee töistä samaan aikaan ku mulla alkaa työvuoro ja sitte mä nukun vielä ku se toinen lähtee töihin ja se nukkuu ku mä tuun töistä Ei auta, kun toisella ilta- ja toisella yövuoro.Onnellisen avioelämän salaisuus on mennä sänkyyn ennen kuin alkaa nukuttamaan.
Ei voi tietää, en oo huomannu moista kommenttia.niihän mä just sanoin, vai oliko se jo eilen.
Tai laittaa kello herättämään ennenko on pakko noustaOnnellisen avioelämän salaisuus on mennä sänkyyn ennen kuin alkaa nukuttamaan.
Ei sun pidä luulla, että kelpaisit seuraan vain miehellä varustettuna.Ei oo kukaan riippana ?? Ei toi ainakaan ollu mikään riippakivi! Mä olen ollu yksin ihan tarpeeks monta vuotta että anteeks nyt kauheesti jos oon oikeesti surullinen ja pettynyt että tässä kävi näin kun vihdoin löysin ihanan miehen! Mä olen ulkopuolinen koska kaikilla on miehet ja lapset ja kaikki mulla ei ole mitään. Ei yhtikäs mitään!
.
Käärmeet on kivoja, mä haluun kansLöytääkö prinsessan, kun pussailee kalkkarokäärmeitä?