Maanantaina taas testaillaan kyllä se vaan plussa on, mutta katsotaan lähteekö vahvistumaan. Niin saan alottaa aspiriinin. Mulla on tänään ollu nii paha olo. Mun on tehny mieli mennä oksentaan mut ei vaan voi
Ai sä meinaat selvitä maanantaihin! Mä aamulla testasin ja taas tekis mieli Eilen digi antoi tosiaan vielä negan ni arvaa vaan haluttaisko koittaa mitä nyt. Eihän siitä mitään hyötyä oo mut se plussa siitäkin olis vaa nii kiva Mullaki ollu välillä vähä paha olo, mut enemmän menkkakipuja. Ihan makoileen joutunu. Vähän ne ahdistaa kyllä..Maanantaina taas testaillaan kyllä se vaan plussa on, mutta katsotaan lähteekö vahvistumaan. Niin saan alottaa aspiriinin. Mulla on tänään ollu nii paha olo. Mun on tehny mieli mennä oksentaan mut ei vaan voi
Meillä on neljä ekaa tullut aikalailla saa tulla jos on tullakseen periaatteella heti edellisen synnyttyä. Jossain kohtaa mies on epäillyt, kun on ollut rankempia kausia usean pienen kanssa. Lisäksi mun raskaudet on kivuliasta aikaa alusta loppuun, mutta niin vaan on selvitty ilman suurempia tukiverkostoja. Yhden tiukan keskustelun muistan esikon ollessa himpun alle 2v ja kakkosen vajaa 4kk. Istuttiin pihakeinussa ja mies ehdotti, miten olisikin vain 2 lasta meidän perheeseen. Suutuin aivan hillittömästi, enkä hallinnut kiukun määrää. Viikon päästä tajusin olevani jo raskaana, mistä tuo tappelukin sai tulta alleen. Kolmonen onkin pieni ja pippurinen luonne, kuinka isi saattoikin ajatella, ettei hänelle sijaa olisi... Nelosen jälkeen halusin itse taukoa, kun mies kuumeili jo syksyllä. Muutama keskustelu käytiin nyt keväällä ja molempien sydämessa se pieni tyhjä paikka vielä löytyy, tuumasta toimeen siis. Meillähän on käynyt hyvä tuuri sinäänsä, koska esikko oli totaalinen vahinko ja oltiin vasta hetki tapailtu mun plussattua. Ei edes seurusteltu. Kuinka sattuikaan samat sävelet suuresta perheestä, vaikka ei sitä koskaan olla varsinaisesti suunniteltu.Ihanaa, hirmuisesti tullut plussia, onnea!!
Autoista ja asunnoista ollut puhetta, meillä on skoda superb ja se on tosi tilava, mutta ei takapenkille kyllä kolmea istuinta saa. Meillä tosin aika isot istuimet että en sitten tiedä jos olis pienemmät. Just nimittäin koitettiin saada kaverin lapsen istuinta kans tungettua sinne takapenkille.
Asutaan paritalossa ja ollaan nyt kolme vuotta jo etsitty omakotitaloa. Nyt on löytynytkin yks ihana talo huippusijainnilla. Siinä on vaan yksi pikku mutta huoneita on liian vähän! On siis kolme makkaria ja "varastotila" joka on ikkunallinen, mutta ikkunat on niin pienet ettei lasketa neliöihin. Olisi siis kyllä tässä tilanteessa hyvä, mutta jos tuo miekkonen suostuu tähän kolmoseen niin sit yks lapsista joutuu "varastoon" tiedä sitten mitä tässä tekisi:/
Täällä siis suostutellaan edelleen miestä joka aika nihkeästi suhtautuu. Oma mielikin välillä heittelee kun välillä on päivät ihan hirveitä ja ajattelee et onneks on vaan kaks ja toisina päivinä pakahtuu melkein siihen kaipuuseen et yks vielä. Miten te jotka yritätte kolmatta tai useempaa ootte päätynyt yrittämään? Onko se ollut itsestään selvyys vai ootteko joutuneet pohtimaan enemmänkin?
Ihanaa että täällä on näin vilkasta keskustelua vaikka itellä harvemmin mitään kerrottavaa on kun ollaan niin alkutekijöissä.
Ja täällä siis lapset 4 ja melkein 2, kun taisi siitäkin olla jotain maintaa.
Yritystsemppejä ja viikonloppuja!
Teitkö sillä First responsella?Hirmusesti onnitteluja plussanneille! <3
Mulla siis ennestään 15- ja 10 v. lapset ja tänä vuonna täyttävät vuoden lisää.
Hitsi kun ei enää muista edellisten raskauksien alkuoireita kun nyt ei pysty vertailemaan olleskaan. Mut muistaakseni ei ollut mitään sen kummempia kipuiluja tms.ja eikä sitä silloin omaa kroppaa tarkkaillutkaan Niinkuin nyt ja plussat kun tuli ensi yrittämällä ja tyyliin yhdellä testillä. Kuinkahan monta nega testiä oon nyt jo parin kuukauden aikana ehtinyt tehdä.
Tämän aamun testitkin oli ylläripylläri negat kun liian aikasin testailee,mut jotenkin sitä vaan alkaa asennoitua niihin tuleviin menkkoihin heti kun tulee eka nega testiin. Nyt sitten viikko odottelua ja katellaan miten käy. Enää en pidä toiveita yllä,jos ei sit ala muita mahdollisia raskausoireita ilmetä.
Juu tein. Kaivoin sen ovistikun vielä roskista ja ihan ihan hailakka viiva ilmestynyt kun en jaksanut kymmentä minuuttia odotella. Mut niinku tuolla toisel palstalla sanoit ettei kaikilla päde se ovistesti r-testinä niin voihan se olla niinkin. Onko sulla se ovistesti nyt tummunut vai ootko enää testailla sillä?Teitkö sillä First responsella?
No eilen koitin vielä kun niitä ovistestejä on jemmassa, niin oli se varmaan dpo10 vahvempi kuin dpo9. Mut tosiaan kyllä näytti eilen rtesti vahvempaa viivaa kuin ovis, eli ei niillä kannata varmaan testailla. mäkin vaan tulin koittaaneeksi kun niitä kerran oli, mut ylimäärästä "päänsärkyä" siitäki taas saiJuu tein. Kaivoin sen ovistikun vielä roskista ja ihan ihan hailakka viiva ilmestynyt kun en jaksanut kymmentä minuuttia odotella. Mut niinku tuolla toisel palstalla sanoit ettei kaikilla päde se ovistesti r-testinä niin voihan se olla niinkin. Onko sulla se ovistesti nyt tummunut vai ootko enää testailla sillä?
Muista, että digi(jos sellaista meinasit?) ei välttämättä ole plussa vielä muun testin vasta haamuillessa Toki noilla kiertopäivillä luulisi, että näyttäisi positiivista. Joka tapauksessa hurjasti onneaHuomenta kaikille!!
Ei voi olla totta tein tänää kp 30/28 elämäni ensimmäisen plussan, viiva oli hailakka mut hyvin erotettiin mieheni kanssa! Täytyy tänää hakea vielä clearbluentesti ja testailla uusiksi et onhan se varmasti totta. Voihan olla, että tuo on vaan haamu mutta edes jotain näkyy vihdoin!!
Apua en tiedä mitä ajatella! Mulla ainoaksi oireeksi paljastui unettomuus, saan unta vasta klo 3 jälkeen yöllä! Tämä on tällaiselle unikeolle aivan uutta.
Onnea myös muille plussaajille ja kovasti tsemppiä vielä plussaaodottaville!
Voi eiTäällä ei plussa kestänyt, valitettavasti.
Tsemppiä, en osaa muuta sanoaTäällä ei plussa kestänyt, valitettavasti.
Kakkosen syntymän jälkeen kuvittelin että 2 on mulle ihan hyvä, ei yhtään enempää.Mutta uuden tavatessa hän sai mieleni muuttumaan. Ja minä olen ikuinen vauvakuumeilija, oli sitten kyseessä oma tai jonkun toisen vauva!Lapset on ihaniaIhanaa, hirmuisesti tullut plussia, onnea!!
Autoista ja asunnoista ollut puhetta, meillä on skoda superb ja se on tosi tilava, mutta ei takapenkille kyllä kolmea istuinta saa. Meillä tosin aika isot istuimet että en sitten tiedä jos olis pienemmät. Just nimittäin koitettiin saada kaverin lapsen istuinta kans tungettua sinne takapenkille.
Asutaan paritalossa ja ollaan nyt kolme vuotta jo etsitty omakotitaloa. Nyt on löytynytkin yks ihana talo huippusijainnilla. Siinä on vaan yksi pikku mutta huoneita on liian vähän! On siis kolme makkaria ja "varastotila" joka on ikkunallinen, mutta ikkunat on niin pienet ettei lasketa neliöihin. Olisi siis kyllä tässä tilanteessa hyvä, mutta jos tuo miekkonen suostuu tähän kolmoseen niin sit yks lapsista joutuu "varastoon" tiedä sitten mitä tässä tekisi:/
Täällä siis suostutellaan edelleen miestä joka aika nihkeästi suhtautuu. Oma mielikin välillä heittelee kun välillä on päivät ihan hirveitä ja ajattelee et onneks on vaan kaks ja toisina päivinä pakahtuu melkein siihen kaipuuseen et yks vielä. Miten te jotka yritätte kolmatta tai useempaa ootte päätynyt yrittämään? Onko se ollut itsestään selvyys vai ootteko joutuneet pohtimaan enemmänkin?
Ihanaa että täällä on näin vilkasta keskustelua vaikka itellä harvemmin mitään kerrottavaa on kun ollaan niin alkutekijöissä.
Ja täällä siis lapset 4 ja melkein 2, kun taisi siitäkin olla jotain maintaa.
Yritystsemppejä ja viikonloppuja!
Muista, että digi(jos sellaista meinasit?) ei välttämättä ole plussa vielä muun testin vasta haamuillessa Toki noilla kiertopäivillä luulisi, että näyttäisi positiivista. Joka tapauksessa hurjasti onnea