The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Pida lahella :)

Eiko muuten tunnukin hienolta se, etta loytaa sellaisen ihmisen, jonka kanssa voi oikeesti olla semmoisena kuin on ja jutella ihan mista vaan...tai olla juttelematta ja vain hengittaa yhdessa :)

Tommoset ihmiset ovat helmia :)
Mä löysin just sellasen! Mutta menetin. Ikinä en ole tavannut sellaista jonka kanssa olis ollu noin hyvin. Ikinä en ole noin oma itseni ollut kuin hänen kanssaan. Ja kukaan ei ole koskaan pitänyt mua niin hyvin kuin hän enkä usko että kukaan sitä pystyy ikinä tekemään. Ikinä en tuollaista kohdannu enkä tule kohtaamaan.
 
Mä löysin just sellasen! Mutta menetin. Ikinä en ole tavannut sellaista jonka kanssa olis ollu noin hyvin. Ikinä en ole noin oma itseni ollut kuin hänen kanssaan. Ja kukaan ei ole koskaan pitänyt mua niin hyvin kuin hän enkä usko että kukaan sitä pystyy ikinä tekemään. Ikinä en tuollaista kohdannu enkä tule kohtaamaan.
Never say never :)

Ihan on omakohtaista kokemusta ton lauseen parissa niin moneen otteeseen, etta voin jo nain sanoa sen pitavan paikkaansa :)
 
No kun ei sillä ole hoppu.
Aaaa...piti tarkistaa toi Yinksun kirjottama viesti uudestaan...eli on siis kiireisempi tapaus mutta ei kuitenkaan ole mitaan hataa ja hoppua roudata kamojaan muualle.

Oikeesti - sa kannat ite ne kamat ulos! Tommonen pelleily toisen karsimyksella on aarimmaisen poljaa ja lapsellista ja kiduttavaa. No good at all.

Laita piste ite paikoilleen, koska miehella on naemma kaikesta huolimatta viela loyhassa hirressa tarkotus sua roikuttaa.
 
Aaaa...piti tarkistaa toi Yinksun kirjottama viesti uudestaan...eli on siis kiireisempi tapaus mutta ei kuitenkaan ole mitaan hataa ja hoppua roudata kamojaan muualle.

Oikeesti - sa kannat ite ne kamat ulos! Tommonen pelleily toisen karsimyksella on aarimmaisen poljaa ja lapsellista ja kiduttavaa. No good at all.

Laita piste ite paikoilleen, koska miehella on naemma kaikesta huolimatta viela loyhassa hirressa tarkotus sua roikuttaa.
Just näin, nakkaat ne kamat pihalle. Luulis tulevan sitten hakemaan.
 
No nain juuri :)...tulkinta haroa tuli tohon aiempaan:barefoot:
...ja otan tahankin viela uudempaa lisaa....siis - rakkauksia kun on niin montaa erilaista sorttia, tiesitkos semmosta juttua :)?

Eli - ole vain avoimena siella omana ihanana ittenas ja aukaise ovia ja kattele kaikessa rauhassa mita ja keta sielta kavelee vastaasi elamaasi :)

Mita tahansa kun voi tapahtua kun antaa elamalle rakastumisen ohjata kulkua :)
 
Yinksu
Mä vaan niin jään yksin enkä mä halua olla yksin. Mä olin jo monta vuotta ja teki pahaa katsoa kun muut teki juttuja yhessä ja suunnitteli kaikkea. Nyt mä sain kokea sen kanssa paitsi että kaikki suunnitelmat esin kesäloma reissu ja muut niin nyt niitä ei ole. Tulee surkea kesä ja vielä surkeempi vuosi.
 
...ja otan tahankin viela uudempaa lisaa....siis - rakkauksia kun on niin montaa erilaista sorttia, tiesitkos semmosta juttua :)?

Eli - ole vain avoimena siella omana ihanana ittenas ja aukaise ovia ja kattele kaikessa rauhassa mita ja keta sielta kavelee vastaasi elamaasi :)

Mita tahansa kun voi tapahtua kun antaa elamalle rakastumisen ohjata kulkua :)
Oon vähän tinksun linjoilla tässä ny, en halua satuttaa itseäni enään tietentahtoen.
 
No kun ei sillä ole hoppu.
Jos ny en ole väärin ymmärtänyt niin nukkumaluukkusi ei ole juuri kummempi kuin minun nukkumaluukkuni. Siellä on ollut sinun tavarasi jo kauan ja miehen tavaroita mitä... vajaan vuoden? Miten hän on ehtinyt täyttämään kämppäsi semmoisella määrällä tavaraa joka ei roudata kertavedolla vuokrapakussa parissa tunnissa?

Itse kun aikanaan muutin ex- rouvakullan kämppään, niin vielä vuoden päästä mun kamani olis mahtuneet yhteen lätkäkassiin.

Ja kämpistä puheenollen... etkös ollut taannoin kattelemassa uutta kämppää? Miten olis jos keskittyisit kattelemaan semmoista nyt. Maisemanvaihdos edes naapurikortteliin vois tehdä sulle hyvää. Siellä ei olis tuon miehen tuoksua ja saisit ihan uuden startin.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä vaan niin jään yksin enkä mä halua olla yksin. Mä olin jo monta vuotta ja teki pahaa katsoa kun muut teki juttuja yhessä ja suunnitteli kaikkea. Nyt mä sain kokea sen kanssa paitsi että kaikki suunnitelmat esin kesäloma reissu ja muut niin nyt niitä ei ole. Tulee surkea kesä ja vielä surkeempi vuosi.
Oisko mahdollista lahtea niiden ystavien kanssa reissuun :)?

Se tuntuu nyt silta, etta...ikinakoskaanmilloinkaan ei voi olla enaa asiat hyvin. Koska kaikki asiat ovat nyt levallaan ja se kipu on ykkosena.

Ihan oikeesti, sielta on tulossa se aamu, jolloin on hiukan, pikkiriikkisen verran helpompi olla ja hengittaa. Ma tiian. Mulla on taa vuosi alkanut...palasiksi menemisella ja taivaan tuuliin hajoamisella. Eika ole ensimmainen kerta, etta itteani kasailen, mutta ensimmainen sellainen kerta, etta....oikeesti joudun todella isosti tekemaan toita etta saan ittestani otetut ja havitetyt ja murskatut palaset jotenkin sommiteltua jonkinmoiseen muotoon. Matka on pitka....mutta

Jokainen hetki minka voin menna itteni kanssa eteenpain helpottaa. Surutyossani olen alkumetreilla, sen tiian, mutta ajan kanssa. Itken kun itkettaa ja nauran kun nauratta. Menen omilla voimavaroillani just sen verran eteenpain mita pystyn. Mittanauhan matkan mittaamiseen olen havittanyt.

Joten - kaikki ajallaan.
 
Yinksu
Jos ny en ole väärin ymmärtänyt niin nukkumaluukkusi ei ole juuri kummempi kuin minun nukkumaluukkuni. Siellä on ollut sinun tavarasi jo kauan ja miehen tavaroita mitä... vajaan vuoden? Miten hän on ehtinyt täyttämään kämppäsi semmoisella määrällä tavaraa joka ei roudata kertavedolla vuokrapakussa parissa tunnissa?

Itse kun aikanaan muutin ex- rouvakullan kämppään, niin vielä vuoden päästä mun kamani olis mahtuneet yhteen lätkäkassiin.

Ja kämpistä puheenollen... etkös ollut taannoin kattelemassa uutta kämppää? Miten olis jos keskittyisit kattelemaan semmoista nyt. Maisemanvaihdos edes naapurikortteliin vois tehdä sulle hyvää. Siellä ei olis tuon miehen tuoksua ja saisit ihan uuden startin.
Joskus vaan vaikka tavaraa olis vähän niin jos ei ole aikaa hoitaa asioita niin sitten ei vaan kerkee.
 
Entäs muita? Entä jos joku rakastuu sinuun?
..ei tollekaan oikein ite voi mitaan :)

Se riskihan aina elamassa ja rakkaudessa on, etta joskus mennaan silla yksisuuntaisella kadulla. Etta vain itse rakastaa ja rakastuu eika saa tunteilleen sita vastapaloa.

Mutta. Sekin on hyvasta - mun mielesta :). Etta huomaa ne omat suuret tunteet ja sen etta voi hyvin toisen seurassa ja ymmartaa myos sen, etta - juuri nyt ei mita ilmeisimmin vain ole se oikea meidan hetki. Siita voikin syntya jotain aivan muuta ihanaa, koko loppuelaman kantavaa todella suurta ja tarkeaa ystavyytta :).

Niita rakkauksia kun on erilaisia.
 
Yinksu
Jos oot muita kommentteja pitänyt kliseinä, niin toi on sitten oikeasti klisee ja ihan paskapuhetta.
Toi on ihan tahdon asia, koska semmoista aikapulaa ei olekaan, etteikö htis tehdä parin tunnin reissua hakemaan kamansa pois.
Oli miten oli. Olen ilmottanut että jos ei kerran mun kanssa aio olla niin kamat jakoon. Kyllä ne hoidetaan. Tiedän vaan että kun näen hänet niin itkukanavat aukee enkä haluis päästää irti.
 
Oli miten oli. Olen ilmottanut että jos ei kerran mun kanssa aio olla niin kamat jakoon. Kyllä ne hoidetaan. Tiedän vaan että kun näen hänet niin itkukanavat aukee enkä haluis päästää irti.
Onko sun pakko nahda hanta siina kohtaa?

Eiko vois toimittaa avainta jonnekin mista han sen nappasee tai jotain muuta vastaavaa, jotta nakemiselle olisi mahd. vahan sijaa? Saastaisit nyt itseasi hyva ihminen siella...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä