Naaa, mita suotta...se kun kuitenni sataa lunta vappuna ja viela juhannuksenakin ja sitten pian sen jalkeen onkin jo taas talviJokohan vois noi talvikoristeet ottaa pois ikkunasta ?
Noi on sellasia itseliimautuvia lumihiutaleita ja lumiukkoja
Naaa, mita suotta...se kun kuitenni sataa lunta vappuna ja viela juhannuksenakin ja sitten pian sen jalkeen onkin jo taas talviJokohan vois noi talvikoristeet ottaa pois ikkunasta ?
Noi on sellasia itseliimautuvia lumihiutaleita ja lumiukkoja
No ei tietty niin mutta mä katon niitä sitten ja ahdistuu enempi. Ja ne viestit... Ei pitäs lukea niitä mutta silti luen ja sitten sattuu. Ehkä ne viestit voi sit jossain vaiheessa poistaa nyt en ehkä vielä pysty. Ja enhän mä sen numerollakaan enää mitään tee että...No ei kaikkea tarvitse hävittää. Vaikka printtaat jotkut kuvat ja laitat ne muistojesi laatikkoon.
Sussa on selkeästi masokistin vikaa.No ei tietty niin mutta mä katon niitä sitten ja ahdistuu enempi. Ja ne viestit... Ei pitäs lukea niitä mutta silti luen ja sitten sattuu. Ehkä ne viestit voi sit jossain vaiheessa poistaa nyt en ehkä vielä pysty. Ja enhän mä sen numerollakaan enää mitään tee että...
Mun mielesta toi niin kuin kuuluu tuohon eron tekemiseen ja pisteen laittamiseen. Etta sun ois hyvakin lukee ne viestit ja itkee siina samalla ja kipuilla, lapikayda asiat, koska se tekee tieta sitten sille hyvaksymiselle ja tilanteen ymmartamiselle.No ei tietty niin mutta mä katon niitä sitten ja ahdistuu enempi. Ja ne viestit... Ei pitäs lukea niitä mutta silti luen ja sitten sattuu. Ehkä ne viestit voi sit jossain vaiheessa poistaa nyt en ehkä vielä pysty. Ja enhän mä sen numerollakaan enää mitään tee että...
Halaaruttaan...mutta ohi on moinen koitos , jee hyva sina!!Iltapäivää!
Maailman paskin päivä. No ei oikeasti, mutta vittumainen ainakin.
Tyksissä ei ollut yhtäainutta parkkipaikkaa vapaana ja noin kakskyt autoa jonottamassa, nolona parkkeerasin siis inva-paikalle kun sädehoitoon oi aikaa enää neljä minuuttia.
Nii, ja huipuksi saan ajella sinne vielä seitsemäntoista kertaa saamaan se vartin hoito. Että voi ärsyttää! ÄÄÄÄÄÄÄ!
Nii onkin masokistin vikaa... aina ollu. Tiedän ettei pitäs katsoa tai lukea mutta silti pitää aina vähän kurkata ja sen sitten tietää mitä siitä seuraa.Sussa on selkeästi masokistin vikaa.
Mutta on hyvä surra samantien asiat, helpompi sit myöhemmin elää eteenpäin.
Ei oo, kun se on huomenna. Seitsemäntoista seuraavaa arkipäivää, jokaikisenä sädehoitoa. Mä joudun Turkuun niin usein että on riskinä muuttua Turkulaiseksi!Halaaruttaan...mutta ohi on moinen koitos , jee hyva sina!!
Ja seuraavaa kertaa ei viela etes ajatellakaan, koska siina on monta muuta mukavaa paivaa valissa
Halaus ja jaksamistaIltapäivää!
Maailman paskin päivä. No ei oikeasti, mutta vittumainen ainakin.
Tyksissä ei ollut yhtäainutta parkkipaikkaa vapaana ja noin kakskyt autoa jonottamassa, nolona parkkeerasin siis inva-paikalle kun sädehoitoon oi aikaa enää neljä minuuttia.
Nii, ja huipuksi saan ajella sinne vielä seitsemäntoista kertaa saamaan se vartin hoito. Että voi ärsyttää! ÄÄÄÄÄÄÄ!
..oyynoyyy, johan se nyt rastia pukkaa!!Ei oo, kun se on huomenna. Seitsemäntoista seuraavaa arkipäivää, jokaikisenä sädehoitoa. Mä joudun Turkuun niin usein että on riskinä muuttua Turkulaiseksi!
minä.Tuohan se ärsyä onkin. Kuka muka jemmaa myyntipakkaukset ja säilöö niitä kunnes ruoka on syöty?
Hyvä, mitä sitä urhaa lautasia sotkemaan, kun myynipakkaustakin voi käyttääminä.
syön sen maksalaatikon suoraan myyntipakkauksesta.
Ei tuohon tarviikaan sanoa mitaan....mies ottaa yhteyksia jos ottaa. Ja sa vastaat jos vastaat.Ja toine vielä kysy että voidaanko joskus kysellä kuulumisia...että hävitänkö hänen numeronsa...en osannu sanoo kumpaakaan mitään.
Eineksillä minäkin täs just nyt menen joten eipä tule paljoa tiskiä.minä.
syön sen maksalaatikon suoraan myyntipakkauksesta.
Nii no tuskin se heti ottaa yhteyttä jos ottais ja voi olla että sai mun puheista käsityksen että ei ehkä kannata, mä kun en oikeen osaa olla exien kanssa kaveria sitten jos suhde on loppunu. Ei kaikista ole siihen ja toisista sitten taas on. Toi nyt on sen kaltanen että pystyykin siihen mut mä en taida.Ei tuohon tarviikaan sanoa mitaan....mies ottaa yhteyksia jos ottaa. Ja sa vastaat jos vastaat.
Antaa sita ennen elaman tehda taikojaan ja parannuksiaan