Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ehämmää oo malttanu näiltä palstoilta pysyä poissa :D

Tuonne toisaalle olen kirjoitellutkin, en vaan ole työkiireiden takia ehtinyt kahta palstaa seuraamaan aktiivisesti. Nyt otan viikonloppuna oikein lukuhetken ja plaraan läpi viimeaikojen tapahtumia täällä.
Ainakin nopeasti katsottuna näyttäisi uusia plussia tulleen, onnea! :love:

Meidän taival on edennyt sen verran, että eka inssi päästiin tekemään yksityisellä klinikalla reilu viikko sitten. Valitettavasti vaan miehen näyte oli niin huono, että sanoivat tekevänsä inssinkin vain "kun nyt kerran olet jo täällä". Eli kun olisi pitänyt pesun jälkeen olla ihan minimissään 2milj hyvin liikkuvaa pikkukaveria että edes normaalioloissa tekevät koko inssiä, niin oli vain 0,24milj :(

Ollaan siis saatu tuomio että ICSI on seuraava askel, muuten ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia. Mennään ensi viikolla keskustelemaan hoitosuunnitelmasta, toivon että saataisiin paperit kuntoon ja jonoon mahdollisimman pian.

Nyt menossa dpo9, eilen oli menkkatuntemuksia mutta ei vielä ainakaan alkaneet. Lämmöt pysyneet koholla, mutta mulla pysyy yleensä vielä parit ekat kiertopäivätkin. Testi tänä aamuna ihan puhdas nega. Odotukset siis ihan nollissa, mutta himotestaaja mikä himotestaaja :D
 
Mä oon oon onnistunut pysymään aika hyvin pois täältä (tai en oikeestaan, mutta oon vaan käynyt lukemassa...) jo useita kuukausia. Nyt täällä taas elättelemässä turhia toiveita, kun gynellä hieman ennen ovista löytyi hieno johtofollikkeli ja o-testiinkin sain plussan ja kylvötkin onnistui ajoittumaan useempana päivänä ovisplussan ympärille... No hätähousuna nyt testattu dpo8 ja dpo10 ihan vitivalkoiset negat. :( Tottuuko tähän koskaan? Nim.merk. "Yk n.55..."

Ps. Lämmöt pystyssä 37.5 ja tissit kipeet. Keltarauhanen yrittää uskotella mulle jotain muuta kun mitä raskaustestit väittää. Prkl.

Pps. Onnea hurjasti kaikille plussanneille!
 
Mä oon oon onnistunut pysymään aika hyvin pois täältä (tai en oikeestaan, mutta oon vaan käynyt lukemassa...) jo useita kuukausia. Nyt täällä taas elättelemässä turhia toiveita, kun gynellä hieman ennen ovista löytyi hieno johtofollikkeli ja o-testiinkin sain plussan ja kylvötkin onnistui ajoittumaan useempana päivänä ovisplussan ympärille... No hätähousuna nyt testattu dpo8 ja dpo10 ihan vitivalkoiset negat. :( Tottuuko tähän koskaan? Nim.merk. "Yk n.55..."

Ps. Lämmöt pystyssä 37.5 ja tissit kipeet. Keltarauhanen yrittää uskotella mulle jotain muuta kun mitä raskaustestit väittää. Prkl.

Pps. Onnea hurjasti kaikille plussanneille!
Esikoista? On kyllä aikamoiset yk:t joka tapauksessa :( pidetään peukkuja että se plussa olisi nurkan takana :)
 
Kolmatta. Kaks ekaa luomusti ilman ongelmia. Nytkään mitään selkeää syytä ei näille yk:lle ole, kaikki pitäisi olla kunnossa mutta ehkä tää vaan on tarkoitettu näin. :)
Mä olen kanssa miettinyt että mikä tässä on niin vaikeaa :/ ei se sekundaarinen lapsettomuus ole yhtään sen vähemmän tuskaista. Ei siinä mitään jos on sujut asian kanssa. :) toivon mukaan se plussa vielä sieltä tulisi. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Lumotar
Toivottavasti tulee pysyvä pian <3

Täällä ovisviiva tänään http://aijaa.com/m6Qhzk nyt kun vaan kroppa olisi vastaanottavainen ja tärppi kävisi..

Wolt, kuulostaa jotenkin hätiköidyltä tuo tutkinta. Pääsetkö kenelläkään muulla käymään tutkituttamassa?
Mää vähän meinasin et öisin yksityisellä..
Mut kuka naisgyne ois pknseudulla ok hintanen? Oli se kyl kieltämättä vähän hätänen. Jotenkin se tilanne ahdisti etten osannut muutakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
No nyt on testattu first response ja ovistikku ja molemmat ihan vitivalkoisia. Jotenkaan en yllättynyt näillä dpo 8 päivillä. :D Pettynytkään en ole koska arvasin et liian aikaista testailla,mut se ovistikunkin valkosuus vähän arvelluttaa et pitäis kait näyttää punasta viivaa loppukierrosta jos on raskaana?!

Niin tai näin,päästäänpä kilistelemään kuohuvalla tänä iltana ystävän kunniaksi. :D Ja nyt ootellaan vaan niitä menkkoja tai jos ei kuulu ens viikon pe mennessä niin sit vasta testaillaan seuraavan kerran viikon päästä. :)

Niin ja leppoisaa lauantaita kaikille aamuvirkuille ja aamuunisillekin! :)
P.s. Viiden aikaan heränneenä näin viikonloppuna. ;)
 
Mää vähän meinasin et öisin yksityisellä..
Mut kuka naisgyne ois pknseudulla ok hintanen? Oli se kyl kieltämättä vähän hätänen. Jotenkin se tilanne ahdisti etten osannut muutakaan.
Voin kuvitella ettei se kivoin tilanne.

Kaveri on suositellut Femedaa, kuulemma hyvä palvelu ja hinnat ok. En ole käynyt siellä, mutta mikäli pk seudulta etsisin gyneä niin menisin varmaan sinne :)
 
No nyt on testattu first response ja ovistikku ja molemmat ihan vitivalkoisia. Jotenkaan en yllättynyt näillä dpo 8 päivillä. :D Pettynytkään en ole koska arvasin et liian aikaista testailla,mut se ovistikunkin valkosuus vähän arvelluttaa et pitäis kait näyttää punasta viivaa loppukierrosta jos on raskaana?!

Niin tai näin,päästäänpä kilistelemään kuohuvalla tänä iltana ystävän kunniaksi. :D Ja nyt ootellaan vaan niitä menkkoja tai jos ei kuulu ens viikon pe mennessä niin sit vasta testaillaan seuraavan kerran viikon päästä. :)

Niin ja leppoisaa lauantaita kaikille aamuvirkuille ja aamuunisillekin! :)
P.s. Viiden aikaan heränneenä näin viikonloppuna. ;)
Mulla näytti myös dpo8 ovis aika blankoa. Tuli siihen ehkä 5 min kuluessa haalea viiva. Eilenkin kun pc on jo tooosi punainen (rtesti siis) niin silti pc:n ovistikku ei ollut kovinkaan vahva. Ei se vissiin kaikilla toimi! Tsemppiä vikoille piinapäiville :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Mulla näytti myös dpo8 ovis aika blankoa. Tuli siihen ehkä 5 min kuluessa haalea viiva. Eilenkin kun pc on jo tooosi punainen (rtesti siis) niin silti pc:n ovistikku ei ollut kovinkaan vahva. Ei se vissiin kaikilla toimi! Tsemppiä vikoille piinapäiville :)
Kiitos! :)
Helpottavaa kuulla ettei noihin ovistikkuihin voi luottaa joten en niillä siis enää testaile.

Onko muuten normaalia näin loppukierrosta,että kn on kova? Kun en muista miten sen kuuluu mennä kierron lopussa. Ite en oo kokeillu mut mies vaan tänään huomas ja seksin aikanakin se välillä tuntuu kovemmalta. Sen tiedän et oviksen aikaan pehmenee mut miten raskauden aikana eroaa loppukiertoon?
 
Kiitos! :)
Helpottavaa kuulla ettei noihin ovistikkuihin voi luottaa joten en niillä siis enää testaile.

Onko muuten normaalia näin loppukierrosta,että kn on kova? Kun en muista miten sen kuuluu mennä kierron lopussa. Ite en oo kokeillu mut mies vaan tänään huomas ja seksin aikanakin se välillä tuntuu kovemmalta. Sen tiedän et oviksen aikaan pehmenee mut miten raskauden aikana eroaa loppukiertoon?
jos on raskaana sehän pitäisi periaatteessa olla kova ja kiinni. Mä en kyllä suosittele ainakaan synnyttäneille napukan tarkastelua, koska se voi elää ihan omaa elämäänsä. Mulla on joka toinen aamu ylhäällä, kova ja kiinni, ja toisena taas alhaalla ja vähän auki. Mutta ei se ainakaan huono merkki ole jos on kova!
 
jos on raskaana sehän pitäisi periaatteessa olla kova ja kiinni. Mä en kyllä suosittele ainakaan synnyttäneille napukan tarkastelua, koska se voi elää ihan omaa elämäänsä. Mulla on joka toinen aamu ylhäällä, kova ja kiinni, ja toisena taas alhaalla ja vähän auki. Mutta ei se ainakaan huono merkki ole jos on kova!
Mulle on ihan uutta noi kohdunnupukan tarkkailut kun en ole koskaan sitä tunnustellut. Voiko se muuten olla eri mallinenkin eli ei välttämättä pyöreä? Mulla se nimittäin tuntui pitkulaisemman malliselta. Niin ja onko muilla todettu rakkuloita kohdunsuussa? Gynekologin mukaan mulla niitä olisi mutta ovat kuulemma ihan harmittomia. Mistä lie johtuvat. Kaikkea sitä tuleekin kyseltyä. :D
 
Yytteri virallisesti alle 3 verikokeen tulos on aina 'ei raskaana'. Jotkut labrat katsoo jopa, että alle 5 on ei-raskaana.

Lumotar oletteko miehesi kanssa käyneet tutkimuksissa kun noin monta YK:ta on jo takana? kyllä vähän vaikuttaisi, että jotain siellä taustalla voi olla kun kestää :unsure: Suositus on, että vuoden yrittämisen jälkeen voisi jo tutkimuksiin hakeutua. Me tahkottiin miehen kanssa 'vain' noin 1.5vuotta kun mentiin tutkimuksiin ja sieltä tosiaan löytyi syy; suurentuneet munajohtimien päät, niillä ei raskaus olisi koskaan voinut alkaa joten poistettiin laparoskopiassa. Siitä sitten IVF hoitoihin, joista tärppi kävikin viime syksynä. Tsempit!

Theran erikoistsempit tärpille sinne! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä